Tinder ja naisten odotukset saamisesta
Onko tinderistä mahdollista löytää naista, joka haluaisi muutakin kuin seksiä? Onko tosiaan niin, että tokille treffeille ei pääse jos ekoilla ei anna? Viestittelyvaiheessa suorista seksiehdotuksista on helppo kieltäytyä, mutta mistä mä voisin tietää, että treffejä sovittaessa nainen tarkoittikin "kahvilla" seksiä. Antaako niin moni muu mies sitten niin helposti, että naiset kuvittelevat parilla viestillä irtoavan?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:55"] En ole niin komea kaveri tai supliikkimies, että kuvittelisin saavana ekoilla treffeillä pildeä. Kunhan nyt kuukauden sisään lohkeaa, niin kaikki on jees. Tai voi mennä jopa pidempäänkin, ei siinä mitään. Mutta suudella pitää jo ekojen treffien päätteeksi, siitä jo huomaa että vastaako nainen kunnolla suudelmaan, eli pitääkö minusta. Ja itse pyydän naisia ihan treffeille. Kahville tai lasilliselle. [/quote] Tosi kova vaatimus tuo suuteleminen ekojen treffien jälkeen. Eihän silloin ole syntynyt edes välttämättä tietoa pitääkö henkilöstä kuinka paljon, aika moni nainen haluaa pussaillakin vasta kun on jotain tunteita. [/quote] Ai että sekin on jo tosi kiva vaatimus? Kyllä sitä pitää saada kunnon kielari treffien päätteeksi, muuten ei kyllä jää kytöä nähdä uudelleen.
[/quote]
Ei mun tuntemista parikymppisistä naisista kukaan suutele ensimmäisten treffien päätteeksi jos nähdään tuntemattoman kanssa kahvilla, ihan liian nopeaa toimintaa eikä mua ainakaan sellainen kiinnosta. Pussailut tulee kuvioihin kun nähdään uudelleen.
Ylipäänsä jos uudet treffit tulee kyllä naista kiinnostaa.
[/quote]
Naiset aina vaatii sitä kemiaa heti alkuun. Jos itse haluan sitä myös miehenä, niin se on heti väärin. Siihen menee nykyään muutama sekunti Tinderissä, että saa sovittua treffit. Näin Helsingissä. Jos ei koe että on heti alkuun kemiaa, niin en minäkään tuhlaa omaani ja toisen aikaa. Niin naisetkin tekee.
[/quote]
Eipä tässä kukaan muuta sanonutkaan, kun että liian kova vaatimus joku pussailu heti ekalla tapaamisella.
Ei yllättävää, että olet sinkku kun selkeästi normaalit sosiaaliset taidot hukassa.
Mä olin Tinderin käyttäjä hetken aikaa pari vuotta sitten, sillon kun puolet ei vielä ollut käyttänyt sitä ja sillon kun porukka haki sieltä vielä muutakin kun panoseuraa. Menin sinne itsekin kyllä ihan uteliaisuudesta ja leikki mielellä, mutten todellakaan mitään panoseuraa hakemaan. Kävin kahden tyypin kanssa treffeillä, ensimmäisen kanssa kahdesti, toisen kanssa olen nyt seurustellut melkein sen 1,5 vuotta. Ja en, en pussaillut tai odottanut miehiltä yhtään mitään muuta ekoilla tapaamiskerroilla kuin kivaa kahvittelu-/viiniseuraa, ja molemmat tyypit olivat aivan samoilla linjoilla kanssani silloin - ihan luonnostaan, ei tullut mitään vääriä odotuksia mistään suunnasta missään vaiheessa.
On mahdollista löytää! Itse löysin nykyisen mieheni tinderistä. Juttelimme siellä muutaman päivän ja sitten tapasimme. Klikkasi vaan heti niin hyvin, että annettiin vaan mennä. Kumpikaan ei siks etsinyt sen enempää seurustelu- kuin panosuhdettakaan.
Melkein kaikki miehet hakevat sieltä vain seksiä. Ehkä harkitaan suhdetta, jos joku tosi kaunis osuu kohdalle. Pyydä kahvilatreffeille, niin silloin ehkä ymmärretään, että etsit muuta kuin seksiä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:38"]
Melkein kaikki miehet hakevat sieltä vain seksiä. Ehkä harkitaan suhdetta, jos joku tosi kaunis osuu kohdalle. Pyydä kahvilatreffeille, niin silloin ehkä ymmärretään, että etsit muuta kuin seksiä.
