Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Neuvokaapas hölmöä, milloin tapahtuu hedelmöittyminen jos esim ovis ja yhdyntä olis tänään
14.08.2008 |
ja oletetaan että siitä tulisi raskaaksi. Huom siis oletetaan en väitä että tulisi.
lasketaanko laskureissa että hedelmöitys olisi sitten tapahtunut juuri tänään vai miten?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tai siis ei sitä voi niin tarkkaan ees laskea, tänään tai huomenna se tapahtuis. Ei juuri kukaan raskaana olija tiiä tarkkaa hedelmöittymispäivää.