Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yläkerran naapuri, lopeta se patterin ja lattian kolistelu!
11.09.2006 |
Kummaa touhua, kun pitää paukuttaa keskellä yötä jotain lattialistoja.
Sama meno joka ilta klo 24 asti jo kaksi kuukautta.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siirsin nyt sen kehdon pois patterin luota, kun en ole aikaisemmin tajunnut sen kolinan kuuluvan niin hyvin teille.
Alue: Aihe vapaa
Ei mut ihan tosissaan, älä valita tuosta tällä pastalla, vaan ota yhteyttä naapuriin itseensä tai jos se ei auta niin isännöitsijään. Auttaa taatusti paremmin kuin av:lla avautuminen.