Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää! Miehet, joilta en halua heti seksiä

Vierailija
05.05.2015 |

luulevat että olen kiinnostunut! Jos kiinnostun miehestä, haluan häntä heti. Miksi seksistä kieltäytyminen on miehille merkki vakavammasta kiinnostuksesta? Itse ajattelen juuri toisin päin :(

En halua mieheltä seksiä jatkossakaan jos en heti syty. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:14"]

Miehet ilmeisesti ei ymmärrä sitä, koska ne itse voivat panna kaikkea mikä liikkuu ilman sen suurempaa kiinnostusta.

[/quote]

Niin, mutta ap sanoi jo, että jos ei heti halua seksiä, niin ei halua sitä ollenkaan. Silti sanoo, että jos ei heti halua seksiä jne. Eihän siinä pitäisi tuossa tilanteessa mitään jossittelua olla, hyvänen aika.

[/quote]

Kyse oli siitä, että pidättäytyminen seksistä (ja kun on kivaa yhdesä) on miehille merkki vakavammasta kiinnostuksesta. Itse haluan kivan yhdessäolon lisäksi seksiä hyvin pian kun mies kiinnostaa vakavassa mielessä.  

Tämä vain oma kokemukseni ristiin menneistä suhteista. En tosiaan ala täällä enempää keskustelemaan, sen verran rumia kommentteja sain. Hyvää yötä.

Ap

[/quote]

Minä en ymmärrä mitä ihmeteltävää tuossa on. Jos on kivaa yhdessä, eikä nainen ole heti repimässä vaatteita päältä, niin aika luonnollista ajatella, että siinä on tunteita mukana. Jos taas nainen haluaa heti seksiä, siinä toki voi olla tunteitakin, mutta todennäköisesti etsii vain satunnaista seksiä.

[/quote]

Että sellainen päätelmä. Tirsk.

[/quote]

Tirsku vaan, mutta jos on ollut kivaa yhdessä, eikä nainen halua heti seksiä, niin siitäkö pitäisi osata tehdä johtopäätös, ettei kannata jatkaa? Sellaista neuvoako te täällä yritätte antaa? En minä odota naiselta heti välittömästi seksiä voidakseni olla varma että jutusta voi jotain tulla.

[/quote]

Ja siitäkö sitten pitää tehdä päätelmä pelkästä satunnaisseksistä jos/kun nainen haluaa heti seksiä(kin)? Ne pelkän seksin perässä olevat naiset on todellisuudessa harvinaisia, suurin osa naisista haluaa harrastaa seksiä koska on kiinnostunut miehestä. Ei seksi ole naiselle pelkkä fyysinen tapahtuma.

Vierailija
42/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:14"]

Miehet ilmeisesti ei ymmärrä sitä, koska ne itse voivat panna kaikkea mikä liikkuu ilman sen suurempaa kiinnostusta.

[/quote]

Niin, mutta ap sanoi jo, että jos ei heti halua seksiä, niin ei halua sitä ollenkaan. Silti sanoo, että jos ei heti halua seksiä jne. Eihän siinä pitäisi tuossa tilanteessa mitään jossittelua olla, hyvänen aika.

[/quote]

Kyse oli siitä, että pidättäytyminen seksistä (ja kun on kivaa yhdesä) on miehille merkki vakavammasta kiinnostuksesta. Itse haluan kivan yhdessäolon lisäksi seksiä hyvin pian kun mies kiinnostaa vakavassa mielessä.  

Tämä vain oma kokemukseni ristiin menneistä suhteista. En tosiaan ala täällä enempää keskustelemaan, sen verran rumia kommentteja sain. Hyvää yötä.

Ap

[/quote]

Minä en ymmärrä mitä ihmeteltävää tuossa on. Jos on kivaa yhdessä, eikä nainen ole heti repimässä vaatteita päältä, niin aika luonnollista ajatella, että siinä on tunteita mukana. Jos taas nainen haluaa heti seksiä, siinä toki voi olla tunteitakin, mutta todennäköisesti etsii vain satunnaista seksiä.

[/quote]

Porvoosta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa kaikki paska.

Öitä.

Vierailija
44/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se mies tietää, että tuo on sinun tapasi toimia. Kun on muitakin tapoja. Jotkut odottaa avioliittoon asti. Useimmat jonnekin ensitreffien ja avioliiton väliin.
Jos et ole kiinnostunut, miksi et sano sitä. Miksi miehen tulisi osata tuo päätellä siitä, ettet halua ensitreffeillä seksiä? Sanot: kiitos treffeistä, ei synkannut, mutta olet mukava mies ja onnea etsintään. tai jotaim sen tapaista.

