Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän mielestänne tarkoittaa se että ottaa vastuun pettämisestään

Vierailija
29.08.2006 |

niinkuin aikuinen...siis jopa hyville ihmisille voi sattua liiton ulkopuolinen suhde joka hoidetaan kuitenkin fiksusti, mutta miten????

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tohon liittyy ettei enää samaan ryhdy.



Jos taas näyttää siltä ettei suhteesta voi luopua tekee johtopäätökset, kertoo asiasta ja eroaa.



Kahden roikottaminen ei käy laatuun.

Vierailija
2/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu aikuinen jättää himonsa ja ihastumisensa ajatuksen tasolle ja yrittää parantaa omaa suhdettaan sellaiseksi, ettei ajatukset leijaile vieraisiin.



Ja jos tuntuu, että ei rakasta omaa puolisoaan, ja haluaa uuttaa huumaa, silloin on parempi ottaa vastuu itsestään ja kumppaninsa tunteista ja erota. Mieluummin kuin pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö muka on sitten sitä ' vastuun ottamista' , että annetaan puolison elää valheessa? Häh, ette voi olla aikuisia jotka noin ajattelette.. Kyllä jokaisella on oikeus valita, elääkö pettäjän kanssa vai ei, ja täten jokaisella on oikeus TIETÄÄ, onko toinen osapuoli suhteessa ollut uskollinen.

Vierailija
4/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käymään asian itselleen läpi perusteellisesti. Meillä miehen lempilauseet on " en tiedä" " en muista" ja se ei ole aikuisen kommunikointia, eikä vastuunkantoa.

Vierailija
5/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä ainakin tahtoisin EHDOTTOMASTI tietää, jos mies olisi pettänyt minua! Mieluummin ottaisin sen tuskan ja vaikka monen vuoden kriisin joka tietämisestä seuraisi, kun eläisin loppuelämäni " onnellisen tietämättömänä" asiasta. Etenkin kun mieheni on sellainen, että on todella vaikea kuvitella hänen elävän tällaisen synkän salaisuuden kanssa normaalia elämää. Salailu vaikuttaisi suhteeseemme negatiivisesti joka tapauksessa, miksi en siis haluaisi tietää totuutta?



Mieluummin karvas totuus kuin mukava valhe!

Vierailija
6/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ensimmäinen askel on lopettaa se toinen suhde! Puolisolla on mielestäni oikeus tietää, vaikka se sattuukin. Hänellä täytyy olla vapaus päättää liittonsa jatkumisesta. Jos taas oma liitto on karilla, niin erotaan asiallisesti ja sitten vasta palataan toiseen suhteeseen. Oli miten oli, pettäjän sietää mennä vakavasti itseensä ja tehdä itselleen ja muille asianosaisille selväksi, miksi ajautui pettämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myöntää itse tehneensä päätöksen pettää, ei siirrä syytä toisen harteille " kun et ollut kiva" tms.

Vierailija
8/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miten se voisikaan olla sen petetyn syy?

Vierailija
10/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa yhdessä, niin pettäjä tekee kaikkensa saadakseen luottamuksen takaisin, ts ei piilottele puhelintaan ja salaile viestejä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi