Päätin elää kotona vain äidin roolissa
En jaksa enää joka ilta pettyä siihen, ettei mies halua minusta mitään muuta.
Kommentit (51)
Nalkutatko miehelle paljon ja vaaditko paljon mieheltä? Noi on yleensä syitä, miks mies ei anna.. T. Toinen pihtarin vaimo ;)
No olen nalkuttanut puutteessa elämisestäni kyllä ja oman ajan puutteesta. Mutta nythän se on loppu kun en puhu enää kuin lapsista. Ap
Mutta jos se vaikka auttaisikin jotain, kaikki voi olla myöhäistä kun olen sitten jo jumiutunut vain äidin rooliin. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:02"]No olen nalkuttanut puutteessa elämisestäni kyllä ja oman ajan puutteesta. Mutta nythän se on loppu kun en puhu enää kuin lapsista. Ap
[/quote]
Ymmärrän sua hyvin. Onko ketään joka voisi välillä vahtia lapsia tai voisitko palkkaa lastenhoitajaa? Antaako mies silloin, kun vietätte aikaa kahdestaan?
Ei ole eikä voida. Viimeksi oltiin kahden kesken reissussa kaksi vuotta sitten ja silloin kyllä sain. Ja olen sen jälkeenkin, mutta miehestä huomaa ettei se oikeasti halua vaan ennemmin suoatuu aviovelvollisuudesta niin en enää sellaista halua. Ap
Onko mies masentunut? Voisko johtua siitä että ei huvita?
"Painostaminen" ja vokottelu voi ahdistaa jos tuosta olis kyse.
Kommentoikaa nyt miehet jotain.
No ainahan sitä voi sanoa olevansa liian stressaantunut. Ehkä se onkin syy. Mitäs sittenkään voin muuta kuin uhrata omat tarpeeni? Ap
Mun ukko kanssa välillä antaa pelkästään aviovelvollisuudesta. Hänellä on vaan niin "mieto libido", että sekin että antaa velvollisuudesta on parempi kuin ei mitään. (koen etten voi kaikkea saada tässä elämässä, joten niillä mennään, mitä on). Sori, kun mulla ei oo antaa mtn hyviä neuvoja....
Tuota noin....onko ulkomuotosi sellainen, että et yksinkertaisesti vaan kiihota miestäsi?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:25"]Tuota noin....onko ulkomuotosi sellainen, että et yksinkertaisesti vaan kiihota miestäsi?
[/quote] no se se syy varmasti on. .Mutta eikö silloin miehen pitäisi ottaa ero? Ap
Voisiko miehelläsi olla toinen? Jos on, ottaisitko eron? Mitä mies ajattelee erosta? Oletko ottanut sen vaihtiehdon esille ääneen?
Älä nyt vuotta katso tilannetta. Puoli vuotta on riittävä aika. Puhukaa asiasta ilman riitaa. Molempien pitäisi haluta ratkaisua tilanteeseen ja tehdä töitä sen eteen. Muussa tapauksessa kannattaa erota. Jos liian kauan on huonossa suhteessa, ongelmiin turtuu ja sitten ollaan siinä kulissiliitossa, eikä kukaan ole onnellinen.
Meillä sama mutta pihtari on akka, nyt kun olen ollut sairaslomalla kotona enkä pääse oikein liikkumaan ei ole kertaakaan edes tullut koskemaan ja menee lasten kanssa nukkumaan, laittaa ohjelmatkin nauhoitukseen ja katsoo ennen tai jälkeen töiden, ettei tarvitse olla mun kanssa yhtään.
No kohta tulee varmaan paskaa käteen oikein kunnolla jos en ala nopeasti kuntoutua työkuntoiseksi.
Jos sairaus pitkittyy lähtee autot ja asunto myyntiin kohta ja sitten ollaan kaupungin vuokraslummissa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:25"]Tuota noin....onko ulkomuotosi sellainen, että et yksinkertaisesti vaan kiihota miestäsi? [/quote] no se se syy varmasti on. .Mutta eikö silloin miehen pitäisi ottaa ero? Ap
[/quote]
Ei pidä, jos perhe-elämä muuten sujuu ja teillä on lapsia. Ehkä hän on hyväksynyt, ettei enää kykene kiihottumaan sinusta, mutta arvostaa sinussa muita asioita eikä seksi ole hänelle enää ykkösprioriteetilla.
:'(