[/quote]
Naiivi. Pahimmat pelimiehet juuri pyytää naista kahville/yksille, josta matka voi kätevästi jatkua jomman kumman luo :D
Hauskinta mussa tuolla sovelluksessa on ollut, että tosi keskiverron näköiset miehet kuvittelee saavansa parilla viestillä seksiseuraa. Kannattais katsoa peiliin ja sitten miettiä minkä verran joutuu käyttämään effortia oikeasti seksin saamiseksi...
Miehet ne pillun peräs juoksee ja niiden väärinymmärryksiä noi. Kerran kun ehdotin nuorempana miehelle jutustelun jälkeen jätskille menoa, niin sain kirjaimellisesti tuutit rinnoilleni kun miehen mukaan nolasin hänet. Hän oletti tietenkin jätskin tarkoittavan seksiä.
Ei ole mikään provo. Rasistista heittää tollasta epäilyä edes. On meissä miehissäkin niitä joille merkkaa muutkin asiat kuin pelkkä naiminen.
Aika vähän on tullut vastaan naisia jotka sieltä tuntuisivat mitään muuta hakevan kuin sitä itseään. Ja eipä tosiaan ole tullut vielä ketään tavattua toista kertaa. Näköjään kiltit miehet ei ole suosiossa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:40"]
[/quote]
Naiivi. Pahimmat pelimiehet juuri pyytää naista kahville/yksille, josta matka voi kätevästi jatkua jomman kumman luo :D
Hauskinta mussa tuolla sovelluksessa on ollut, että tosi keskiverron näköiset miehet kuvittelee saavansa parilla viestillä seksiseuraa. Kannattais katsoa peiliin ja sitten miettiä minkä verran joutuu käyttämään effortia oikeasti seksin saamiseksi...
[/quote]
Ajattelin, että monesti pyydetään suoraan kämpille kahville tai elokuvaa katsomaan, mutta oikeassa taidat olla. En ole itse käyttänyt tinderiä, mutta olen muuten törmännyt tuohon, että mies esittää olevansa kiinnostunut juttelemaan ja ajattelee ansaitsevansa sen jälkeen pesää, kun uhrautui juttelemaan tunnin, pari.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:42"]
Ei ole mikään provo. Rasistista heittää tollasta epäilyä edes. On meissä miehissäkin niitä joille merkkaa muutkin asiat kuin pelkkä naiminen.
[/quote]
Taitaa olla vähän hakusessa ismit nyt kyllä...
Aika vähän on tullut vastaan naisia jotka sieltä tuntuisivat mitään muuta hakevan kuin sitä itseään. Ja eipä tosiaan ole tullut vielä ketään tavattua toista kertaa. Näköjään kiltit miehet ei ole suosiossa.
[/quote]
Muuten ok, mutta ei tuo ole rasistista vaan seksististä eli sukupuolen perusteella syrjivää. Termit kohdalleen toivoo opetäti.
Suurin osa hakee seksiä, mutta onhan siellä niitäkin, jotka ei. Tarvitsee vain osata pongata kuka on minkäkin asian takia siellä.
Terveisin,
Ihmeellistä kyllä, mutta löysin Tinderistä poikaystäväni.
Sukupuolirasismia. Sitä tarkoitin. On ikärasismikin rasismia. Ehkä sille joku oma sanakin olisi. Ageismi?
Ei rasismi siis liity rotuun. Voi liittyä mihin vaan ominaisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:40"]
[/quote]
[/quote]
Ajattelin, että monesti pyydetään suoraan kämpille kahville tai elokuvaa katsomaan, mutta oikeassa taidat olla. En ole itse käyttänyt tinderiä, mutta olen muuten törmännyt tuohon, että mies esittää olevansa kiinnostunut juttelemaan ja ajattelee ansaitsevansa sen jälkeen pesää, kun uhrautui juttelemaan tunnin, pari.
[/quote]
Just oli yhdellä foorumilla kun miehet keskenään keskusteli, että jos haluaa seksiä toimiva tekniikka on juuri kahvittelun tai yksille menemisen ehdottaminen naiselle :)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:57"]
Sukupuolirasismia. Sitä tarkoitin. On ikärasismikin rasismia. Ehkä sille joku oma sanakin olisi. Ageismi?
Ei rasismi siis liity rotuun. Voi liittyä mihin vaan ominaisuuteen.
