Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sitä miettiä hieman myös parisuhteen kannalta. Miksi pitää toivoa, mieheltä osallistumista esim. kotitöihin ns. kuivankauden kautta. Entä jos apua tulisikin kun seksikin sujuu, ehkä pientä kiusoittelua. Turha kaivaa linnakkeita
Ihanko oikeasti mielestäsi mies ostaa seksiä tekemällä kotitöitä? Siis siinä samassa taloudessa missä itsekin asuu, syö, nukkuu ja sotkee? Kyllä aikuisen ihmisen pitää osallistua kotitöihin, koska on aikuinen, täysivaltainen ihminen eikä jonkin palkinnon toivossa. Tai käännetäänpä niin päin, että nainen tekisi vain silloin kiitokseksi kotitöitä, kun on saanut HYVÄÄ seksiä. Kävisikö näin? Älä typistä miestä äidin pikku apupojaksi, joka auttaa äitiä kotitöissä. Kyllä mies on aikuinen ihminen, joka tekee oman osuutensa yhteisestä taloudenhoidosta.
Mutta mihinkään muuhun se mies ei sitten kelpaakaan? Mikä parisuhde se sellainen on, että leikitään kotia, mutta kun toinen kaipaa rakkautta myös läheisyyden muodossa niin ei enää kiinnostakaan leikkiä sitä samaa kotia? Jos haluaisin elää kämppiksen kanssa niin vuokraisin parhaan kaverini kanssa asunnon ja eläisin siellä.
Ja jos minä haluaisin elää sellaisen ihmisen kanssa, jolle seksi on sitä, että hän tyydyttää tarpeensa minuun aina kun haluaa, varmaankin olisin tulkinnut homman työksi ja määrittelisin palvelulle myös maksun. Mutta koska en ole maksullinen, en tee näin. En myöskään ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, joten haluan siitä seksistä myös itselleni jotakin.
En ole koskaan kuullut miehestä, joka vuodesta toiseen tyydyttäisi kumppaninsa ilman että itse saa puuhasta nautintoa. Moni nainen tekee näin syystä tai toisesta. Itse en tähän lähde, vaikka monelle miehelle tuollainen yksipuolisesti vastaanottava ”seksi” näyttäisi tämänkin ketjun viestien perusteella riittävän enemmän kuin hyvin.
Tämähän se probleema juuri usein on meidän naisten näkökulmasta. Mutta monien miesten näyttää olevan sitä vaikea ymmärtää. Jos seksi ei tuo tyydytystä, niin ei sitä tosiaan hyväntekeväisyytenä viitsi loputtomiin harrastaa. Parisuhteessa seksi usein tylsistyy, mutta tuottaa silti miehelle sen paineiden purun. Nsiselle tylsä seksi on ihan vain tylsää ja epätyydyttävää pakkopullaa.
Mutta ei tämä ole naisille ongelma. Eivät naiset täällä käynnistä joka toinen päivä uutta keskustelua aiheesta, että kun panettaa niin perkeleesti, mutta mies ei tuo tyydytystä.
Tosiasiallinen ongelman lähde on siinä, että naisia ei vain seksi enää parisuhteessa kiinnosta. Miksi tätä on niin vaikea sanoa ääneen? Näitä, kata pyötä, vie roskat, siivoa ja hoida lapset juttuja on kuulkaa kokeilut joka taloudessa vuosikausia. Seksittömyys on ja pysyy.
Aina pitää olla joku tekosyy miksi ei kiinnosta.
Lopulta se on "tunteet kuolivat" kun mies tekee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sitä miettiä hieman myös parisuhteen kannalta. Miksi pitää toivoa, mieheltä osallistumista esim. kotitöihin ns. kuivankauden kautta. Entä jos apua tulisikin kun seksikin sujuu, ehkä pientä kiusoittelua. Turha kaivaa linnakkeita
Ihanko oikeasti mielestäsi mies ostaa seksiä tekemällä kotitöitä? Siis siinä samassa taloudessa missä itsekin asuu, syö, nukkuu ja sotkee? Kyllä aikuisen ihmisen pitää osallistua kotitöihin, koska on aikuinen, täysivaltainen ihminen eikä jonkin palkinnon toivossa. Tai käännetäänpä niin päin, että nainen tekisi vain silloin kiitokseksi kotitöitä, kun on saanut HYVÄÄ seksiä. Kävisikö näin? Älä typistä miestä äidin pikku apupojaksi, joka auttaa äitiä kotitöissä. Kyllä mies on aikuinen ihminen, joka tekee oman osuutensa yhteisestä taloudenhoidosta.
