Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen ei saa kusta kadulle mutta koirat saa paskantaa?

Vierailija
31.03.2015 |

Ihan samanlaista paskaa se on kuin ihmisenkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa, koirahihhulit?

Vierailija
2/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa joo mutta ne oitää kerätä pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä molempien kuseskelu/paskominen kaduilka pitäis kieltää

Vierailija
4/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koirat voi vessanpönttöönkään kakata. Jonnekin niidenkin kuitenkin täytyy. :D

Vierailija
5/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko _oikeasti_ noin vitun tyhmä?

Vierailija
6/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä kusta kadulle. En usko että kukaan tulee suu auki sitä kusen tuloa torjumaan. Poliisit saattaa tulla paikalle mutta siitähän alkaisi vain hyvä GTA takaa-ajo. Minusta poliiseilla  liian ylivoimaiset varustukset ja aina 100 vastaan yhtä miestä jos vähän pistoolilla paukuttaa hyvikseen vahingossa.

Vierailija
7/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Tänään sain hullun akan maineen kun huusin ikkunasta että korjaa koiran paskansa pois lasten leikkipaikalta. Paska on edelleen siellä ja minä kuulemma hullu nainen. Jep Jep.

Vierailija
8/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:31"]

Samaa miettinyt. Tänään sain hullun akan maineen kun huusin ikkunasta että korjaa koiran paskansa pois lasten leikkipaikalta. Paska on edelleen siellä ja minä kuulemma hullu nainen. Jep Jep.

[/quote]

No kannattaako huudella ikkunasta? :D Tottakai sut kuullaan ja olet tarkkailun alla niin kauan kun asut siellä missä sitten asutkin.

Vierailija
9/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koira saa kävellä perse paljaana ja pallit heiluen, mutta jos minä kävelen niin heti poliisia huudetaan.

-mies-

Vierailija
10/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa arvot kohdallaan!!!?? Että on ihan OK että koiran paskan jättää leikkipaikalle mutta se joka siitä huomauttaa on hullu?!!!!?!!

Vierailija
11/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:37"]

Miksi koira saa kävellä perse paljaana ja pallit heiluen, mutta jos minä kävelen niin heti poliisia huudetaan.

-mies-

[/quote]

Ehkä sun kannnataisi katsella vähemmän niitä koirien paljaita perseitä ja heiluvia palleja. Omituinen olet.

Vierailija
12/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaako huudella ikkunasta? :D Tottakai sut kuullaan ja olet tarkkailun alla niin kauan kun asut siellä missä sitten asutkin.
Missä tarkkailun alla?? Taidat itse olla vähän hullu....

Vierailija
13/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"]

No kannattaako huudella ikkunasta? :D Tottakai sut kuullaan ja olet tarkkailun alla niin kauan kun asut siellä missä sitten asutkin. Missä tarkkailun alla?? Taidat itse olla vähän hullu....

[/quote]

Noh noh Uuno. Katoppa jos asut kerrostalolähiössä niin sisäpihalla on yleensä satoja ikkunoita. Jos menet sieltä jotain huutamaan niin se yleensä kuuluu jonkun korviin. Todennäköisesti kaikkien. Sitäpaitsi mitä helvettiä sinulle joku koiranpaska on tehnyt? Sehän on vain paskaa.

Vierailija
14/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"]

No kannattaako huudella ikkunasta? :D Tottakai sut kuullaan ja olet tarkkailun alla niin kauan kun asut siellä missä sitten asutkin. Missä tarkkailun alla?? Taidat itse olla vähän hullu....

[/quote]

Noh noh Uuno. Katoppa jos asut kerrostalolähiössä niin sisäpihalla on yleensä satoja ikkunoita. Jos menet sieltä jotain huutamaan niin se yleensä kuuluu jonkun korviin. Todennäköisesti kaikkien. Sitäpaitsi mitä helvettiä sinulle joku koiranpaska on tehnyt? Sehän on vain paskaa.
[/quote]
syö paskaa, sehän on vain paskaa

Vierailija
15/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"] No kannattaako huudella ikkunasta? :D Tottakai sut kuullaan ja olet tarkkailun alla niin kauan kun asut siellä missä sitten asutkin. Missä tarkkailun alla?? Taidat itse olla vähän hullu.... [/quote] Noh noh Uuno. Katoppa jos asut kerrostalolähiössä niin sisäpihalla on yleensä satoja ikkunoita. Jos menet sieltä jotain huutamaan niin se yleensä kuuluu jonkun korviin. Todennäköisesti kaikkien. Sitäpaitsi mitä helvettiä sinulle joku koiranpaska on tehnyt? Sehän on vain paskaa. [/quote] syö paskaa, sehän on vain paskaa

[/quote]

Ime munaa huora. Tykkäät kummiskin tunkkaisesta ja muhineesta kusesta.

Vierailija
16/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin kun astuin koiran palaan postilaatikkoni edessä. Asun omakotitalossa. Alan pian tykätä koirista vähemmän......

Vierailija
17/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oiskohan siksi, ettei kukaan halua nähdä sun vehkeitäsi julkisella paikalla vahingossakaan.

Vierailija
18/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"] No kannattaako huudella ikkunasta? :D Tottakai sut kuullaan ja olet tarkkailun alla niin kauan kun asut siellä missä sitten asutkin. Missä tarkkailun alla?? Taidat itse olla vähän hullu.... [/quote] Noh noh Uuno. Katoppa jos asut kerrostalolähiössä niin sisäpihalla on yleensä satoja ikkunoita. Jos menet sieltä jotain huutamaan niin se yleensä kuuluu jonkun korviin. Todennäköisesti kaikkien. Sitäpaitsi mitä helvettiä sinulle joku koiranpaska on tehnyt? Sehän on vain paskaa. [/quote] syö paskaa, sehän on vain paskaa

[/quote]

Ime munaa huora. Tykkäät kummiskin tunkkaisesta ja muhineesta kusesta.
[/quote]
en tykkää, miksi niin kuvittelet? Paskansyöjäläskiperse