Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen katoamistemppu syöksi masennukseen...Ov

Vierailija
06.05.2015 |

Erosin pitkästä suhteesta vajaa vuosi sitten ja tapasin pian uuden miehen, johon rakastuin päätä pahkaa...Tyyppi teki mulle kaksi (!) kertaa saman tempun eli katosi elämästäni ilmeisesti jonkun muun perässä. Miten näistä pääsee yli? Itsetunto jotenkin mureni ihan täydellisesti, olin jo valmiiksi rikki edellisestä erosta mutta uskalsin luottaa. Ei kai tässä voi muuta kuin toivoa, että mies ei enää vaan kolmatta kertaa yritä ujuttautua elämääni. Kerran jo tämän viimeisen hiljaisuuden aikana olen laittanut ihan vaan kepeän viestin, miten menee jne., mies kyllä vastaa salamana mutta muuten selvästi välttelee koska ei laita oma-aloitteisesti viestejä. Toisaalta tekisi mieli kertoa tuntoni ja kertoa, miten loukkaantunut olen, mutta ylpeys ei anna periksi.

Voi hitto kun ihmiset muistasivat näissä tilanteissa antaa jonkinlaisen selityksen, päätöksen...ei sen tarvitse olla muuta kuin että "Lopetetaan, hyvää loppuelämää".  Itsellekin se olisi merkinnyt todella paljon.

En halua ihastua enää koskaan kehenkään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:52"]

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Jne.

[/quote]

Niinpä...yleensä ollut tapana antaa ihmisille toinen mahdollisuus..Ei ilmeisesti kannata. Ap

[/quote]

Kyllä toinen mahdollisuus on musta ihan ok, mutta älä nyt enää kolmatta kertaan mene samaan lankaan. Lopeta se viestittely sille. Tee sinä se loppu niin sillähän siitä pääset. 

Vierailija
22/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:52"]

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Jne.

[/quote]

Niinpä...yleensä ollut tapana antaa ihmisille toinen mahdollisuus..Ei ilmeisesti kannata. Ap

[/quote]

Kyllä toinen mahdollisuus on musta ihan ok, mutta älä nyt enää kolmatta kertaan mene samaan lankaan. Lopeta se viestittely sille. Tee sinä se loppu niin sillähän siitä pääset. 

[/quote]

Jep..olen 1.5kk aikana kerran viestittänyt ja enää en laita mitään koskaan...eli olen kyllä antanut tyypin olla. Al

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen miehen kanssa kannata viestitellä yhtään mitään enää. Tiedän kokemuksesta, että ensimmäinen vuosi erosta on vaikea, ja vaikka kuinka järki sanoisi että ei ikinä enää yhteen, niin tunteet voi liiankin helposti viedä mennessään tilaisuuden tullen. Siksi itse, erään 4 vuotta jatkuneen on-off suhdesekoilun jälkeen päätin, että kun ero on tullut, en enää ota ikinä mitään yhteyttä, en ainakaan ekaan vuoteen sen jälkeen, koska vaara uudelleen yhteen päätymiseen on liian suuri. 

Toinen juttu on että ei sun nyt kannata päättää ettet ikinä halua ihastua keneenkään, siksi että yksi kusipää on sua kahdesti loukannut. On niitä ihan oikeasti olemassa toisenlaisiakin miehiä.

Vierailija
24/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paita pesuun... :)

Vierailija
25/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:04"]

Ei tuollaisen miehen kanssa kannata viestitellä yhtään mitään enää. Tiedän kokemuksesta, että ensimmäinen vuosi erosta on vaikea, ja vaikka kuinka järki sanoisi että ei ikinä enää yhteen, niin tunteet voi liiankin helposti viedä mennessään tilaisuuden tullen. Siksi itse, erään 4 vuotta jatkuneen on-off suhdesekoilun jälkeen päätin, että kun ero on tullut, en enää ota ikinä mitään yhteyttä, en ainakaan ekaan vuoteen sen jälkeen, koska vaara uudelleen yhteen päätymiseen on liian suuri. 

Toinen juttu on että ei sun nyt kannata päättää ettet ikinä halua ihastua keneenkään, siksi että yksi kusipää on sua kahdesti loukannut. On niitä ihan oikeasti olemassa toisenlaisiakin miehiä.

[/quote]

Niin..Olen päättänyt, että yhteyttä en ota. Jotenkin vaan epäilen suuresti, että vielä jonain päivänä mun puhelimessa odottaa viesti tuolta mieheltä..sen takiahan hän ei tehnyt mitään päätöstä että ajattelee mun odottelevan herraa hamaan tulevaisuuteen. Ja siinä kohtaa, jos/kun se viesti tulee, on mulla luultavasti suuria vaikeuksia olla vastaamatta vaikka järki sanoo, että se olisi ainut oikea teko tuolle miehelle. Ap

Vierailija
26/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö toipua edellisestäkään erosta ennen uuteen suhteeseen syöksymistä? Kannattaisko opetella pärjäämään ihan itsekseen?

Vierailija
27/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:11"]

Ehditkö toipua edellisestäkään erosta ennen uuteen suhteeseen syöksymistä? Kannattaisko opetella pärjäämään ihan itsekseen?

[/quote]

Mun vanha suhde oli kuollut jo pitkään..ja rakastumista on vaikeaa kontrolloida. Se tulee, kun tulee..Ap

Vierailija
28/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:11"]

[/quote]

Mun vanha suhde oli kuollut jo pitkään..ja rakastumista on vaikeaa kontrolloida. Se tulee, kun tulee..Ap

[/quote]

Eli roikuit entisessä kunnes löysit paremman?