Mutta mihinkään muuhun se mies ei sitten kelpaakaan? Mikä parisuhde se sellainen on, että leikitään kotia, mutta kun toinen kaipaa rakkautta myös läheisyyden muodossa niin ei enää kiinnostakaan leikkiä sitä samaa kotia? Jos haluaisin elää kämppiksen kanssa niin vuokraisin parhaan kaverini kanssa asunnon ja eläisin siellä.
Ja jos minä haluaisin elää sellaisen ihmisen kanssa, jolle seksi on sitä, että hän tyydyttää tarpeensa minuun aina kun haluaa, varmaankin olisin tulkinnut homman työksi ja määrittelisin palvelulle myös maksun. Mutta koska en ole maksullinen, en tee näin. En myöskään ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, joten haluan siitä seksistä myös itselleni jotakin.
En ole koskaan kuullut miehestä, joka vuodesta toiseen tyydyttäisi kumppaninsa ilman että itse saa puuhasta nautintoa. Moni nainen tekee näin syystä tai toisesta. Itse en tähän lähde, vaikka monelle miehelle tuollainen yksipuolisesti vastaanottava ”seksi” näyttäisi tämänkin ketjun viestien perusteella riittävän enemmän kuin hyvin.
Tämähän se probleema juuri usein on meidän naisten näkökulmasta. Mutta monien miesten näyttää olevan sitä vaikea ymmärtää. Jos seksi ei tuo tyydytystä, niin ei sitä tosiaan hyväntekeväisyytenä viitsi loputtomiin harrastaa. Parisuhteessa seksi usein tylsistyy, mutta tuottaa silti miehelle sen paineiden purun. Nsiselle tylsä seksi on ihan vain tylsää ja epätyydyttävää pakkopullaa.
Mutta ei tämä ole naisille ongelma. Eivät naiset täällä käynnistä joka toinen päivä uutta keskustelua aiheesta, että kun panettaa niin perkeleesti, mutta mies ei tuo tyydytystä.
Tosiasiallinen ongelman lähde on siinä, että naisia ei vain seksi enää parisuhteessa kiinnosta. Miksi tätä on niin vaikea sanoa ääneen? Näitä, kata pyötä, vie roskat, siivoa ja hoida lapset juttuja on kuulkaa kokeilut joka taloudessa vuosikausia. Seksittömyys on ja pysyy.
Haluaisin joskus nähdä tilanteen kun nainen kyllästyy seksiin olisi miehellä lupa hakea seksiä parisuhteen ulkopuolelta. Mutta todellisuus on kuitenkin että nainen tulee todella mustasukkaiseksi tuossa tilanteessa eikä mies saa hakea sitä vaan täytyy tyytyä olemaan ilman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuntuu ankealta kun oikeastaan kukaan ei mainitse näissä ketjuissa rakkautta, siis ne joille seksi on jotenkin vaikeata tai siinä on ongelmia.
Onko niin, että kun ollaan rakastuneita tai ainakin ihastuneita niin seksi sujuu molemmilta. Ja kun rakkaus loppuu, joko toiselta tai molemmilta, niin seksi ei suju, oikeastaan kumpaankaan suuntaan.
Mutta kun on se perhe, klpset, asunto ja asuntovelka ym. ehditty hankkia niin siinä sitten kärvistellään.
