Tyttäresi nimi, jos se annettaisiin samalla kaavalla kuin Charlotelle?
Eli 1. Isänisän nimi väännettynä tyttönimeksi 2. Isän isän äidin nimi ja 3. Isän äidin nimi?
Meille tulisi Johanna Kaarina Sirkka. :-)
Kommentit (389)
Pernilla Kaarina Pirkko
Pernilla=Pentti
Tosin Kaarina on vain mun toinen nimi, ei miehen isoäidin
Meillä olisi Mikaela Martta Pirkko... Eh.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:46"]Jormiina Liisa Virpi. Kuinka hehkeä nimi :D etenkin tuo Jormasta johdettu Jormiina :D
[/quote]
Meilläkin ois Jormiina :D
Lapseni olisi Michelle Mary Olivia, ja juu. Lapsen isä on britti. Minusta olisi tullut Georgina Nadja Anna.
Veikkoliina Sofia Emilia. En oikein keksinyt miten tosta Veikosta saa väännettyä tyttönimen.. :D
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:47"]
Erika Iida Aune...ihan kiva paitsi toi Aune, huh! Iida Erika...ei tosiaankaan ois paha.
[/quote]
Anoppi pilaa aina kaiken!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:19"]
Penttiina Hilja Leila
[/quote]
Pentti tulee Suomeen nimestä Benedictus eli voit harkita myös vaihtoehtoa Benedicta Hilja Leila. Benedictus ja Benedicta tarkoittavat siunattua.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:46"]Jormiina Liisa Virpi. Kuinka hehkeä nimi :D etenkin tuo Jormasta johdettu Jormiina :D [/quote] Meilläkin ois Jormiina :D
[/quote]
Jorma on myös Georgen suomalaistettu versio eli Georgina Liisa Virpi.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:10"]Olaviina Kerttu Lea. Voi luoja :D
[/quote] Mä muunkin Olavin Oliviaksi.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:27"]
Veikkoliina Sofia Emilia. En oikein keksinyt miten tosta Veikosta saa väännettyä tyttönimen.. :D
[/quote]
Veikon sisar on tietenkin Sisko. Eli Sisko Sofia Emilia.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:31"]
Voitteko taivuttaa mulle Yrjön? tyttö parka:) <3
[/quote]
Georgina tai Gina.