Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.

Vierailija
11.01.2022 |

Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?

Kommentit (3538)

Vierailija
1521/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mgtow-liittolaisnaiset? Keitäs he sitten ovat, kun tarkoitus on sanoutua totaalisesti irti koko naissukupuolesta? Naiset jotka ei huomioi teitä mitenkään ja pysyvät poissa elämästänne? Äitikö se on? Jos sattuu kuitenkin tarttemaan jotain jeesiä? Jotenkin sekava systeemi.

Liikkeessä on erilaisia tasoja, joihin yksilö sitoutuu. On myös tasoja, joihin pyrkiä.

Omalla kohdallani (en voi puhua muiden puolesta) tämä tarkoittaa sitä, että haluan tällä hetkellä vielä seksiä naisen kanssa. Seksirobottivallankumous, joka on tulossa, katkaisee minun kohdaltani riippuvuuden naisista seksuaalisuuteni osalta.

Ja susta siis prostituoitu on silloin sun mgtow-liittolainen? Onkohan hän tietoinen liittolaisuudestaan?

Hän saa korvauksen tarjoamastaan palvelusta, ei saa osaltani mitään häirintää ja yritän poistaa hänen ammattiinsa kohdistuvaa stigmaatiota esim. juuri tällä palstalla.

Edelleen, hän ei ole millään tavalla liittolaisesi. Ootte te kyllä melkoisia selittäjiä. Sunkin ongelmasi on selvästi se, että sulla on liikaa aikaa pyörittää ajatuksiasi vain naisten ympärillä. 24/7. Hanki itellesi oikeesti joku aikuisen miehen harrastus ja koeta irrottautua tuosta teinipojan scifi-maailmasta.

Kuka sinä olet selittämään yhtään mitään, jos et ole itse toiminnut alan naisena?

Ilman parisuhdetta minulla on aikaa paljon enemmän aikaa harrastuksilleni kuin parisuhteessa olevilla on. Kaikkein parasta on se, etten joudu kuuntelemaan joltain naisoletetulta sitä, ovatko harrastukseni tarpeeksi aikuismaisia.

Kiitos kuitenkin huolenpidostasi, vaikka en sitä kaipaakaan!

Musta taas kuulostaa siltä, että sä epätoivoisesti kaipaat nimenomaan naisten huolenpitoa, koska täällä MAMMAPALSTALLA haluat olla ja saada naisilta huomiota. Ei siinä mitään väärää ole, mutta ole itsellesi rehellinen.

Olen huomattavasti rehellisempi itselleni kuin moni muu täällä.

Enkä voi täällä netissä tietää, oletko joku karvainen Reiska, joka trollaa huvikseeen.

Tärkeintä on levittää MGTOW-sanomaa. Jokainen parisuhteilta pelastettu mies on voitto.

Olen nelikymppinen lapseton onnellisesti naimisissa oleva nainen ja pidän HYVÄÄ avioliittoa parhaana tapana elää, mutta pidän yhtä tärkeänä valinnanvapautta suhdemuotoihinsa kaikille. Ymmärrän ja hyväksyn kaikenlaiset suostumukselliset viritykset ja usko pois, olen nähnyt aikamoisia :D

Sinä et ole kovin rehellinen, jos esität ettet halua ja tarvitse naisia kun jokainen viestisi tänne todistaa päinvastaista. Oikeasti omia polkujaan kulkeva mies vaan kulkisi niitä omia polkujaan.

Mutta se ei toim, tiedätkös miksi? Koska ihminen on pohjimmiltaan niin tiukasti laumaeläin, että me emme vaan pääse toisistamme irti. Oikeat erakot ovat äärimmäisen harvinaisia, meillä kaikilla muilla on tarve tulla hyväksytyksi, nähdyksi ja kuulluksi. Sitähän sinäkin täällä koko ajan teet, haet vastauksia ja vastakaikua ja sitähän kyllä näillä vastakkainasetteluaiheilla taatusti aina saa.

Meillä kaikilla on myös tarve tulla rakastetuksi ja seksuaalisuuden lisäksi kosketuksen ja läheisyyden tarve ja yhteyden tarve toiseen ihmiseen. Palstat ovat täynnä yksinäisiä rakkautta kaipaavia. Jos yrität leikata nämä tarpeet pois ihmisen, miehen tai naisen, elämästä, ja typistämään yhteyden toisiin ihmisiin nettikeskusteluiksi ja fyysisistä palveluksista suoritettaviksi finanssitransaktioiksi, tulet epäonnistumaan, koska kyse on niin syvistä perustarpeista että niistä ei voi vaan päättää luopua. Siksi siitä ei tule koskaan mitään massojen liikettä ihan seksiroboteista riippumatta, vaikka olisikin itsellesi hyvä ratkaisu. Koska yleisesti ottaen ihminen kaipaa kuitenkin aina rakkauta.

Väärin, naiset eivät tarvitse miestä mihinkään. Nainen on onnellisempi yksin kuin parisuhteessa, mies on heikko reppana joka tarvitsee naisen äidikseen koska ei pärjää yksin.

Vierailija
1522/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä jos parisuhteeseen ryhtyy, on kummallakin velvollisuus huomioida toista ja myöskin seksin saralla. Jos mies haluaa niin ihan tosiaan voi ottaa suihin, auttaa kädellä jos ei juuri sillä hetkellä muuta jaksa. Kukapa ei haluaisi tehdä rakkaalle niin että hän tuntee olonsa hyväksi? Miksi olisi vastenmielistä tyydyttää miestä jota rakastaa ja josta välittää. Suihinotto tai käsihoito ei kauan aikaa arjesta vie. Mutta miehelle se on tärkeää, ja kyllä sitä itsekin nauttii kun toinen on tyytyväinen.