Niin kauan kuin kärvistellään. Pitempään tai lyhyempään.Niin se varmasti on. Tämä on karkea yleistys, mutta minusta näyttää että naisten rakkaus loppuu lopulta totaalisemmin, koska se perustuu enemmän muuhun kuin seksiin. Kun kumppanuus yhteinen tekeminen, arjessa saatu arvostus ja tuki loppuu niin loppuu kunnioitus ja rakkauskin. Minä en voisi harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa, jota en kunnioita. Luulen että miehille se ei ole kynnyskysymys. Kun maksullinenkin seksi kelpaa.
Miksi et voisi? Tarpeeksi liukkaria niin kyllä se onnistuu... Kuvitteletteko te naiset että miehelle seksi on samaa onko alla maksullinen nainen vai oma pitkäaikainen vaimo? Jos niin olette kyllä hyvin pahasti väärässä. Minulla on kokemusta maksullisista ja minulla on kokemusta lukuisista syrjähypyistä ei maksullisten kanssa ja ne opettivat sen ettei ilman tunteita voi harrastaa hyvää nautinnollista seksiä. Oli aina kovat odotukset ja sitäkin suuremmat pettymykset, aina oman vaimon kanssa todella hyvää, muttei vaimo ymmärtänyt silloin että sitä seksiä pitää olla.
Miksi harrastaisin?
Eihän se välttämättä sama kokemus ole maksullisen kanssa, mutta riittävä teille. Harvalle naiselle on. Tämä nyt vain on selkeä ero miesten ja naisten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä:
Olen huomannut itsessäni saman piirteen, eli alan kiukutella jos seksistä alkaa olla jo tovi (sanotaan nyt semmoinen 1,5-2 viikkoa).
Ymmärrän että kiukuttelu ei varmasti paranna tilannetta, ja yleensä sitten tämä alkaa hävettää minua. Tunnen olevani itsekäs vaatiessani jotain tällaista. Sitten sitä yrittää "tsempata" päivän-kaksi, kunnes taas sitä alkaa kinuta ja jos edelleen vastaus on ei, niin sama toistuu.
Joskus kiukustuksissa alkaa miettiä että miksei minun haluillani ja tarpeillani ole mitään väliä? Miksi ainoastaan toinen voi siitä päättää? Onko minulla lupa olla pettynyt tai harmissani tilanteesta?
Pelkän läheisyyden halukin vähenee "kuivalla kaudella", joka on jännä koska "normaalitilanteessa" en näe sitä läheisyyttä ja hellyyttä mitenkään seksuaalisena toimintana tai pyrkimyksenä siihen.
Itse taas en enää halua minkäänlaista läheisyyttä, koska se ihan poikkeuksetta johtaa vonkaamiseen ja vastentahtoiseen, epätyydyttävään seksiin.
Sama, en anna vaimolle läheisyyttä tai hellyyttä.
Teillähän on hyvä parisuhde. Joko olet laittanut eropaperit vetämään?
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten miehet eivät ymmärrä että se kiukuttelu vie naisilta viimeisetkin halut ja seksiä on entistä vähemmän. Jos sen sijaan auttaisivat arjen pyörityksessä niin että nainen ei olisi niin väsynyt niin kummasti piristyisi seksielämäkin.
En käsitä miten naiset eivät ymmärrä että se pihtaamien vie miehiltä viimeisetkin motivaatiot läheisyyteen ja kotitöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina pitää olla joku tekosyy miksi ei kiinnosta.
Lopulta se on "tunteet kuolivat" kun mies tekee kaiken.
Ajankäyttötilastit kertovat, että hyvin harvoin mies “tekee kaiken”. Ehkä sekin kannattaisi tunnustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä:
Olen huomannut itsessäni saman piirteen, eli alan kiukutella jos seksistä alkaa olla jo tovi (sanotaan nyt semmoinen 1,5-2 viikkoa).
Ymmärrän että kiukuttelu ei varmasti paranna tilannetta, ja yleensä sitten tämä alkaa hävettää minua. Tunnen olevani itsekäs vaatiessani jotain tällaista. Sitten sitä yrittää "tsempata" päivän-kaksi, kunnes taas sitä alkaa kinuta ja jos edelleen vastaus on ei, niin sama toistuu.
