Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

viisivuotias poika ei tykkää äidistä :(

Vierailija
19.09.2006 |

minulla on 5v 3kk poika, jolla on joku ihmeen itsenäistymiskausi meneillään. Äiti on tyhmä, ruma ja ilkeä. Iskää vain on ikävä, ei koskaan äitiä. Ei anna halia, ei tule syliin, ei mitään. Onko tämä ihan tavallista ja normaalia, vai olenko kenties oikeasti niin kamala? Ei pidä loukkaantua, tiedän, mutta silti surettaa. T. sen pojan äiti

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän samanlainen kausi kun 2v sai pikkusisaruksen. Yhtäkkiä isä olikin kaikki kaikessa eikä äiti kelvannut mihinkään. Otin poikaa syliin kuitenkin ja esim kutittelin häntä samalla. Mökötys unohtui aina vähäksi aikaa. Jos lapsesi testaa tunteitasi, että jatkatko yritystä vaikka hän torjuukin sinut?

Vierailija
2/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan niinpäin, että olen paljon pojan kanssa kahdestaan (isä paljon pois). Iskää ihannoi sitten yli kaiken, kun iskä ei paljon kiellä (kun ei joudu hoitamaan niin paljon arkisia askareita kuin äiti) ja on muutenkin " kivempi" . Että yhteistä aikaa meillä pojan kanssa on. Olen aika tiukka pojalle, kun uhmittelee mulle paljon, siksi hän ei tykkää.

Olen miettinyt, että jos saa jotain äititraumoja minusta, kun pyrin halimaan ja muuta. Eiks ne peräti väitä, että tunkeileva äiti voi aiheuttaa pojassa vaikka homoutta tai jotain? Ylipäätään vaikea äitisuhde voi jotenkin traumatisoida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja pliis!

Vierailija
4/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nimittäin poika joskus jo nuorempana käyttäytyi samoin ja muutamia kertoja totesin hänelle vaan että äiti tykkää ja rakastaa sinua silti!

nyt pian 6vuotiaana totesi joku päivä että hän muistaa nuo minun sanani silloin muutama vuosi sitten!!!!

oli ihana kuulla että poika tietää minun rakastavan vaikka välillä tunteet kuumenevatkin!!!!

tsemppiä taistoon!!!