Parisuhteessa pitää tehdä asioita, joissa huomoidaan toista ja sama pätee toisinpäinkin. Mieskin voi tehdä naiselleen asioita jotka ei juuri silloin nappaa, mutta uskokaa pois, on paljon helpompaa auttaa toista kuin antaa mennä siihen, että tilanne kärjistyy ja kaikkia vaan suututtaa.

Taas tämä "ei se vie kuin pari minuuttia" toteamus. Jos olisi kyse pelkästä ajasta, naiset eivät pahastuisi siitä niin kovin, että heitä käytetään masturboimisessa apuna. 

Naiset jotka haluavat seksiä miehen kanssa käyttävät miestä vain raskautumisen apuna.

Miksi ette hae siementä Cryosilta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mgtow-liittolaisnaiset? Keitäs he sitten ovat, kun tarkoitus on sanoutua totaalisesti irti koko naissukupuolesta? Naiset jotka ei huomioi teitä mitenkään ja pysyvät poissa elämästänne? Äitikö se on? Jos sattuu kuitenkin tarttemaan jotain jeesiä? Jotenkin sekava systeemi.

Liikkeessä on erilaisia tasoja, joihin yksilö sitoutuu. On myös tasoja, joihin pyrkiä.

Omalla kohdallani (en voi puhua muiden puolesta) tämä tarkoittaa sitä, että haluan tällä hetkellä vielä seksiä naisen kanssa. Seksirobottivallankumous, joka on tulossa, katkaisee minun kohdaltani riippuvuuden naisista seksuaalisuuteni osalta.

Ja susta siis prostituoitu on silloin sun mgtow-liittolainen? Onkohan hän tietoinen liittolaisuudestaan?

Hän saa korvauksen tarjoamastaan palvelusta, ei saa osaltani mitään häirintää ja yritän poistaa hänen ammattiinsa kohdistuvaa stigmaatiota esim. juuri tällä palstalla.

Edelleen, hän ei ole millään tavalla liittolaisesi. Ootte te kyllä melkoisia selittäjiä. Sunkin ongelmasi on selvästi se, että sulla on liikaa aikaa pyörittää ajatuksiasi vain naisten ympärillä. 24/7. Hanki itellesi oikeesti joku aikuisen miehen harrastus ja koeta irrottautua tuosta teinipojan scifi-maailmasta.

Kuka sinä olet selittämään yhtään mitään, jos et ole itse toiminnut alan naisena?

Ilman parisuhdetta minulla on aikaa paljon enemmän aikaa harrastuksilleni kuin parisuhteessa olevilla on. Kaikkein parasta on se, etten joudu kuuntelemaan joltain naisoletetulta sitä, ovatko harrastukseni tarpeeksi aikuismaisia.

Musta taas kuulostaa siltä, että sä epätoivoisesti kaipaat nimenomaan naisten huolenpitoa, koska täällä MAMMAPALSTALLA haluat olla ja saada naisilta huomiota. Ei siinä mitään väärää ole, mutta ole itsellesi rehellinen.

Enkä voi täällä netissä tietää, oletko joku karvainen Reiska, joka trollaa huvikseeen.

Tärkeintä on levittää MGTOW-sanomaa. Jokainen parisuhteilta pelastettu mies on voitto.

Olen nelikymppinen lapseton onnellisesti naimisissa oleva nainen ja pidän HYVÄÄ avioliittoa parhaana tapana elää, mutta pidän yhtä tärkeänä valinnanvapautta suhdemuotoihinsa kaikille. Ymmärrän ja hyväksyn kaikenlaiset suostumukselliset viritykset ja usko pois, olen nähnyt aikamoisia :D

Sinä et ole kovin rehellinen, jos esität ettet halua ja tarvitse naisia kun jokainen viestisi tänne todistaa päinvastaista. Oikeasti omia polkujaan kulkeva mies vaan kulkisi niitä omia polkujaan.

Mutta se ei toim, tiedätkös miksi? Koska ihminen on pohjimmiltaan niin tiukasti laumaeläin, että me emme vaan pääse toisistamme irti. Oikeat erakot ovat äärimmäisen harvinaisia, meillä kaikilla muilla on tarve tulla hyväksytyksi, nähdyksi ja kuulluksi. Sitähän sinäkin täällä koko ajan teet, haet vastauksia ja vastakaikua ja sitähän kyllä näillä vastakkainasetteluaiheilla taatusti aina saa.

Meillä kaikilla on myös tarve tulla rakastetuksi ja seksuaalisuuden lisäksi kosketuksen ja läheisyyden tarve ja yhteyden tarve toiseen ihmiseen. Palstat ovat täynnä yksinäisiä rakkautta kaipaavia. Jos yrität leikata nämä tarpeet pois ihmisen, miehen tai naisen, elämästä, ja typistämään yhteyden toisiin ihmisiin nettikeskusteluiksi ja fyysisistä palveluksista suoritettaviksi finanssitransaktioiksi, tulet epäonnistumaan, koska kyse on niin syvistä perustarpeista että niistä ei voi vaan päättää luopua. Siksi siitä ei tule koskaan mitään massojen liikettä ihan seksiroboteista riippumatta, vaikka olisikin itsellesi hyvä ratkaisu. Koska yleisesti ottaen ihminen kaipaa kuitenkin aina rakkauta.

