Downin abortoineet, mitäs sanotte tästä?
Kommentit (88)
Jos olisin lisääntymässä ja riski-ikäinen, ottaisin kaikki tutkimukset, mitkä saa, ja jos olisi down tulossa, valitsisin ilman muuta abortin.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:37"]Down voi olla vanhemmilleen rakas ja päivänsäde ja ties mitä, mutta yhteiskunnalle hän on taakka siinä missä taparikollinen tai pitkäaikaistyöttömäksi maahan tuleva pakolainen. Hän ei kykene milloinkaan itsenäiseen elämään tai tulemaan oikeasti tuottavaksi yksilöksi.
[/quote]
Vertaat kehitysvammaisen ihmisarvoa rikolliseen? Kehitysvammainen ei itselleen mitään voi, rikollinen.on itse vastuussa teoistaan. Uskomatonta millaisia "ihmisiä" täälä on. Et ole yhtään sen arvokkaampi ihminen kuin kehitysvammainenkaan.
Kauheita asioita ihmiset puhuvat vammaisista. Tuleeko mieleen , että tätäkin palstaa voi jokunen downikin lukea. Mistä tuollainen vaino kehitysvammaisia kohtaan ja pahansuopaisuus on oikeen kumpuaa.
uusimmassa Meidän perhe lehdessä:
-154 down-raskautta todetaan vuosittain
-niistä syntyy 75 vauvaa
-puolet (SIIS VAIN PUOLET :) ) rskauksista keskeytetään
-5 % syntyy kuolleena
(THL 1993 - 2011)
Mitäpä tohon voisi sanoa. Kiva, että nauttivat elämästään ja vanhemmat ovat ylpeitä...
Minä haluan lapsen, joka pärjää elämässä itsenäisesti, voi menestyä urallaan ja hankkia itse lapsia. En halua lasta joka on ikuisesti lapsi, joka on ehkä nälkäpalkalla tukityöllistettynä lattioita luuttuamassa tai tulee kuitenkinkin lopulta asumaan jossain laitoksessa.
Voihan se toki olla, että terveestäkin lapsesta tulee syrjäytynyt luuseri, mutta daunaria en ainakaan haluaisi. (Enkä tarkoita, että daunarit olisivat syrjätyneitä luusereita)