Vierailija
45/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee sanoo kun kaikilta niiltä on pyydetty pillua ensimmäisenä iltana, mutta irronnut on vasta toisena 

Sellaisia ne naiset sitten on ;)

Vierailija
46/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:43"]

Vaikee sanoo kun kaikilta niiltä on pyydetty pillua ensimmäisenä iltana, mutta irronnut on vasta toisena 

Sellaisia ne naiset sitten on ;)

Oikeestaan nykyään se pyytäminenkin on jo muodollisuus, joka antaa naiselle sen vuorokauden aikaa miettiä kiinnostaako

(lisäys)

[/quote]

Vierailija
47/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää naiset joilta en halua heti seksiä. Jos munani ei samantien nouse jättierektioon ja pari touhutippaa valu munan päästä, en arvosta enkä pidä näitä naisia minään, heidän ihmisarvonsa on suoraan riippuvainen miten penikseni reagoi naiseen.

Tämän takia 99% naisista ei ole minun silmissä minkäänlaista ihmisarvoa.

Vierailija
48/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:51"]Riippuu kai ihmisestä. Itse harrastan seksiä kaikkien kanssa heti, mutta jos haluan vakavampaa voin olla etten ensikerralla. T: mies
[/quote]

Onko teitä paljonkin? Minä kun luulin että jos mies saa heti ensiksi/alussa niin vakavampaa kiinnostusta ei vaan voi enää syttyä.

Vierailija
49/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 02:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:51"]Riippuu kai ihmisestä. Itse harrastan seksiä kaikkien kanssa heti, mutta jos haluan vakavampaa voin olla etten ensikerralla. T: mies [/quote] Onko teitä paljonkin? Minä kun luulin että jos mies saa heti ensiksi/alussa niin vakavampaa kiinnostusta ei vaan voi enää syttyä.

[/quote]

Toisinpäin, jos odottelisi vain seksiä niin katselisi muualle ja antaisi rauhassa sen sopan kiehua mikä on meneillään. Sitten kun soppa on valmis niin syödään.

Vierailija
50/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sillä naisen pihtaamisella ei ole merkitystä, harrastimmepa seksiä ensimäisellä vai toisella keralla, ei väliä. Hyvän naisen josta on kiinnostunut haluaa nähdä uudestaan vaikka olisi ekalla kerralla harrastettu seksiä, se on ihan selvää. Kaksi vakavampaa suhdetta on alkanut baari-illan jälkeen vietetystä yöstä.

Vierailija
51/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 03:05"]

Minulle sillä naisen pihtaamisella ei ole merkitystä, harrastimmepa seksiä ensimäisellä vai toisella keralla, ei väliä. Hyvän naisen josta on kiinnostunut haluaa nähdä uudestaan vaikka olisi ekalla kerralla harrastettu seksiä, se on ihan selvää. Kaksi vakavampaa suhdetta on alkanut baari-illan jälkeen vietetystä yöstä.

[/quote]

Kaikki muu ok, mutta en ymmärrä sanaa vaikka.

Vierailija
52/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 03:07"]

[/quote]

[/quote]Niin vaikka olisi ihan jopa ekalla kerralla seksiä harrastettu, kun jotkut luulee että se on joku kauhistus ja miehet eivät tämän takia haluaisi muka nähdä. Paskapuhetta, hyvän naisen haluaa todellakin nähdä uudestaan, ihan varmasti.

Vierailija
53/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 03:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 03:07"]

[/quote]

[/quote]Niin vaikka olisi ihan jopa ekalla kerralla seksiä harrastettu, kun jotkut luulee että se on joku kauhistus ja miehet eivät tämän takia haluaisi muka nähdä. Paskapuhetta, hyvän naisen haluaa todellakin nähdä uudestaan, ihan varmasti.

[/quote]

Mikä ihmeen vaikka? Miehet ovat suoria. Ei ole mitään vaikka sanaa olemassakaan. 

Korjaan: On siis harrastettu seksiä, ja naisen haluaa nähdä uudestaan

Näin.

Vierailija
54/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:51"]

Riippuu kai ihmisestä. Itse harrastan seksiä kaikkien kanssa heti, mutta jos haluan vakavampaa voin olla etten ensikerralla. T: mies

[/quote]

Niin, sinun, ap:n ja parin muun kaltaisenne takia yleensä näkee ihmisiä sekstailemassa kauppojen kassajonoissa, kirjastoissa, kansanopistojen kieltentunneilla ja muissa harrastuksissa, bussipysäkeillä ja kaikissa niissä moninaisissa paikoissa, joissa ihmiset kohtaavat. Kun on heti saatava.

