Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku, millaisia HOASin kaveriasunnot ovat?

Vierailija
05.05.2015 |

Ovatko hyväkuntoisia yms? Kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Kai.

Pieniä. Ja "kalliita"

Vierailija
2/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankeita ja jos sattuu vielä sottaiset kaverit niin todella karseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa kunnossa kuin muutkin Hoasin asunnot. Harmaat muovimatot (omassa huoneessani oli kahta eri harmaata muovimattoa...), valkoiset seinät, joihin ei saa tehdä reikiä jne. Eteisessä ja "tupakeittiössä" (=käytävä laajenee keittiötilaksi) oli loisteputkilamput. Vuokra oli toki halpa, korotuksen jälkeenkin vain 602 e/kk eli n. 200 e nenää kohden.

Vierailija
4/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun siis kaveriasunnoista, en soluasunnoista. Kaverini saisin tietenkin itse päättää, joten en ota sottaista. Olen katsonut pohjapiirustuksia ja mielestäni ovat isoja ja edullisia. Haluasin lähinnä tietää, missä kunnossa ne on. -ap

Vierailija
5/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:37"]

Puhun siis kaveriasunnoista, en soluasunnoista. Kaverini saisin tietenkin itse päättää, joten en ota sottaista. Olen katsonut pohjapiirustuksia ja mielestäni ovat isoja ja edullisia. Haluasin lähinnä tietää, missä kunnossa ne on. -ap

[/quote]

Kunto riippunee lähinnä rakennusvuodesta, mutta kyllähän nuo opiskelijakämpät järestään on huonommassa kunnossa, kuin vastaavan ikäluokan kämppä yksityiseltä.  Välillähän ne on ihan samoja kämppiä kuin solut, vuokrataan vaan kaveriasuntona jos sattuu koko solu vapautumaan samaan aikaan ja on sopivat kaverit jonossa. Kantsii myös muistaa, että kaveriasuntoa joutuu todnäk jonottamaan pidempään.

Vierailija
6/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:37"]

[/quote]

Kunto riippunee lähinnä rakennusvuodesta, mutta kyllähän nuo opiskelijakämpät järestään on huonommassa kunnossa, kuin vastaavan ikäluokan kämppä yksityiseltä.  Välillähän ne on ihan samoja kämppiä kuin solut, vuokrataan vaan kaveriasuntona jos sattuu koko solu vapautumaan samaan aikaan ja on sopivat kaverit jonossa. Kantsii myös muistaa, että kaveriasuntoa joutuu todnäk jonottamaan pidempään.

[/quote]

Okei kiitos vastauksesta :) Olen yhden kaverin solussa vieraillut, ja se oli läävä. Eli en sitten uskalla noilta vuokrata. Ei kai se ole niin hirveää maksaa 100-200 enemmän siististä ja pitkäaikaisesta kodista :)

-ap

Vierailija
7/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on purkukunnossa ja muutamat harvat (kalliit) on ihan jees. Ite asun just rempatussa perheasunnossa eikä ole valittamista, sillä glitteriä on luvassa valmistumisen jälkeen.

Vierailija
8/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa tapa asua, ei luksusta mutta siivoamalla kunnolla ovat elinkelpoisia.