Väärin, naiset eivät tarvitse miestä mihinkään. Nainen on onnellisempi yksin kuin parisuhteessa, mies on heikko reppana joka tarvitsee naisen äidikseen koska ei pärjää yksin.

Ihmiskunta eläisi vielä paskamajassa, jos se olisi naisten insinööritaidoista riippuvainen.

Vierailija
1524/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, tämä on juuri MGTOW-liikkeen idea, mutta tietenkin miesnäkökulmasta.

Hienoa, että joku nainenkin täällä ymmärtää!

Vierailija
1525/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siinä mielessä tyytyväinen seksielämäämme, että sitä edelleen on, vaikka meillä on kaksi lasta - toinen päiväkoti-ikäinen, toinen kouluikäinen - eikä lainkaan tukiverkkoja, eli mummoloita tai sukulaisia, jotka voisivat hoitaa lapsia.

Silti pidemmässä juoksussa harmittaa ja vähän masentaa seksielämän kuivahtaminen. Seksiä on noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Se on siinä mielessä OK, että pystyn toki elämään tämän kanssa, mutta siitä huolimatta harmittaa ajatus etenkin siitä, että spontaania seksiä ei ole. Ei arkiseksiä, ei tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin yhteisen kiinnostuksen syttyessä.

Lähtökohtaisesti harrastamme seksiä kerran viikossa, sunnuntaisin, saunan jälkeen, lasten mentyä nukkumaan, paitsi jos vaimolla on kuukautisviikko, mieltä painavia huolia, sairautta tai muita syitä, jotka estävät tämän seksin. Käytännössä kuukausittain seksiä on siis joko 3 kertaa tai 2 kertaa. Aivan poikkeuksellisesti, esimerkiksi lomalla, vaimo on saattanut ehdottaa seksiä jopa keskellä viikkoa, jos edellisestä seksikerrasta on kulunut yli viikko. Tätä ei kuitenkaan tapahdu kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

Vaimo on seksielämäämme ilmeisen tyytyväinen ja hän kertoo usein (myös spontaanisti), että pitää seksistä kanssani, seksi on hyvää, tykkää kosketuksestani, nauttii rakastella minua ja nauttii asioista, joita hänen kanssaan teen. Hän tekee suurimman osan seksialoitteista, jotka tosin ovat yleensä suullisia, eli lähinnä varmistaa, haluanko taas sunnuntaina seksiä. 

Sen sijaan hän on kertonut myös sellaisia asioita, jotka eivät ilahduta, vaan ennemminkin satuttavat: hän ei kaipaa lainkaan enempää seksiä kanssani, hänellä ei ole usein spontaaneja seksihaluja, hän on tyytyväinen seksielämään silloin, kun kaikki sujuu niin kuin hän haluaa ja toimitaan kalenterin mukaisesti. Hän on käytännössä kieltänyt sen, että minulla voisi olla erilaisia toiveita, että "saisin" haluta seksiä useammin kuin hän, että minun pitäisi olla tilanteeseen täysin tyytyväinen, ja että minun puoleltani aloitteet eivät ole toivottuja (paitsi silloin, kun on oikea kellonaika, oikea viikonpäivä ja oikea aika kuukaudesta). Hän ei halua keskustella seksielämästämme. Toisaalta myöskään kieltäytymiset eivät ole omalta puoleltani toivottuja.

Ennen kaikkea olen tyytymätön siihen, että tässä tilanteessa vaimoni on ikään kuin katsonut oikeudekseen sanella seksielämämme pelisäännöt. Ehkä hän ei näe tätä asiaa niin, vaan omasta mielestään toimii täysin reilusti ja kunnioittavasti, mutta minusta tämä ei ole tosiaankaan koko totuus.

Valitettavasti minäkin olen törmännyt naisiin, jotka katsovat oikeudekseen määritellä parisuhteen seksielämän säännöt yksin. Ja moni tekee tämän myös lasten hoidon suhteen. En tiedä miksi, mutta jotkut naiset vain katsovat olevansa joillakin alueilla yksinvaltiaan asemassa.

Asiassa ei olisi ongelmaa jos naiset päättäisivät vain omasta seksielämästään. Ennen ratkaisu oli jalkavaimot ja avoimet avioliiton ulkopuoliset suhteet.

Naiset nyt vain ovat päättäneet ettei sekään sovi heille, seksi on heille tapa kontrolloida miehiä.

Onhan se hassua, kun nykyään paheksutaan ja nimitellään rumasti naisia, jotka rupeavat suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa tai ovat sinkkuina hyvin seksuaalisesti aktiivisia. Jos naisten paheksunta loppuisi, niin päästäisiin taas tilanteeseen, jossa on avoimia parisuhteita ja rakastajan ottaminen on arkipäivää kaikille.

Miksi kukaan mies haluaisi olla aviomies, jos voisi olla rakastaja? Naiselle riittää pelkkä seksi ja miehen ei tarvitse kuunnella nalkutusta.

Miksi nainen nalkuttaisi, kun hänellä olisi aktiivinen ja hyvä seksielämä eikä hänen tarvitse olla aina lsten kanssa, kun mies tekee osansa? Voisi olla, että mies nalkuttaa, kun nainen lähtee tapaamaan rakastajaansa.

Ja taas lähti laukalle  :)

Eikö tuolla lähtenyt, joka haikaili jalkavaimojen ja avoimien avioliittojen perään? Jos parisuhteet olisi avoimia, niin kenenkään ei tarvitse kärsiä seksin puutteesta tai väärästä kumppanista. Puoliso voi silti olla hyvä vanhempi ja elinkumppani vaikkei häntä tee seksuaalisesti mieli.

