miksi seksi nähdään vieläkin miehen
näkökulman kautta, miehen orgasmin ja miehen halujen kautta? Naisten pitäisi vapaaehtoisesti haluta kaikkea mistä miehet saavat tyydytystä, mutta jos itse haluaa jotain niin onkin vaikea nainen ja vaikeasti tyydytettävä?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:27"]
Johan niin uskomatonta paskaa tämä aloitus ettei ole tosikaan. Näinkö se tosiaan on nykyään parisuhteissa. Ihanko oikeasti? Onhan se ikävää jos olet jossain täyspaskassa suhteessa jossa joku minuuttimuna vetää pari työntöä, pieraisee ja menee nukkumaan.
Kaikilla ei samanlaista suhdetta ole kuin sinulla, joillakin on hyvä kummankin halut huomioonottava suhde.
[/quote]
näin se yleisesti on, mitä on tältä palstalta lukenut.
Tämä palsta ei TOIVOTTAVASTI vastaa yleistä mielipidettä.
Niinhän se menee, posliinipilluja, anaalia, kurkkunaintia. .. tyhmimmät naiset uskovat että itse haluavat noita...
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:40"]Niinhän se menee, posliinipilluja, anaalia, kurkkunaintia. .. tyhmimmät naiset uskovat että itse haluavat noita...
[/quote]
Tarkoittaako kurkkunainti kurkulla naintia vai kurkkuun naintia? Noi aiemmat on ok :) -Nainen
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:40"]Niinhän se menee, posliinipilluja, anaalia, kurkkunaintia. .. tyhmimmät naiset uskovat että itse haluavat noita...
[/quote]
tää kertonee kaiken tarvittavan teikäläisten älykkyydestä. ..
Tarkoittaako kurkkunainti kurkulla naintia vai kurkkuun naintia? Noi aiemmat on ok :) -Nainen
[/quote]
Oma kokemukseni on, että miehet on hanakampia esittämään toiveita, mitä seksiin tulee. Joskus menee kyllä painostuksenkin puolelle, että syytä kritiikkiin on. Toisaalta useimmat myös aktiivisesti kyselevät naisen seksifantasioita tarkoittaen niillä kaiketi seksitoiveita. Vastausta innolla odotetaan, mutta pettymys on kova jos sitten rehellisesti kertookin millaista seksiä toivoo.
Ei mene meillä noin. Mun mies kyllä otta mut huomioon. Jos olen päällä saan ratsastaa niin pitkään että itsekkin tulen, vaikka mies olisikin jo tullut. Välillä näyttää että hän kärsii tästä mutta antaa mun jatkaa. Välillä mies laukee sen takia pariinkin kertaan. Mulla on muutekin maailman paras mies!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:34"]
Ei mene meillä noin. Mun mies kyllä otta mut huomioon. Jos olen päällä saan ratsastaa niin pitkään että itsekkin tulen, vaikka mies olisikin jo tullut. Välillä näyttää että hän kärsii tästä mutta antaa mun jatkaa. Välillä mies laukee sen takia pariinkin kertaan. Mulla on muutekin maailman paras mies!
[/quote]
Aloittaja kaiketikin tarkoitti miesten valitusta siitä, että naisia on pakko nuolla, jotta nämä saavat orgasmin.
Minustakin se on huono kehityssuunta. Kuten myös se, että naisten pitää antaa anaalia tai ottaa suihin jos eivät halua.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:31"]
Oma kokemukseni on, että miehet on hanakampia esittämään toiveita, mitä seksiin tulee. Joskus menee kyllä painostuksenkin puolelle, että syytä kritiikkiin on. Toisaalta useimmat myös aktiivisesti kyselevät naisen seksifantasioita tarkoittaen niillä kaiketi seksitoiveita. Vastausta innolla odotetaan, mutta pettymys on kova jos sitten rehellisesti kertookin millaista seksiä toivoo.
[/quote]
Juuri tämän takia en itse ole toiveiden esittämisen kannalla, enkä varsinkaan niiden toteuttamisen. Harvoin se sitten toista aidosti innostaa. Ne mitä haluaa tehdä tulisi ainakin pääsääntöisesti luonnostaan miellyttää toista, silloin ollaan sopivia kumppaneita toisilleen.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:34"]
[/quote]
Aloittaja kaiketikin tarkoitti miesten valitusta siitä, että naisia on pakko nuolla, jotta nämä saavat orgasmin.
Minustakin se on huono kehityssuunta. Kuten myös se, että naisten pitää antaa anaalia tai ottaa suihin jos eivät halua.