Joskus kiukustuksissa alkaa miettiä että miksei minun haluillani ja tarpeillani ole mitään väliä? Miksi ainoastaan toinen voi siitä päättää? Onko minulla lupa olla pettynyt tai harmissani tilanteesta?
Pelkän läheisyyden halukin vähenee "kuivalla kaudella", joka on jännä koska "normaalitilanteessa" en näe sitä läheisyyttä ja hellyyttä mitenkään seksuaalisena toimintana tai pyrkimyksenä siihen.
Itse taas en enää halua minkäänlaista läheisyyttä, koska se ihan poikkeuksetta johtaa vonkaamiseen ja vastentahtoiseen, epätyydyttävään seksiin.
Sama, en anna vaimolle läheisyyttä tai hellyyttä.
Teillähän on hyvä parisuhde. Joko olet laittanut eropaperit vetämään?
En toki, ei läheisyys ole tarvehierarkiassa seksiä korkeammalla.
Miksemme me, seksiaktiiviset kohtaa toisiamme jotka muutoinkin olisimme huumorin tasolla ym.samanmoisia. Perverssejä ja kokeilunhaluisia.
Turhauttavaa. Voi v""".
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se aihe mistä puhutaan työpaikan kahvipöydässä miesten kanssa... Siis juurikin se että naiset eivät ymmärrä mitä miehelle se aiheuttaa ettei sitä seksiä ole. Moni kertoo sanoneensa vaimolleen että tulee hulluksi ilman seksiä ja kuinka se seksityömyys aiheuttaa erilaisia reaktioita kehossa. Vaimot vain sitä mieltä että ei nyt ollenkaan aiheuta. Mutta kyllä, juurikin se raivomoodi... Ja ne lapset ja väsymys. Meilläkin on kolme pientä lasta. Vanhin oli alle 4 kun pienin oli vauva. Oli seksiä vähän vähemmän, sen ymmärsin, mutta kun vaimo alkoi aina valittaa kuinka väsyttää ja ei jaksa seksiä niin osallistuvana isänä kysyin että onko koskaan ajatellut että miten ne muut äidin jaksaa, kun niillä ei isät ole läheskään yhtä osallistuvia, käy vain syömässä vaimon tekemät ruoat ja häipyy jonnekin loppupäiväksi, vaimolle jää lapset ja koti. Ei oikein vieläkään ymmärtänyt mistä kyse. Kerran sitten kysyin että onko sitten avoin suhde parempi jos ei seksi kiinnosta ja vaihtoehdoksi sanoin että haluan seksiä ihan joka päivä. Vaimolle se oli aika paha, itki päiviä, mutta selkeästi ei halunnut lähteä. Alkoi olla seksiä, välillä keskellä päivääkin ja ennen vaimon töihin lähtöä. Lopulta aika vähään olin tyytyväinen, ei todellakaan tarvitse olla joka päivä, ehkä pari kertaa viikossa ja takuulla voin sanoa että jos vaimo ei ole huomannut mun hyvää oloa niin hän ei sitten tajua mistään mitään. Kiinnostaa ne kotityötkin ihan eri tavalla... M36v
Ajattele. Aikuinen mies vaatii rakkaan ihmisen kehoa käyttöönsä oman mielensä mukaan, ja vetoaa siihen että osallistuu OMIEN JÄLKELÄISTENSÄ JA OMAN KOTINSA HOITAMISEEN.
Ei pillua, en osallistu.
Kuvottavaa.
Vaimosi hoitaa sitä väsyttävää perhearkea ihan siinä missä sinäkin, tod näk enemmän. Mutta sinä olet väsynyt, sinä haluat sitä ja tätä, sinä sinä sinä.
Lisääntymisen pitäisi olla luvanvaraista. Lapsiasi käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihme lapsiaikuisia tai trolleja täällä vastailemassa, taas. Kai se nyt on selvää että tuoreella äidillä on puhti pois ja jos miehenä on tuollainen kiukutteleva iso taapero ei itselläkään tekisi mieli. Voisi sen mulqun sijaan ajatella puolisoansa ja perhettänsä ja vaikka ojentaa auttava kätensä ettei äidin tarvitse kaikkea tehdä yksin. Saattaisi vaikka irrota sen jälkeen eh.
