miksi seksi nähdään vieläkin miehen
näkökulman kautta, miehen orgasmin ja miehen halujen kautta? Naisten pitäisi vapaaehtoisesti haluta kaikkea mistä miehet saavat tyydytystä, mutta jos itse haluaa jotain niin onkin vaikea nainen ja vaikeasti tyydytettävä?
Kommentit (25)
Joo kyllä meillä kans nuollaan ja sormeillaan ja kysellään mitä toinen haluaa ja kaikella parhaalla kyvyllä toinen koitetaan saada tyytyväiseksi..
Ja siitä että on paikat siisteinä ja puhtaina nauttii molemmat..kun oon sheivannu posliiniksi niin on se miehen into aivan ihanaa..
parhaassa seksissä ei naisia ole mukana. :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:34"]
Ei mene meillä noin. Mun mies kyllä otta mut huomioon. Jos olen päällä saan ratsastaa niin pitkään että itsekkin tulen, vaikka mies olisikin jo tullut. Välillä näyttää että hän kärsii tästä mutta antaa mun jatkaa. Välillä mies laukee sen takia pariinkin kertaan. Mulla on muutekin maailman paras mies!
[/quote]
Aloittaja kaiketikin tarkoitti miesten valitusta siitä, että naisia on pakko nuolla, jotta nämä saavat orgasmin.
Minustakin se on huono kehityssuunta. Kuten myös se, että naisten pitää antaa anaalia tai ottaa suihin jos eivät halua.
[/quote]
Mikä pakko nuoleminen on? Kunhan on puhdas värkki eikä vuoda verta niin vaikka kuinka paljon saa kieltä, huulia ja sormia yhäaikaa. Sama toisin päin, pesen aina ennen kuin haluan suikkaria. Perseillä voi muuten tehdä muutakin kuin panna. Hiplailu, hieronta joku sopivan kokoinen vibra. Toimii molemmille.
Älä luule että kaikki miehet on itsekkäitä sängyssä. Sitä kun antaa kunnolla toiselle kaikkea niin eipä tarvi ruinata mitään. Paljon auttaa kun seksistäkin voi puhua reilusti.
[/quote]
No kun jotkut miehet valittaa sitä netissä, ei minulle, kun en kaipaa sitä. Ja kun en ole mies, niin en osaa sanoa siihen heidän valittamiseensa sen enempää, kuin että jotkut miehet kokevat sen valituksen aiheeksi. Ja pese vaan, en antais sulle "suikkaria" kuitenkaan, kun en tykkää siitä. En kaipaa myöskään nuolentaa. En ruinaa koskaan mitään, otan sen mitä saan ja annan mistä itse nautin. Jos ei riitä, niin ei minun kanssani ole pakko olla.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:34"]
Ei mene meillä noin. Mun mies kyllä otta mut huomioon. Jos olen päällä saan ratsastaa niin pitkään että itsekkin tulen, vaikka mies olisikin jo tullut. Välillä näyttää että hän kärsii tästä mutta antaa mun jatkaa. Välillä mies laukee sen takia pariinkin kertaan. Mulla on muutekin maailman paras mies!
[/quote]
Aloittaja kaiketikin tarkoitti miesten valitusta siitä, että naisia on pakko nuolla, jotta nämä saavat orgasmin.
Minustakin se on huono kehityssuunta. Kuten myös se, että naisten pitää antaa anaalia tai ottaa suihin jos eivät halua.
[/quote]
Mikä pakko nuoleminen on? Kunhan on puhdas värkki eikä vuoda verta niin vaikka kuinka paljon saa kieltä, huulia ja sormia yhäaikaa. Sama toisin päin, pesen aina ennen kuin haluan suikkaria. Perseillä voi muuten tehdä muutakin kuin panna. Hiplailu, hieronta joku sopivan kokoinen vibra. Toimii molemmille.
Älä luule että kaikki miehet on itsekkäitä sängyssä. Sitä kun antaa kunnolla toiselle kaikkea niin eipä tarvi ruinata mitään. Paljon auttaa kun seksistäkin voi puhua reilusti.