Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huonot hampaat miehellä
06.05.2015 |
Hyvää yötä
Kauan oon miettiny että kuinkakohan paljon hampaat vaikuttaa esim naisten kiinnostukseen? Onhan ne kuitenkin aikalailla keskellä naamaa ja jos on hauskaa niin ne näkyy :D
Itselläni siis vähän huonot(hammaslääkäripelko), ne jotka kärsii samasta niin voi ehkä samaistua.
Vituttaa kun on itsetuntokin ihan nollissa noiden pakskojen takia...
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 03:24"]
Minullakin (hammaslääkäripelkoisella naisella) on huonot hampaat. Miesystävä jatkuvasti vihjailee henkeni hajusta, mutten kehtaa kertoa fobiastani, joten popsin pastilleja ja yritän pitää suuni kiinni ja olla hengittämättä hänen lähellään. Poistetut hampaat eivät haittaa, mutta eivätpä ne heti ensimmäisenä keskeltä suuta paistakaan.
[/quote]Hyi yök. :( Miten 2015 vuonna Suomessa joku voi olla tuollainen...? Voin vaan kuvitella miten hyvin huolehdit muusta hygieniastasi jos et edes hampaista huolehdi. Missä metsässä asut? Yök.
[/quote]
Hyi yök vaan sinullekin, ihan Helsingin keskustassa asun ja huolehdin muusta hygieniastani normaalisti. Huolehdin hammashygieniastakin hyvin lukuunottamatta sitä hammaslääkärikäyntien vähäisyyttä. Harjaan hampaani kahdesti päivässä viisi minuuttia kerrallaan, käytän suuvettä ja hammaslankaa sekä vältän sokeria ja happoja.
26: Kipu yhdistettynä huonoihin kokemuksiin ja epämääräisiin diagnooseihin. Joka lääkäri listannut eri kohtiin reikiä ja määrännyt eri hoitoja, porailleet vääriä hampaita tms.
Muutama vuosi sitten piti käydä "totuttelemassa" hammashoitoon, eli makasin penkillä ja yritin rentoutua lääkärin jutellessa hammashoidosta ja tutkiessa suuta. Hän alkoi sitten maanitella minua reiän paikkaamiseen, vaikka olin aiemmin sanonut, etten ole valmis, ja koska en viitsinyt riuhtoa itseäni ylös lääkärin jo tunkiessa laitteita suuhuni, niin suostuin, kun minulle vakuuteltiin että taukoa voi pitää heti jos alkaa ahdistaa.
Pian sainkin paniikkikohtauksen ja lopulta anelin taukoa itkien, kun hammaslääkäri pelkästään naureskeli ja lupaili että se olisi "ihan kohta" ohi, puhui kuin lapselle.
Tuon jälkeen olen alkanut itkeä holtittomasti jo pelkästään ajatellessani hammashoitolaan soittamista. Mielummin kuolen hammasmätään kuin menen sinne tajuissani kidutettavaksi ja nöyryytettäväksi.
[/quote]No jo on vaikeaa.. Olen pahoillani, mutta en ymmärrä vaikka kuinka selittäisit. Mene kunnon yksityiselle ja maksa hyvästä palvelusta mielummin kuin pidät mätää kalustoa suussasi!