[/quote]
Rasismi liittyy rotuun. Pahoittelen kaikkien asianosaisten puolesta sitä, että "ikärasismi" on keksitty. Siis terminä, ja toki muutenkin.
Itse juttelin mukavan tytön kanssa ja kävimme treffeillä läheisessä kahvilassa ja kaupungilla kiertelemässä. Luulin että molemmilla oli hauskaa ja olisimme tavanneet vielä uudelleen. Mutta jatkossa kun kirjoittelin tytölle niin huomasin että hän oli aivan eri mielellä kuin ennen treffejämme. Kysyin että mistä kiikastaa niin hän oli suuttunut siitä etten ensimmäisillä treffeillä pyytänyt häntä asuntooni kahville ja saamaan läheisyyttä?
Hyvä että tuli heti selväksi, ei todellakaan ole minun tyyppiäni jos ensimmäisillä treffeillä suuttuu kun ei saa melaa mekkoonsa. M25.
Näitä nämä kaikki silti ovat nykypäivänä. Tuntuu muijat olevan enemmän puutteessa kuin miehet.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:09"]
Itse juttelin mukavan tytön kanssa ja kävimme treffeillä läheisessä kahvilassa ja kaupungilla kiertelemässä. Luulin että molemmilla oli hauskaa ja olisimme tavanneet vielä uudelleen. Mutta jatkossa kun kirjoittelin tytölle niin huomasin että hän oli aivan eri mielellä kuin ennen treffejämme. Kysyin että mistä kiikastaa niin hän oli suuttunut siitä etten ensimmäisillä treffeillä pyytänyt häntä asuntooni kahville ja saamaan läheisyyttä?
Hyvä että tuli heti selväksi, ei todellakaan ole minun tyyppiäni jos ensimmäisillä treffeillä suuttuu kun ei saa melaa mekkoonsa. M25.
Näitä nämä kaikki silti ovat nykypäivänä. Tuntuu muijat olevan enemmän puutteessa kuin miehet.
[/quote]
Mitäs itse valitsit jonkun sutturan sieltä?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:17"]
[/quote]
Mitäs itse valitsit jonkun sutturan sieltä?
[/quote]
Vaikutti kirjoitustensa perusteella kyllä viattomalta naapurin tytöltä eikä miltään tautiselta lutkalta. Ennakkovaikutelma petti. M25
[/quote]
Kohtalon toveri. Itsekin huomannut että tänäpäivänä jokaisella deittailevalla naisella on vain SE ensimmäisenä mielessä. T. M24
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:55"] En ole niin komea kaveri tai supliikkimies, että kuvittelisin saavana ekoilla treffeillä pildeä. Kunhan nyt kuukauden sisään lohkeaa, niin kaikki on jees. Tai voi mennä jopa pidempäänkin, ei siinä mitään. Mutta suudella pitää jo ekojen treffien päätteeksi, siitä jo huomaa että vastaako nainen kunnolla suudelmaan, eli pitääkö minusta. Ja itse pyydän naisia ihan treffeille. Kahville tai lasilliselle. [/quote] Tosi kova vaatimus tuo suuteleminen ekojen treffien jälkeen. Eihän silloin ole syntynyt edes välttämättä tietoa pitääkö henkilöstä kuinka paljon, aika moni nainen haluaa pussaillakin vasta kun on jotain tunteita. [/quote] Ai että sekin on jo tosi kiva vaatimus? Kyllä sitä pitää saada kunnon kielari treffien päätteeksi, muuten ei kyllä jää kytöä nähdä uudelleen.
[/quote]
Ei mun tuntemista parikymppisistä naisista kukaan suutele ensimmäisten treffien päätteeksi jos nähdään tuntemattoman kanssa kahvilla, ihan liian nopeaa toimintaa eikä mua ainakaan sellainen kiinnosta. Pussailut tulee kuvioihin kun nähdään uudelleen.
Ylipäänsä jos uudet treffit tulee kyllä naista kiinnostaa.
[/quote]
Naiset aina vaatii sitä kemiaa heti alkuun. Jos itse haluan sitä myös miehenä, niin se on heti väärin. Siihen menee nykyään muutama sekunti Tinderissä, että saa sovittua treffit. Näin Helsingissä. Jos ei koe että on heti alkuun kemiaa, niin en minäkään tuhlaa omaani ja toisen aikaa. Niin naisetkin tekee.