Vierailija
55/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 03:01"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 02:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:51"]Riippuu kai ihmisestä. Itse harrastan seksiä kaikkien kanssa heti, mutta jos haluan vakavampaa voin olla etten ensikerralla. T: mies [/quote] Onko teitä paljonkin? Minä kun luulin että jos mies saa heti ensiksi/alussa niin vakavampaa kiinnostusta ei vaan voi enää syttyä.

[/quote]

Toisinpäin, jos odottelisi vain seksiä niin katselisi muualle ja antaisi rauhassa sen sopan kiehua mikä on meneillään. Sitten kun soppa on valmis niin syödään.

[/quote]

Entä jos soppa vaan kiehuu ja kiehuu, eikä nainen ei ota itse yhteyttä sinuun vaikka haluaisit vielä tavata mahdollisesti hieman vakavemmissakin merkeissä, otatko sinä? Entäpä siinä tapauksessa jos sinä kokkaatkin vain haudutettua ja hidaasti valmistuvaa seksisoppaa? Jääkö se silloin palamaan pohjaan jos nainen ei sitä hämmennä eli ota yhteyttä sinuun? Va otatko silloin sinä yhteyttä?

Vierailija
56/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:41"]

luulevat että olen kiinnostunut! Jos kiinnostun miehestä, haluan häntä heti. Miksi seksistä kieltäytyminen on miehille merkki vakavammasta kiinnostuksesta? Itse ajattelen juuri toisin päin :(

En halua mieheltä seksiä jatkossakaan jos en heti syty. 

Olet siis nykyisen kertakäyttökulttuurin vahva edustaja. Kivat sulle.

Kaikki eivät kuitekaan ole. Sinulle jää pidemmän päälle luu vetävän käteen kun et tutustu ensin ihmiseen seksin takana.

[/quote]

Vierailija
57/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 03:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:51"]

Riippuu kai ihmisestä. Itse harrastan seksiä kaikkien kanssa heti, mutta jos haluan vakavampaa voin olla etten ensikerralla. T: mies

[/quote]

Niin, sinun, ap:n ja parin muun kaltaisenne takia yleensä näkee ihmisiä sekstailemassa kauppojen kassajonoissa, kirjastoissa, kansanopistojen kieltentunneilla ja muissa harrastuksissa, bussipysäkeillä ja kaikissa niissä moninaisissa paikoissa, joissa ihmiset kohtaavat. Kun on heti saatava.

[/quote]

Kielitunti kuullosti aika houkuttelevalta .. aah ..

Vierailija
58/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 05:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 03:01"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 02:53"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:51"]Riippuu kai ihmisestä. Itse harrastan seksiä kaikkien kanssa heti, mutta jos haluan vakavampaa voin olla etten ensikerralla. T: mies [/quote] Onko teitä paljonkin? Minä kun luulin että jos mies saa heti ensiksi/alussa niin vakavampaa kiinnostusta ei vaan voi enää syttyä. [/quote] Toisinpäin, jos odottelisi vain seksiä niin katselisi muualle ja antaisi rauhassa sen sopan kiehua mikä on meneillään. Sitten kun soppa on valmis niin syödään.   [/quote] Entä jos soppa vaan kiehuu ja kiehuu, eikä nainen ei ota itse yhteyttä sinuun vaikka haluaisit vielä tavata mahdollisesti hieman vakavemmissakin merkeissä, otatko sinä? Entäpä siinä tapauksessa jos sinä kokkaatkin vain haudutettua ja hidaasti valmistuvaa seksisoppaa? Jääkö se silloin palamaan pohjaan jos nainen ei sitä hämmennä eli ota yhteyttä sinuun? Va otatko silloin sinä yhteyttä?

[/quote]

Kerroitpa pitkästi. Minähän vastasinkin kysymykseen missä kysyttiin: "jos en olisi kiinnostunut naisesta". Mitä ihmeen hävittävää minulla siinä olisi. Jos nainen ottaa yhteyttä saan luultavasti seksiä, ja jos itse en ole kiinnostunut, niin mitä sitten?

Vierailija
59/59 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä menen kyllä seksi edellä. Olen toisaalta ehkä hieman omituinen siinä, että en ole kovin hyvä tai halukas pelaamaan sosiaalisia pelejä. Joka tapauksessa tuon seksin nopeasti ja suoraviivaisesti pöydälle ja jos ei natsaa, jatkan matkaa. En ole koskaan harrastanut deittailua ilman seksiä enkä tajua sellaista roikkumista muutenkaan. Suoraan sanoen olen sen verran sovinisti, että en jaksa edes ajatella naisia ystävinä, joiden kanssa mieluusti viettäisi aikaa ihan muuten vaan. Miehen ja naisen (sosiaalisen) yhdessäolon tarkoitus on pariutuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi