Motivoikaa minua tuonne vesisateeseen..
Lenkille pitäis persus raahata mutta tuo sade.. Hyr kylmä ja väsyttää. Miten te lenkkeilijät motivoitte itseänne menemään säällä kuin säällä?
Kommentit (30)
Mä lähden nyt. Täällä taukosi sade.
T. 21
En motivoi itseäni menemään säällä kuin säällä, helteellä jätän väliin, muut kelit on jees :)
Sama homma olis edessä eikä muakaan huvittais! Motivaationa toimii hyvin kun tietää, että muutkin lähtee huonosta säästä huolimatta :P
Ihanan raikas ilma, ja ihana olotila sen jälkeen kyllä palkitsee! :)
Pidä venyttelypäivä kotona ja mene huomenna tuplasti pitemmälle lenkille. Minä päätin tehdä näin.
Ei tosiaankaan huvita lähteä kaatosateeseen. Vaikka vetää tuulipuvun päälle niin siellähän kastuu läpimäräksi.
Rakastan vesisadetta!! Sataispa aina!!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:07"]
[/quote]
Ulkoiletko sateella? Eikö kastuminen ole inhottavaa?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:07"]Rakastan vesisadetta!! Sataispa aina!!
[/quote] Ihailtava piirre lenkkeilijälle!!
Siellä tuoksuu ihanalle! Lähden heti kun pääsen töistä irti.
Sateella on paras hengittää. Lisäksi tuolla tuoksuu ihanan keväiselle.
Mutta vastatuuli oli hirveä. Alamäkeenkin piti polkea eteenpäin päästäkseen.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:14"]Siellä tuoksuu ihanalle! Lähden heti kun pääsen töistä irti.
[/quote]samis ;)
12
Itsellä on ainakin tuulen- ja vedenpitävät lenkkiasu ja lenkkijalkineet, mutta en lähde siksi, että kävin eilen.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:17"]
Itsellä on ainakin tuulen- ja vedenpitävät lenkkiasu ja lenkkijalkineet, mutta en lähde siksi, että kävin eilen.
[/quote]Miksei muka tänäänkin voisi?
linnut laulaa, kevät tuoksuu ihanalta ja luonto vihertää, on suht lämmintä
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:07"]
[/quote]
Ulkoiletko sateella? Eikö kastuminen ole inhottavaa?
[/quote]Koira on, joten juu ulkoilen:) Ei ole inhottavaa kastua, kumpparit jalkaan ja huppu päähän.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:47"]Täällä pohjosessa on kaunis ilma ja +17 :D
[/quote] Yks kateellinen ilmoittautuu!! :D