2 vuotta koronaa - mitä sinulta on jäänyt tekemättä?
Nyt kun katsot taaksepäin, mitkä on isoimpia/tärkeimpiä asioita mitkä on koronan takia jääneet toteuttamatta omassa elämässäsi? Mitä tänä aikana olisi suunnitelmiesi mukaan pitänyt tapahtua jos koko pandemiaa ei olisi tullutkaan?
Kommentit (563)
Viiskymppiset jäi kokonaan juhlimatta. Työnhaku on ollut todella vaikeaa. Köyhänä monisairaana joutui ihan liikaa olemaan yksin kotona, mikä rasitti todella. Siitä huolimatta olen kiitollinen, että olen elossa, enkä sairastunut koronaan ollenkaan. Kiitos Krista Kiuru ja rokotteet!
No väliin jäi yksi ulkomaanmatka. Mutta viis siitä, koska sen sijaan:
- Mut lomautettiin, minkä vuoksi sain aikaa ja tarmoa etsiä paljon parempaa työpaikkaa ja sain sellaisen
- Osittaiset etätyöt on tehnyt mun arjesta paljon mukavampaa ja toimivampaa
- Löysin joogan
- Oon lähimatkaillut paljon kotimaassa ja löytänyt hienoja paikkoja, ympäristöystävällisesti
- Oon entistä onnellisempi ihan tavallisena päivänä.
Tiiän että kaikille korona ei todellakaan oo tuonut hyviä asioita ja oon siitä pahoillani, mutta mulle se on.
Olimme suunnitelleet matkaa Pietariin keväällä 2020, mutta ei onnistunut. Nyt ei harmita yhtään, koska en aio käyttää Venäjän hyväksi euroakaan enkä nähdä koko maata. Menemme sen sijaan Itävaltaan. Kiovan käymme katsastamassa, kunhan sota on ohi.