[/quote]teillä on huono mies silloin
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:34"] Ei mene meillä noin. Mun mies kyllä otta mut huomioon. Jos olen päällä saan ratsastaa niin pitkään että itsekkin tulen, vaikka mies olisikin jo tullut. Välillä näyttää että hän kärsii tästä mutta antaa mun jatkaa. Välillä mies laukee sen takia pariinkin kertaan. Mulla on muutekin maailman paras mies! [/quote] Aloittaja kaiketikin tarkoitti miesten valitusta siitä, että naisia on pakko nuolla, jotta nämä saavat orgasmin. Minustakin se on huono kehityssuunta. Kuten myös se, että naisten pitää antaa anaalia tai ottaa suihin jos eivät halua. [/quote]teillä on huono mies silloin
[/quote]
No en puhunut omasta miehestäni ja sitä paitsi joo-o, mutta jokainen voi kyllä itsekin kieltäytyä kaikesta mitä ei tahdo tehdä. Ei se ole sen vika joka kysyy, vaan... hölmöä sitten tehdä, jos se ei olekaan ok (ja marista sitten netissä).
Mitä haluat? Mulla on pitkä kieli (pystyn nuolemaan nenääni) ja suostun nuolemaan pillua ulko- ja sisäpuolelta. Suostun myös käyttämään penisrengasta, jossa on klittakiihotin.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:31"]
[/quote]
Juuri tämän takia en itse ole toiveiden esittämisen kannalla, enkä varsinkaan niiden toteuttamisen. Harvoin se sitten toista aidosti innostaa. Ne mitä haluaa tehdä tulisi ainakin pääsääntöisesti luonnostaan miellyttää toista, silloin ollaan sopivia kumppaneita toisilleen.
[/quote]
Ainakaan niitä toiveita ei pitäisi esittää pitkään haudottuina toiveina, vaan ehdottaa vain hienovaraisesti ja kevyesti, jolloin toisen on helppo torjua asia, ellei siitä pidä.
sitten kun naiset joskus kertoisivat mitä haluavat, mutta kun se pilaa tunnelman jos mies kysyy tuntuuko tämä hyvltä vai mitä pitäisi tehdä? :D
Ei minun mielestäni seksiä nähdä yleisesti noin. Todellakaan. Mutta iso osa miehistä on tosi itsekkäitä ja surkeita sängyssä. Tai muuten vain tietämättömiä. Kuitenkin jokainen saa valita ihan sellaisen miehen kuin haluaa, itse en mitään luuseria tai moukkaa ole koskaan katsellut.
Kerokaa naiset jotain esimerkkejä, millaista seksiä haluatte, mutta mies ei siitä kiihotu/oletatte että mies ei halua sitä?
Mun mielestä on vaikea kertoa jollekin, miten sitä klitorista pitää nuolla... Ei liian suoraan, mutta ei liian "kaukaa". Ei saa pitää TAUKOJA nuolemisessa, silloin orgasmia kohti meneminen alkaa "alusta".
Itselläni on joitain negatiivisia kokemuksia miesten haluista seksissä. Jotkut alkavat kertoa asenteella "katsos näin tää penis toimii", jos olen kokeillut jotain liikettä, mistä juuri kyseinen mies ei välitä (ihan kuin en ymmärtäisi seksistä yhtään mitään, jos eksäni tykkäsi eri jutusta mistä nykyinen...) Siinä ei ole vikaa, jos ilmaisee asian jotenkin sillä tavalla, että just tosta en nyt pidä, tai tee mieluummin tällä tavalla tms. En ole myöskään pahastunut esim anaaliehdotuksista, suostun/kieltäydyn huvittamisen mukaan.
Kyllä se on miehen toive myöskin että nainen nauttii seksistä.On todella naivia ajatella asiaa ap.n tapaan ja ei kovin kauas näköistä.
Itse olen ollut 15 vuotta saman miehen kanssa ja kyllä meistä on tullu hyviä sängyssä ihan ajan kanssa ja kyselemällä.
Ihaninta ja seksikkäintä on kun mies kyselee että tuntuuko hyvältä.Ja kaikkee kinkyäkin kannattaa kokeilla kun yhtään tuntuu siltä..tulee kummasti lisäjuttuja pitkään suhteeseen.Vaikka ne ois välillä miehen ja välillä naisen juttuja..voihan olla että nainen saa kiksejä "oudoista" jutuista..
Johan niin uskomatonta paskaa tämä aloitus ettei ole tosikaan. Näinkö se tosiaan on nykyään parisuhteissa. Ihanko oikeasti? Onhan se ikävää jos olet jossain täyspaskassa suhteessa jossa joku minuuttimuna vetää pari työntöä, pieraisee ja menee nukkumaan.
Kaikilla ei samanlaista suhdetta ole kuin sinulla, joillakin on hyvä kummankin halut huomioonottava suhde.