Parisuhteita ei olisi, jos jokaisella olisi jalkavaimoja. Mitä sillä oikealla vaimolla tekisi?

No jos et keksi sille mitään käyttöä niin on helppo olla sellaista hankkimatta. Moni muu pitää etenkin hyvää puolisoa lottovoittona. Onneksi nykyään on ok elää ihan miten lystää.

Tämän keskustelun perusteella miehille avioliitto ei ole ainakaan päävoitto. 2+varanumero?

Eipä se naisillekaan kuulosta onnen auvoa aina olevan, vai mitä?

Avioliitto on p-seestä. Jos joku sitä ehdottaa, kannattaa kieltäytyä.

Kannattaa hyvinkin, jos se ei kiinnostele. Ihan ymmärrettävää. Toisen mieliksi siihen ei tule ryhtyä. Mutta usein se on oikeinkin hyvä juttu molemmille osapuolille ❤️. 17 vuotta takana, toivottavasti monta, monta edessä.

Tämän ketjun perusteella hyvin isolle osalle ihmisistä elämänsä suurin virhe.

Alkaa tosiaan tulla selväksi, että jotkut muodostavat käsityksensä elämästä ja maailmasta ”tämän ketjun perusteella”. Olisko noin kahdessadas kommentti, joka alkaa noilla sanoilla.

Mies taitaa olla juuri nielaisemassa koulun, joten tätä ketjua ei missään nimessä saa näyttää miehelle. Nyt ei saa mokata.

Jos sulla on kierroksessa mies joka notkuu vauvalla, annan ilmaisen vinkin: Juokse ja lujaa!

Vierailija
1526/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies86 kirjoitti:

Ymmärrän OJ jos fyysisesti synnytyksen jälkeen paikat liian hellinä penetraatioon hetken aikaa, mutta miksi et voi ottaa suihin mieheltäsi esim. joka toinen päivä? Todennököisesti hän laukeaisi parissa minuutissa, miksi et voi niin pientä vaivaa nähdä jos rakastat todella miestäsi?

Vai olisiko syy se, ettet välitä miehestäsi (enää).? Tällöin taas miehen reaktio on täysin oikeutettu. Miehenä voin sanoa, että yli viikko kassit täynnä on jo kidutusta, kyllä pitäisi päästä laukeamaan joka toinen päivä. Tästähän ihan tieteellistä näyttöäkin, että miehen terveydelle vaarallista joutua pihtaamaan noin kauan.

Muuta käytöstäsi OJ! Tai muuten miehesi voi vaihtaa sinut seksuaalisempaan naiseen.

Hyi helvetti! Että pitäisi oikein toimia jonkun äijän suikkariautomaattina? Sais kyllä aika nopeasti etsiä muualta. Onneksi mulla on normaali mies, eikä mikään itsekeskeinen seksiaddikti.

Joillekin frigideille normaalikin seksielämä näyttäytyy addiktioina.

Voimia!

Normaali seksielämä ei ole sitä, että naisen pitää jatkuvasti imeä munaa. Voimia itsellesi vaan, yrittäessäsi löytää unelmiesi imulaitteen.

Vierailija
1527/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se hyvä että sulla riittää aikaa vauvapalstailla. Mgtow-miehenä. Tirsk.

Olen vielä yrittäjä. Toimin netissä. Minä voin päättää ihan itse, miten aikani käytän

Tänään päätän käyttää sen näin. En tarvitse naisten neuvoja tässäkään asiassa. ❤️

TänäänKIN. Naiset nyt vaan on kuitenkin se mgtow-miehenkin elämänsisältö. Ymmärrän. Vie vähän uskottavuutta tolta sun sanomalta. Mutta eihän se se pointti olekaan.

Täältä saa hyvää materiaalia Ameriikan veljille. Kiitos, kun todistatte MGTOW-liikkeen tarpeellisuuden!

Harmittaako sinua yleisestikin kovin paljon miehet, joita ei voi kahlehtia alistavaan parisuhdemalliin?

Joo, ihan hirveä menetys että vauva-palstan inzelli ei ole naisista kiinnostunut. Oikeasti kaikki voittaisivat KUN SUN KALTAISET HÄIPYISI SINNE OMILLE POLUILLEEN. Mutta ei, täällä asut kerjäten naisten huomiota. 

Juuri tämän vuoksi on tärkeätä sivistää myös naisia MGTOW-liikkeestä.

Me vihaamme incl-miehiä. He ovat naisvihaajia, me emme.

Emme halua naisille mitään pahaa, emme vaan halua olla naisten kanssa parisuhteessa tai muuten tekemisissä, riippuen siitä, mihin tasoon kukin haluaa sitoutua.

Näinhän sä selität naisille naisvaltaisella palstalla 24/7. Mutta ae ei kai ole sitten “tekemisissä oloa”. Määritelmä tuntuu olevan kovin liikkuva 🙂. Seksi ja jutskaaminen 24/7 on ok, mutta muuten ei olla tekemisissä.

Vastasin jo toiselle ihmettelijälle samasta asiasta, mutta:

Naistenkin on syytä tietää liikkeestämme, koska meidät sekoitetaan usein incl:hin. Ja se on väärin.

Olemme miesten vastine tietyille feminismeille. Koemme, että parisuhteeseen liittyy niin paljon vallankäyttöä, ettei siihen kannata lähteä.

Ette kyllä ole mikään vastine. Te olette ihmissuhteisiin kykenemättömiä yksilöitä koneidenne ääressä 24/7 ja sillä ei ole yhteiskunnallisen liikkeen kanssa mitään tekemistä.

Olemme näkymätön liike, joka vaikuttaa yhteiskuntaan. Verotulot vähentyvät, lapsiluku laskee

Moni mies on MGTOW, vaikka ei itse edes sitä tiedä. Moni haluaisi olla, mutta on jämähtänyt vanhanaikaisten rakenteiden vangeiksi.

Nämä rakenteet on murrettava. Tämäkin ketju osoittaa sen.

Nuo reppanat eivät tajua että he tekevät samaa mitä perinteisiin tukehtuneet miehet teki 60- ja 70-luvulla vastustaessaan feminismiä.

Voin vain kuvitella millaista vähättelyä ko. liike olisi saanut osakseen jos internet olisi ollut olemassa nykymuodossaan.

Vierailija
1528/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies86 kirjoitti:

Ymmärrän OJ jos fyysisesti synnytyksen jälkeen paikat liian hellinä penetraatioon hetken aikaa, mutta miksi et voi ottaa suihin mieheltäsi esim. joka toinen päivä? Todennököisesti hän laukeaisi parissa minuutissa, miksi et voi niin pientä vaivaa nähdä jos rakastat todella miestäsi?

Vai olisiko syy se, ettet välitä miehestäsi (enää).? Tällöin taas miehen reaktio on täysin oikeutettu. Miehenä voin sanoa, että yli viikko kassit täynnä on jo kidutusta, kyllä pitäisi päästä laukeamaan joka toinen päivä. Tästähän ihan tieteellistä näyttöäkin, että miehen terveydelle vaarallista joutua pihtaamaan noin kauan.

Muuta käytöstäsi OJ! Tai muuten miehesi voi vaihtaa sinut seksuaalisempaan naiseen.

Hyi helvetti! Että pitäisi oikein toimia jonkun äijän suikkariautomaattina? Sais kyllä aika nopeasti etsiä muualta. Onneksi mulla on normaali mies, eikä mikään itsekeskeinen seksiaddikti.

Joillekin frigideille normaalikin seksielämä näyttäytyy addiktioina.

Voimia!

Normaali seksielämä ei ole sitä, että naisen pitää jatkuvasti imeä munaa. Voimia itsellesi vaan, yrittäessäsi löytää unelmiesi imulaitteen.

Kerran kuussa, jatkuvasti... näin se homma koetaan.

Vierailija
1529/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan biologiaa, täysin normaalin rajoissa olevaa hormonitoimintaa, ja sitä ei noin vain muuteta. Hormonihoitoja en suosittele, ellet halua muuttaa miestäsi naiseksi. Terapia voi auttaa, mutta olisiko kuitenkin helpompi ensin koittaa korjata seksielämää ihan muuten.

Ennalta-arvattavuus tai suunnitelmallisuus voi auttaa. Laittakaa seksihetki kalenteriin. Se voi olla säännöllisesti, tai osa esileikkiä että päätätte sen seuraavan kerran ajankohdan.

Jos kalenterin käyttö on turn-off, pelkkä luottamus ja sen säilyttäminen voi auttaa: sinä lupaat vaatia mieheltäsi seksiä niin että väliin jää enintään 10 seksitöntä päivää (tavoite useammin, tämä on "perälauta"). Ja sitten pidät sen lupauksen. Mies ei saa pyytää seksiä, vaan sinä vaadit sitä. En suosittele muuta vastalupausta suorana ehtona seksille, koska vastikkeellinen seksi on vähän... huorahtavaa. Toki teidän suhteen muidenkin osa-alueiden kuten kotitöiden teon on syytä olla kunnossa. Suositan niistä keskustelua aina vasta seksin jälkeen.

Sitten ei ole pakko harrastaa ihan täysillä kunnon seksiä, vaan suutelu ja hiplailu, jonka jälkeen mies hoitaa oman hommansa loppuun omin käsin, voi auttaa vähentämään miehen tarvitseman varsinaisen panemisen määrää.

Voit myös antaa miehellesi luvan käydä vieraissa... Iso riski, en suosittele ellet ole ihan varma että on itsellesi ok.

Vierailija
1530/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on puhuttu useampaankin otteeseen kukista. Naiset haluavat ja vaativat kukkia, koska nämä kukat täyttävät todellisuudessa sen hömppäromantiikan kuvan naisen päässä.

Onko tällaiset vaatimukset täysin yksipuolisia vai ostavatko naiset muka jotain miestä ilahduttavaa yllätyksinä?

Ei. Romantiikka tarkoittaa sitä, että mies ostaa ja nainen saa. Oletteko nähneet romanttista elokuvaa, jossa mies saisi mitään?

Taas joku ihan liekeissä romanttisista hömppäelokuvista. Seuraavaksi varmaan esiin tempaistaan ne legendaariset Harlekiinit, ja sitten tempparit, ja mihinkähän vielä ehditäänkään…

Joku tuolla väitti, että palstapoikien maailmankuva rakentuu av: ketjujen pohjalle. Ei pidä paikkaansa. Se rakentuu hömppäviihteelle ja tosi-tv:lle.

Vierailija
1531/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siinä mielessä tyytyväinen seksielämäämme, että sitä edelleen on, vaikka meillä on kaksi lasta - toinen päiväkoti-ikäinen, toinen kouluikäinen - eikä lainkaan tukiverkkoja, eli mummoloita tai sukulaisia, jotka voisivat hoitaa lapsia.

