miten koristelet tuherosi juhannusta varten?
Ideat ihan loppu! Viime vuonna oli glitteriä karvatupsussa ja kreppiraudalla kiharat. Ideoita kaivataan!
Kommentit (29)
Ihan glitterillä ajattelin mennä. Kiva sitten tehdä säihkyviä juhannustaikoja yöllä ukon kanssa.
Mulla on ihan luonnostaan sellainen kokon malliseksi muotoutuva tuhero, joten ei tarvitse kuin lisätä väri, tuo oranssi toimii mielestäni ihan kivasti, latvat voi jättää blondimmaksi.
Mä pohdin vasta Helatorstain koristelua, juhannukseen on vielä niin pitkä aika.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:42"]Mä pohdin vasta Helatorstain koristelua, juhannukseen on vielä niin pitkä aika.
[/quote]
Oletpa myöhään liikenteessä.ehditköhän suunnitella??
Mieheni munalla ja siemennesteillä.
Tänä vuonna luotan perinteiseen koristeluun, eli pari koivunlehteä ja savun tuoksua.
Mulla on juhannuksen tienoilla menkat, niin ihan jotain tamponi-korua ajattelin. Ehkä sinivalkoista liputuspäivän kunniaksi.
Pesen sunlightilla rantasaunassa,ei muuta kaipaa....
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:42"]Mä pohdin vasta Helatorstain koristelua, juhannukseen on vielä niin pitkä aika. [/quote] Oletpa myöhään liikenteessä.ehditköhän suunnitella??
[/quote]No en, mulla on lähinnä paniikki päällä.
No mulla on visio sellaisesta roikkuvasta kimpusta. Jotain heiniä siis aattelin punoa ikään kuin pidennyksiksi karvoihin. Ehkä ois aika kivat myös sellaiset cocktailtikun nokkaan liimatut pikku suomen liput, onhan juhannus tärkein liputuspäivä. Niitä voisi sitten roikkua köynnöksissä.
Väkerrän semmoisen pienen kukkarinkulan, semmoisen, joita on juhannussaloissa, mutta tietenkin minikoossa.
Ajan karvat pois ja muodostan uudet "karvat" rauduskoivusta.
Valmistaudun juhannukseen laittamalla juhan anukseen.
Juhannusruusu on kyllä niin viime kautta. Mä ainakin käytän vyöruusua.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:22"]
Laitan grillimakkaran.
[/quote]
Tuleeko sinappia kans? Itse olen kasvissyöjä (kuten tuheronikin), niin ajattelin maissia tai kesäkurpitsaa.