"Ahdistaa" on uusi nuorten naisten muotisana
Joitakin ihmisiä sitten ahdistaa kaikki. Ahdistaa pitää lukiossa esitelmää, joten ei pidä sitä ollenkaan. Kuitenkin käytävillä voi pitää helvetin moista meteliä eikä silloin ne samat ihmiset ahdista yhtään. Elämän ei ole tarkoitus olla koko ajan kivaa!
Kommentit (21)
Joo just tämä ahdistaa ja masentaa hokema kaikilla nuorilla. Sit sekin vielä et kilpaillaan kenellä on kovin lääkitys ja sairaimmat diagnoosit. HUOH! juuri tälläinen toiminta pilaa monelta oikeasti apua tarvitsevalta ihmisteltö mahdollisuuden saada oikeaa hoitoa.
Muistan kun teininä 20 vuotta sutten hoin että ahistaa. Olin siis muodin edelläkävijä. :)
Minä olen todella hiljainen ja olin koko peruskoulun ajan koulukiusattu. Silti pidän hampaat irvessä kaikki esitelmät, vaikka jännittääkin älyttömästi. Nämä esitelmistä ahdistujat ainakin minun lukiossani ovat niitä jotka sitten muilla tunneilla pystyvät olemaan ihan normaalisti esillä ja höpöttävät kaverinsa kanssa, vaikka esim. minä kuuntelisin mieluummin opettajan opetusta.
- ap
Nuorilla miehillä näitä muotisanoja ei niin usein synnykään kun he ovat verbaalisesti niin huonoja.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:51"]
Minä olen todella hiljainen ja olin koko peruskoulun ajan koulukiusattu. Silti pidän hampaat irvessä kaikki esitelmät, vaikka jännittääkin älyttömästi. Nämä esitelmistä ahdistujat ainakin minun lukiossani ovat niitä jotka sitten muilla tunneilla pystyvät olemaan ihan normaalisti esillä ja höpöttävät kaverinsa kanssa, vaikka esim. minä kuuntelisin mieluummin opettajan opetusta.
- ap
[/quote]
Minä minä minä
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:45"]
Joitakin ihmisiä sitten ahdistaa kaikki. Ahdistaa pitää lukiossa esitelmää, joten ei pidä sitä ollenkaan. Kuitenkin käytävillä voi pitää helvetin moista meteliä eikä silloin ne samat ihmiset ahdista yhtään. Elämän ei ole tarkoitus olla koko ajan kivaa!
[/quote]
Eivät nuo typerät kakarat vaan vielä ymmärrä miten naurettavia ovatkaan.
Mutta pumpulissa kun kasvaa niin elämän kovuus onkin sitten isku vasten kasvoja. Hauska sitä on kyllä sivusta seurata, ei sillä.
Parikymmentä vuotta sitten se oli "ahistaa", ja aina pienellä pilkkeellä silmäkulmassa. Nuoriso on siis ottanut sen käyttöön tosissaan.
Ite oon punastellut 9-vuotiaasta ,kaikki esitelmät pidin kunnes lukiossa muutaman kerran pyysin jos voisin esittää esitelmät tunnin jälkeen vain opettajalle. Monet eivät ymmärrä kuinka nöyryyttävää punastelu on ja sitä tapahtuu kaikkialla vieläkin 10 vuotta myöhemmin, pilannut koko elämän
mitenköhän se on ap:n elämästä pois jos joku jättää eistelmän pitämättä?? taisitkin olla sen takia kiusattu kun kantelit aina opettajille jos joku vaikka oli röökillä. toivottavasti siellä lukiossakin tajuaisivat vähän kurmuuttaa sua.
Ahdistus saattaa olla sitä, että ihminen elää täysin yksin pelkkien tukien varassa. Eikä näe ketään koskaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:01"]
Ite oon punastellut 9-vuotiaasta ,kaikki esitelmät pidin kunnes lukiossa muutaman kerran pyysin jos voisin esittää esitelmät tunnin jälkeen vain opettajalle. Monet eivät ymmärrä kuinka nöyryyttävää punastelu on ja sitä tapahtuu kaikkialla vieläkin 10 vuotta myöhemmin, pilannut koko elämän
[/quote]
Jospa olisit rohkeasti pitänyt esitelmät punastelusta huolimatta. Niin minä tein yläkoulussa ja lukiossa ja vielä yliopistossakin... Nyt olen opettaja, joka punastuu edelleen joskus, mutta mitä väliä. Se kuuluu minun persoonallisuuteen ja jos se jotakin vaivaa niin voi voi...
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:53"]
Nuorilla miehillä näitä muotisanoja ei niin usein synnykään kun he ovat verbaalisesti niin huonoja.
[/quote]
Jep ja naisia ei paljoa näy täällä teknillisessä korkeakoulussa, koska ovat niin huonoja matemaattisesti.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:01"]
mitenköhän se on ap:n elämästä pois jos joku jättää eistelmän pitämättä?? taisitkin olla sen takia kiusattu kun kantelit aina opettajille jos joku vaikka oli röökillä. toivottavasti siellä lukiossakin tajuaisivat vähän kurmuuttaa sua.
[/quote]
Yritäpä keskittyä oikeinkirjoitukseen, lause katsos alkaa aina isolla alkukirjaimella.
Taidat olla amis, siltä vähän vaikuttaa.
Meillä kyllä pitivät koulukiusatutkin esitelmiä. Nolompaa se olisi ollut jättää esitelmä pitämättä kuin mennä hammasta purren sinne eteen.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:29"]
Meillä kyllä pitivät koulukiusatutkin esitelmiä. Nolompaa se olisi ollut jättää esitelmä pitämättä kuin mennä hammasta purren sinne eteen.
[/quote]
Nolompaa saada paniikkikohtaus luokan edessä kuin olla pitämättä ollenkaan.
Ennen aikaan ei ollut aikaa ahdistua. Nykysukupolvi on HEIKKOA kun kaikesta pitää ahdistua. Tulee mieleen että elämä on nykyään LIIAN HELPPOA! Jos ennen muinoin olisi heinäpellolla ahdistuttu niin ei olisi perheellä ollut lyhteitä talven pimeinä iltoina torpassa, eikä perunaa kellarissa. Nykyään vaan ahdistutaan koska on liikaa valinnanvapautta ja kuvitellaan että se on kansalaisoikeus! Ei ole!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:01"]
[/quote]
Jospa olisit rohkeasti pitänyt esitelmät punastelusta huolimatta. Niin minä tein yläkoulussa ja lukiossa ja vielä yliopistossakin... Nyt olen opettaja, joka punastuu edelleen joskus, mutta mitä väliä. Se kuuluu minun persoonallisuuteen ja jos se jotakin vaivaa niin voi voi...
[/quote]
Jokainen kokee asiat eri tavalla sinua punastelu ei selvästikään ole haitannut elämässäsi etkä siksi voi ymmärtää kuinka korkea kynnys minulle ylipäätänsä kaikki sos.kanssakäyminen oli ja on edelleen.