Silti pidemmässä juoksussa harmittaa ja vähän masentaa seksielämän kuivahtaminen. Seksiä on noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Se on siinä mielessä OK, että pystyn toki elämään tämän kanssa, mutta siitä huolimatta harmittaa ajatus etenkin siitä, että spontaania seksiä ei ole. Ei arkiseksiä, ei tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin yhteisen kiinnostuksen syttyessä.

Lähtökohtaisesti harrastamme seksiä kerran viikossa, sunnuntaisin, saunan jälkeen, lasten mentyä nukkumaan, paitsi jos vaimolla on kuukautisviikko, mieltä painavia huolia, sairautta tai muita syitä, jotka estävät tämän seksin. Käytännössä kuukausittain seksiä on siis joko 3 kertaa tai 2 kertaa. Aivan poikkeuksellisesti, esimerkiksi lomalla, vaimo on saattanut ehdottaa seksiä jopa keskellä viikkoa, jos edellisestä seksikerrasta on kulunut yli viikko. Tätä ei kuitenkaan tapahdu kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

Vaimo on seksielämäämme ilmeisen tyytyväinen ja hän kertoo usein (myös spontaanisti), että pitää seksistä kanssani, seksi on hyvää, tykkää kosketuksestani, nauttii rakastella minua ja nauttii asioista, joita hänen kanssaan teen. Hän tekee suurimman osan seksialoitteista, jotka tosin ovat yleensä suullisia, eli lähinnä varmistaa, haluanko taas sunnuntaina seksiä. 

Sen sijaan hän on kertonut myös sellaisia asioita, jotka eivät ilahduta, vaan ennemminkin satuttavat: hän ei kaipaa lainkaan enempää seksiä kanssani, hänellä ei ole usein spontaaneja seksihaluja, hän on tyytyväinen seksielämään silloin, kun kaikki sujuu niin kuin hän haluaa ja toimitaan kalenterin mukaisesti. Hän on käytännössä kieltänyt sen, että minulla voisi olla erilaisia toiveita, että "saisin" haluta seksiä useammin kuin hän, että minun pitäisi olla tilanteeseen täysin tyytyväinen, ja että minun puoleltani aloitteet eivät ole toivottuja (paitsi silloin, kun on oikea kellonaika, oikea viikonpäivä ja oikea aika kuukaudesta). Hän ei halua keskustella seksielämästämme. Toisaalta myöskään kieltäytymiset eivät ole omalta puoleltani toivottuja.

Ennen kaikkea olen tyytymätön siihen, että tässä tilanteessa vaimoni on ikään kuin katsonut oikeudekseen sanella seksielämämme pelisäännöt. Ehkä hän ei näe tätä asiaa niin, vaan omasta mielestään toimii täysin reilusti ja kunnioittavasti, mutta minusta tämä ei ole tosiaankaan koko totuus.

Valitettavasti minäkin olen törmännyt naisiin, jotka katsovat oikeudekseen määritellä parisuhteen seksielämän säännöt yksin. Ja moni tekee tämän myös lasten hoidon suhteen. En tiedä miksi, mutta jotkut naiset vain katsovat olevansa joillakin alueilla yksinvaltiaan asemassa.

Asiassa ei olisi ongelmaa jos naiset päättäisivät vain omasta seksielämästään. Ennen ratkaisu oli jalkavaimot ja avoimet avioliiton ulkopuoliset suhteet.

Naiset nyt vain ovat päättäneet ettei sekään sovi heille, seksi on heille tapa kontrolloida miehiä.

Onhan se hassua, kun nykyään paheksutaan ja nimitellään rumasti naisia, jotka rupeavat suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa tai ovat sinkkuina hyvin seksuaalisesti aktiivisia. Jos naisten paheksunta loppuisi, niin päästäisiin taas tilanteeseen, jossa on avoimia parisuhteita ja rakastajan ottaminen on arkipäivää kaikille.

Miksi kukaan mies haluaisi olla aviomies, jos voisi olla rakastaja? Naiselle riittää pelkkä seksi ja miehen ei tarvitse kuunnella nalkutusta.

Miksi nainen nalkuttaisi, kun hänellä olisi aktiivinen ja hyvä seksielämä eikä hänen tarvitse olla aina lsten kanssa, kun mies tekee osansa? Voisi olla, että mies nalkuttaa, kun nainen lähtee tapaamaan rakastajaansa.

Ja taas lähti laukalle  :)

Eikö tuolla lähtenyt, joka haikaili jalkavaimojen ja avoimien avioliittojen perään? Jos parisuhteet olisi avoimia, niin kenenkään ei tarvitse kärsiä seksin puutteesta tai väärästä kumppanista. Puoliso voi silti olla hyvä vanhempi ja elinkumppani vaikkei häntä tee seksuaalisesti mieli.

Parisuhteita ei olisi, jos jokaisella olisi jalkavaimoja. Mitä sillä oikealla vaimolla tekisi?

No jos et keksi sille mitään käyttöä niin on helppo olla sellaista hankkimatta. Moni muu pitää etenkin hyvää puolisoa lottovoittona. Onneksi nykyään on ok elää ihan miten lystää.

Tämän keskustelun perusteella miehille avioliitto ei ole ainakaan päävoitto. 2+varanumero?

Eipä se naisillekaan kuulosta onnen auvoa aina olevan, vai mitä?

Avioliitto on p-seestä. Jos joku sitä ehdottaa, kannattaa kieltäytyä.

Kannattaa hyvinkin, jos se ei kiinnostele. Ihan ymmärrettävää. Toisen mieliksi siihen ei tule ryhtyä. Mutta usein se on oikeinkin hyvä juttu molemmille osapuolille ❤️. 17 vuotta takana, toivottavasti monta, monta edessä.