Typerä olettaja. Ei ole mainittu, että mies ei ojentaisi auttavaa kättään, voi tehdä paljonkin. Eikä missään sanota äidin olevan tuore vastasyntyneen äiti.
Minä, Äiti-ihminen paneskelisin reippaasti, joka suunnasta, kaikin tavoin jos vain voisin.
Nykyinen ei ole innostunut, entinen suhde kaatui väkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se aihe mistä puhutaan työpaikan kahvipöydässä miesten kanssa... Siis juurikin se että naiset eivät ymmärrä mitä miehelle se aiheuttaa ettei sitä seksiä ole. Moni kertoo sanoneensa vaimolleen että tulee hulluksi ilman seksiä ja kuinka se seksityömyys aiheuttaa erilaisia reaktioita kehossa. Vaimot vain sitä mieltä että ei nyt ollenkaan aiheuta. Mutta kyllä, juurikin se raivomoodi... Ja ne lapset ja väsymys. Meilläkin on kolme pientä lasta. Vanhin oli alle 4 kun pienin oli vauva. Oli seksiä vähän vähemmän, sen ymmärsin, mutta kun vaimo alkoi aina valittaa kuinka väsyttää ja ei jaksa seksiä niin osallistuvana isänä kysyin että onko koskaan ajatellut että miten ne muut äidin jaksaa, kun niillä ei isät ole läheskään yhtä osallistuvia, käy vain syömässä vaimon tekemät ruoat ja häipyy jonnekin loppupäiväksi, vaimolle jää lapset ja koti. Ei oikein vieläkään ymmärtänyt mistä kyse. Kerran sitten kysyin että onko sitten avoin suhde parempi jos ei seksi kiinnosta ja vaihtoehdoksi sanoin että haluan seksiä ihan joka päivä. Vaimolle se oli aika paha, itki päiviä, mutta selkeästi ei halunnut lähteä. Alkoi olla seksiä, välillä keskellä päivääkin ja ennen vaimon töihin lähtöä. Lopulta aika vähään olin tyytyväinen, ei todellakaan tarvitse olla joka päivä, ehkä pari kertaa viikossa ja takuulla voin sanoa että jos vaimo ei ole huomannut mun hyvää oloa niin hän ei sitten tajua mistään mitään. Kiinnostaa ne kotityötkin ihan eri tavalla... M36v
Ajattele. Aikuinen mies vaatii rakkaan ihmisen kehoa käyttöönsä oman mielensä mukaan, ja vetoaa siihen että osallistuu OMIEN JÄLKELÄISTENSÄ JA OMAN KOTINSA HOITAMISEEN.
Ei pillua, en osallistu.
Kuvottavaa.
Vaimosi hoitaa sitä väsyttävää perhearkea ihan siinä missä sinäkin, tod näk enemmän. Mutta sinä olet väsynyt, sinä haluat sitä ja tätä, sinä sinä sinä.
30% lapsista on käenpoikasia eli naisille kelpaa seksi, mutta eri miehen kanssa.
Miksi ette ota sitä siivoamaan?
Älytöntä.
Tälleen itse 31-vuotiaana äitinä ymmärrän että mies tarvitsee seksiä ja se on täysin ok.
Seksi kuuluu parisuhteeseen varsinkin jos sen suhteen haluaa kestävän.
Se ei tarkoita sitä että jos nainen kieltäytyy kuukautisten/sairauden/joskus siitä olisi oikeus kiukutella.
Menisi ihan kaikki halut jos aikuinen mies kiukuttelisi sen vuoksi ettei joka päivä saa seksiä. Saa kuitenkin pääsääntöisesti 4-5krt viikossa.
Jos taas mies on itsekeskeinen rynkyttäjä eikä huomioi naistaan, nainen hoitaa kodin ja lapset yksin tai jos mies on kusipää niin ymmärrän seksittömyyden. Parisuhteessa pysymistä en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.
Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.
Vauva- ja pikkulapsiarjessa unen puute ja siitä seuraava järjetön väsymys on ehdottomasti tärkein syy seksin vähenemiseen. Meillä mies isyyslomansa aikana totesi tämän kantapään kautta: ei lämmennyt minun vonkauksilleni jostain syystä enää siinä vaiheessa, kun oli kolme viikkoa nukkunut vain repaleita siellä täällä. Sitä vastoin alkoi nalkuttaa kotitöistä…
Isyysvapaa oli ylivoimaisesti helpoin ja mukavin elämänvaihe sen jälkeen kun siirryin työelämään. Jos joitakin väsyttää, niin fine, mutta ei vauvan hoito kaikille ole vaikeata. Luonnollisesti vauva vaikuttaa siihen paljon, meillä oli perusterveelliset vauvat, jotka nukkui yönsä hyvin.
Koko tämä keskustelu kuvaa varmasti joidenkin perhe-elämää, joka tietysti on erittäin ikävää. Mutta onnellisia perheitä, joissa on aktiivinen seksielämä, on paljon. Ei pienet lapset aiheuta automaattisesti ongelmia seksielämään. Sen takia ei kannata liikaa pelätä millaiseksi suhde muuttuu, kun saadaan lapsia.
Ikävä tosiasia on, että kaikki eivät omaa hyviä parisuhdetaitoja ja se on juurisyy onnettomin suhteisiin. Niitä voi harjoitella, mutta joillekin se on ylivoimaista. Sen takia puoliso kannattaa valita hyvin huolella (erityisesti miehet huom).
Sinun ei tarvinnut toipua synnytyksestä, aloittaa imetys, opetella vauvan hoito ja hoitaa vastasyntynyttä ympäri vuorokauden, joten pikkuisen eri asia vaimoosi verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin vitsi tässä keskustelussa on, että miesten tekemillä kotitöillä olisi mitään tekemistä seksin kanssa. Päinvastoin, oman kokemukseni perusteella niissä tuntemissani parisuhteissa, joissa mies tekee paljon kotitöitä, seksiä on vähemmän. Ikinä en ole kuullut, että mies kotitöitä tekemällä saisi seksiä.
No ei sillä perusteella kuulukaan saada. Koska se menee miesten kalloihin, että jos siellä kodissa asuu, ne hommat hoidetaan yhdessä. Muuten se on hotelli.
Sitähän täällä on valiteltu, että naisen rooli perheessä on niin raskas kun joutuu kaikki kotityöt itse tekemään, ettei enää jaksa innostua seksistä. Mutta kun mies osallistui tasa-arvoisesti kotitöihin, niin seksiä saa täsmälleen saman verran, eli kerran kesässä, tuurilla jouluna.
Miksi tuot jatkuvasti keskusteluun täysin tai lähes täysin seksittömät suhteet, vaikka ap kertoi, että heillä sitä seksiä on suunnilleen kerran viikossa (tai kahdessa)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pillua, en osallistu.
Kuvottavaa.
Eniten minä ihmettelen, että kuinka tyhmiä naiset ovat, kun haluavat lisääntyä tuollaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten miehet eivät ymmärrä että se kiukuttelu vie naisilta viimeisetkin halut ja seksiä on entistä vähemmän. Jos sen sijaan auttaisivat arjen pyörityksessä niin että nainen ei olisi niin väsynyt niin kummasti piristyisi seksielämäkin.
En käsitä miten naiset eivät ymmärrä että se pihtaamien vie miehiltä viimeisetkin motivaatiot läheisyyteen ja kotitöihin.
Mikä pitää vaimon motivaation yllä, esim. teidän yhteiseen eloon?
Onko se Ap:lle nyt niin vaikeaa sipaista vaseliinia ryppyreiälle ja antaa miehen nauttia suklaaosaston annista?
Palstan innoittamana tein lupauksen, että en enää ehdota seksiä vaimolle. Saa nähdä mennäänkö koko vuosi ilman.
Missä kohtaa aloittaja mainitsee olevansa tuore äiti?