Tämän ketjun perusteella hyvin isolle osalle ihmisistä elämänsä suurin virhe.

Alkaa tosiaan tulla selväksi, että jotkut muodostavat käsityksensä elämästä ja maailmasta ”tämän ketjun perusteella”. Olisko noin kahdessadas kommentti, joka alkaa noilla sanoilla.

Mies taitaa olla juuri nielaisemassa koulun, joten tätä ketjua ei missään nimessä saa näyttää miehelle. Nyt ei saa mokata.

Jos sulla on kierroksessa mies joka notkuu vauvalla, annan ilmaisen vinkin: Juokse ja lujaa!

Win-win

Vierailija
1532/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku miehistä kokenut naisen synnyttämisen jälkeen halujen katoamisen? Minä olen. Naisen kroppa muuttui niin paljon, etten enää kyennyt. Oli pakko ottaa avioero.

Vierailija
1533/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Miksi se on liike ja miksi se on mgtow? Naiset vaan aattelee että mä oon ihan onnellinen itsekseni, en halua parisuhdetta. Miehille se on joku maanalainen salainen miesten oma liike liittolaisineen,, joka horjuttaa pian yhteiskuntarauhaa 😂.

En tiedä. Miehet vaan on hauskoja kaikessa mahtipontisuudessaan. Kai ne aattelee, että joku oikeesti niiden sinkkuudesta välittää.

Vierailija
1534/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin oon pistänyt naisen vaihtoon aina, jos on alkanut pihtailemaan. Koko elämäni oon seurustellut ja vuosia kestäneitäkin pitkiä suhteita on ollut. Mutta kyllä se on niin, että jos seksi hiipuu ja aletaan pihtailemaan, niin parisuhdekin alkaa olla loppusuoralla. Olen ottanut sitten uuden puolison.

Tämä on yksi aivan validi ratkaisu.

Tuo tosiaan on hyvä ratkaisu.

Vielä kun pääsisi naisten uhriutumisesta kuinka mies jätti hänet toisen (halukkaan) naisen takia.

No mitä sitä tarttee kuunnella. Blokkaukset päälle ja elämässä eteenpäin.

Nytkin tuo kirjoittaja voisi olla maksullisen kanssa harrastamassa seksiä. Juuri tällä minuutilla. Mutta on vauvapalstalla lukemassa ihan vpaaehtoisesti tänne hakeutuneena naisten uhriutumista ja kälätystä. Ei vaan käy minulle järkeen.

Työajalla on vaikea lähteä hierontaan  :D

Mutta palstalla norkoilu näkyy onnistuvan hyvin. Tuo on varmaan sitä yksityissektorin huipputärkeää työtä nyt.

Tärkeästä en tiedä. Hyvin palkattua kuitenkin.

Tämä kyllä kertoo paljon miesten ”kansantaloudellisesti merkittävistä töistä”, joilla tätä yhteiskuntaa pyöritetään ja pönkitetään: Nettipalstailua klo 7-16 isolla palkalla. Klo 16-23 ylitöinä, jolloin laskutetaan asiakkaalta triplataksa.

Vierailija
1535/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vielä yrittäjä. Toimin netissä. Minä voin päättää ihan itse, miten aikani käytän

Tänään päätän käyttää sen näin. En tarvitse naisten neuvoja tässäkään asiassa. ❤️

TänäänKIN. Naiset nyt vaan on kuitenkin se mgtow-miehenkin elämänsisältö. Ymmärrän. Vie vähän uskottavuutta tolta sun sanomalta. Mutta eihän se se pointti olekaan.

Täältä saa hyvää materiaalia Ameriikan veljille. Kiitos, kun todistatte MGTOW-liikkeen tarpeellisuuden!

Harmittaako sinua yleisestikin kovin paljon miehet, joita ei voi kahlehtia alistavaan parisuhdemalliin?

Öööh? Ei. Olen saanut tasa-arvoiseen parisuhteeseen yhden miehen. Muut saa kulkea ihan mitä polkuja vaan. Mutta kuten kaikki tiet vievät Roomaan, teidän polkunne pâätyvät naisten luo, tavalla tai toisella. Kummallista.

Kummallista, ettet ymmärrä sitä, että tämä on matka, joka kestää. Olen jo kertonut tavoitteeni, mihin pyrin. Vielä siihen pääseminen ei ole mahdollista.

Onneksi itse varmaan olet täydellinen omassa elämässäsi. ❤️

Sä oot noin alussa mutta koet olevasi kovakin “opettaja” asiassa? 😂😂 Tää ketju on parasta pitkään aikaan.

Pitääkö jokaisen esim. käyttää heroiinia, jotta voisi kertoa sen vaarallisuudesta?

En itse asiassa ole kovinkaan alussa, vaan todella pitkällä. Olen kohta taloudellisesti riippumaton ja voin noin 4 vuoden päästä lopettaa työnteon ja muuttaa esim. Thaikkuihin tai Vietnamiin.

Voin käydä kerran viikossa maksullisissa. Ja noissa halvemmissa maissa vaikka joka päivä.

Tärkein kohde on kuitenkin mahdollisimman hyvä seksirobotti.

Mä en nyt ymmärrä miten taloudellinen riippumattomuus (mistä?) liittyy mgtowiin. Etkö sä halua olla sitä ihan aikuisena ihmisenä, riippumatta naisista tai miehistä?

Yleisesti taloudellinen ruiippumattomuus tarkoittaa että voi elää sääästöillään j nauttia elämästään ilman stressiä mistä seuraavan kuun palkka tulee.

Toteutuu usein jollain tasolla esim. yrittäjillä jotka myy firmansa ja saa cash outin sillä tavalla.

Toki, emme voi olettaa että esim. hoitajat tunnistaisivat termiä joten ollaan kaikki tarkempia jatkossa ja selitetään neideille mistä on kyse näiden vaikeiden sanojen kohdalla.

-eri

Vierailija
1536/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä jos parisuhteeseen ryhtyy, on kummallakin velvollisuus huomioida toista ja myöskin seksin saralla. Jos mies haluaa niin ihan tosiaan voi ottaa suihin, auttaa kädellä jos ei juuri sillä hetkellä muuta jaksa. Kukapa ei haluaisi tehdä rakkaalle niin että hän tuntee olonsa hyväksi? Miksi olisi vastenmielistä tyydyttää miestä jota rakastaa ja josta välittää. Suihinotto tai käsihoito ei kauan aikaa arjesta vie. Mutta miehelle se on tärkeää, ja kyllä sitä itsekin nauttii kun toinen on tyytyväinen.

Parisuhteessa pitää tehdä asioita, joissa huomoidaan toista ja sama pätee toisinpäinkin. Mieskin voi tehdä naiselleen asioita jotka ei juuri silloin nappaa, mutta uskokaa pois, on paljon helpompaa auttaa toista kuin antaa mennä siihen, että tilanne kärjistyy ja kaikkia vaan suututtaa.

Taas tämä "ei se vie kuin pari minuuttia" toteamus. Jos olisi kyse pelkästä ajasta, naiset eivät pahastuisi siitä niin kovin, että heitä käytetään masturboimisessa apuna. 

Naiset jotka haluavat seksiä miehen kanssa käyttävät miestä vain raskautumisen apuna.

Onko miehillä noin huono käsitys omasta kyvystään aiheuttaa naisessa seksuaalista halua? Nainen haluaa rakastamaansa miestä ihan kuten mies haluaa rakastamaansa naista.  Meillä on peitto heilunut iloisesti koko liiton ajan ja lapsia ei ole tehty kuin muutama silloin joskus nuorena. 

Vierailija
1537/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Noin ne mgtow-varat kertyy 🙂. Ei taida olla kova kiire naisista irrottautua, millään tavalla.

Mitä MGTOW teistä tarkoittaa?

Sitä ettei kommunikoi naisten kanssa jne?

Sinkkua, joka tarvitsee jonkin aatteen sinkkuutensa taakse.

Siltä se minustakin näyttää. Osa ihmisistä haluaa parisuhteen, osa ei, osa ei saa vaikka haluaisikin. Kummallista rakentaa siihen ympärille joku ihme yhteiskunnallinen runkkurinkihimmeli.

Tuomitsetko "voimaantuneet" sinkkunaiset samalla tekstillä?

Vierailija
1538/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä noin huono käsitys omasta kyvystään aiheuttaa naisessa seksuaalista halua? Nainen haluaa rakastamaansa miestä ihan kuten mies haluaa rakastamaansa naista.  Meillä on peitto heilunut iloisesti koko liiton ajan ja lapsia ei ole tehty kuin muutama silloin joskus nuorena. 

Naiset ovat kertoneet täällä asioista. Miksi en luottaisi heihin kun ne tukevat myös omia kokemuksiani?

Vierailija
1539/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on puhuttu useampaankin otteeseen kukista. Naiset haluavat ja vaativat kukkia, koska nämä kukat täyttävät todellisuudessa sen hömppäromantiikan kuvan naisen päässä.

Onko tällaiset vaatimukset täysin yksipuolisia vai ostavatko naiset muka jotain miestä ilahduttavaa yllätyksinä?

Ei. Romantiikka tarkoittaa sitä, että mies ostaa ja nainen saa. Oletteko nähneet romanttista elokuvaa, jossa mies saisi mitään?

Vaikka kaikki perinteiset prinsessasadut, jossa prinssi saa prinsessan ja puoli valtakuntaa. Huonompi diili prinsessalle.

Prinssi menee naimisiin, tekee pari lasta, tulee ero, prinsessa vie valtakunnan ja saa elarit päälle. Siinä olisi moderni satu (tai painajainen prinssin näkökulmasta).

Suomessa nainen ei saa elareita. Eikö tämä edelleenkään ole teille selvää?

Ei se ole, kun nää elää siellä amerikkalaisilla naisvihasivustoilla. Pohjoismainen todellisuus on raukoille ihan scifiä näköjään.

Vierailija
1540/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Miksi se on liike ja miksi se on mgtow? Naiset vaan aattelee että mä oon ihan onnellinen itsekseni, en halua parisuhdetta. Miehille se on joku maanalainen salainen miesten oma liike liittolaisineen,, joka horjuttaa pian yhteiskuntarauhaa 😂.

En tiedä. Miehet vaan on hauskoja kaikessa mahtipontisuudessaan. Kai ne aattelee, että joku oikeesti niiden sinkkuudesta välittää.

Ne varmaan yksin omilla läppäreillään kehittelee jotain yhteisiä mgtow-kädenpuristuksia ja veljeskuntakaapuja ja jargonia “jota kukaan nainen ei voi ymmärtää”. Kaikki on huippusalaista ja tapahtuu “pinnan alla”. Ja tietysti huippuvaarallista. Ollaan osa muutosta, jota kukaan muu ei huomaa eikä kukaan välitä. MGTOW forever!!!!

😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän