Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on mahdoton käsittää miten joku suostuu katselemaan tuollaista jälkeenjäänyttä apinaa parisuhteessa. Näitä aloituksia on ollut ennenkin.
Sun vartalo ei ole miehen omaisuutta, hänellä ei ole mitään oikeutta kiukutella siitä ettei saa sitä omaan käyttöönsä aina halutessaan. Tuo on kuvottavaa ajatuksenakin.
Seksin "puute" ei tee kenestäkään lapsellista uhmaikäistä, sillä seksi ei ole perustarve. Ei ole olemassa seksin puutetta, sillä ei ole olemassa oletustilannetta jossa seksiä aina on. Ilman pärjää hyvin, jos siis on kognitiivisilta kyvyiltään normaalin aikuisen tasolla.
Itselläni on kumppaninvalinnassa taso huimasti korkeammalla, mutta jokaiselle jotakin.
No nytpä oli "hiukan" bettrefolk avautumassa.
Anna kun arvaan: kesällä la saunan jälkeen nautit sivistyneesti lasillisen laadukasta lähdevettä ja sen kera kourallisen itsepoimittuja mustikoita.
Jos oikein villiinnyt, niin saatat ottaa max puolikkaan lasin laadukasta valkoviiniä. Mies ei sitäkään. Tai ehkä vain puolikkaan alkoholittoman oluen.
Elät laadukasta elämää kuplassasi ja tunnet olevasi niin ylempänä muita ja niin sivistyneempi ja laadukkaampi. Et voi mitenkään käsittää miten joillain ihmisillä on tunteita. Juu, niitä kauheita tunteita sen arjen keskellä. Että voisi vaikka himottaa ja pikkuhiljaa harmittaa jos kumppani ei halua.
Olet niiiin kaiken sen yläpuolella.
Onneksi. En halua ikinä olla missään tekemisissä kaltaistesi kanssa. Kerran olin ja onneksi pääsin eroon.Se on kyllä positiivista ettei jouduta olemaan tekemisissä. Olet sosiaalisesti kyvytön.
Ei se ole toisten yläpuolella olemista jos ihmettelee miksi ihmiset viitsivät pysytellä suhteissa jälk een jää neiden mi e sla s ten kanssa. Tai ehkä onkin, nyt kun mietin. Minulle on kasvatettu sellainen itsetunto, ettei ole mitään tarvetta kärvistellä jonkun primitiivisen apinan sp er mantyh jennysastiana. Pystyn parempaankin, ja aapeenkin kannattaisi yrittää.
"Sosiaalisesti kyvytön, kasvatettu ja itsetunto" .Nyt puntti tutisee. Onpa tarve vakuutella. Itseäsi? Hyvä että olet löytänyt tasollesi (missä se onkaan) sopivan miehen. Tai siis yrität.
Löydetty on, ja vilpittömästi toivon että muutkin tajuaisivat arvonsa ja etsisivät parempaa. Kukaan ei ansaitse olla loukussa heikkolahjaisen ihmissimpanssin kanssa.
Harvoin pystyy ihminen antamaan itsestään yhtä vastenmielenmielistä vaikutelmaa näin vähillä sanoilla.
Kieltämättä olet onnistunut siinä varsin hyvin. Haluatko pokaalin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloit seurustella miehesi kanssa niin oletan, että teillä oli melko usein seksiä. Vai sanoitko tälle miehelle jo heti alussa, että seksi ei ole muuten minulle sitten mikään parisuhteen määrittävä asia vaan voin hyvin olla ilmankin pitkiä aikoja. No et tietenkään sanonut, koska mies olisi siinä vaiheessa ghostannut. Nyt kun pappi on sanonut aamen ja lapset on tehty niin alat vinkua kuinka mies ei ymmärrä sitä, että et olekaan seksuaalisesti niin aktiivinen kuin annoit aikoinaan ymmärtää. Tätä se on kun naiset saavat sen miehen nalkkiin ja se kauan kaivattu perhe-elämä alkaa. Mihin siinä enää mitään seksiä tarvitaan? Mieshän voi aina lähteä, mutta se kynnys on aika iso, jos on 2-3 lastakin vielä. Ei kannata ihmetellä, jos se mies katkeroituu tajuttuaan, että hänet huijattiin mukaan leikkimään kotia.
Kun aloitte seurustelemaan, olit naisellesi huomaavainen, keskustelit hänen kanssaan, kuuntelit ja huomioit hänen mielipiteensä, kehuit, hellit ja suukottelit. Oletko naisellesi edelleen sama huomaavainen herrasmies vai muutuitko, kun sait naisen nalkiin ja lapset kiviriipaksi naisen jalkaan? Mietitkö koskaan minkälaisen version sinusta kanssa naisesi on ollut seksuaalisesti aktuivinen ja minkälaisen version kanssa ei?
Seksi loppuu ensimmäisenä. Sitten läheisyys ja panostaminen toiseen.
Nainen huomaa ongelman vasta kun mies ei tarjoa hierontaa tai ole enää vonkaamassa seksiä löydettyään x hamsterin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se aihe mistä puhutaan työpaikan kahvipöydässä miesten kanssa... Siis juurikin se että naiset eivät ymmärrä mitä miehelle se aiheuttaa ettei sitä seksiä ole. Moni kertoo sanoneensa vaimolleen että tulee hulluksi ilman seksiä ja kuinka se seksityömyys aiheuttaa erilaisia reaktioita kehossa. Vaimot vain sitä mieltä että ei nyt ollenkaan aiheuta. Mutta kyllä, juurikin se raivomoodi... Ja ne lapset ja väsymys. Meilläkin on kolme pientä lasta. Vanhin oli alle 4 kun pienin oli vauva. Oli seksiä vähän vähemmän, sen ymmärsin, mutta kun vaimo alkoi aina valittaa kuinka väsyttää ja ei jaksa seksiä niin osallistuvana isänä kysyin että onko koskaan ajatellut että miten ne muut äidin jaksaa, kun niillä ei isät ole läheskään yhtä osallistuvia, käy vain syömässä vaimon tekemät ruoat ja häipyy jonnekin loppupäiväksi, vaimolle jää lapset ja koti. Ei oikein vieläkään ymmärtänyt mistä kyse. Kerran sitten kysyin että onko sitten avoin suhde parempi jos ei seksi kiinnosta ja vaihtoehdoksi sanoin että haluan seksiä ihan joka päivä. Vaimolle se oli aika paha, itki päiviä, mutta selkeästi ei halunnut lähteä. Alkoi olla seksiä, välillä keskellä päivääkin ja ennen vaimon töihin lähtöä. Lopulta aika vähään olin tyytyväinen, ei todellakaan tarvitse olla joka päivä, ehkä pari kertaa viikossa ja takuulla voin sanoa että jos vaimo ei ole huomannut mun hyvää oloa niin hän ei sitten tajua mistään mitään. Kiinnostaa ne kotityötkin ihan eri tavalla... M36v
Onko seksiin painostetulla vaimollakin yhtä hyvä olo?
On, parempi kuin ennen. Meidän suhteeseen on löytynyt hellyys, yhteiset keskustelut, enemmän yhdessä tekemistä, selkeästi sellainen rentous arkeen, kiitos sen raivomoodin pois menon on ihan eri leikkiä, laulaa ja pelata lastenkin kanssa. Vaimolle se oli vain vaikeaa tajuta kuinka paljon miehen hyvinvointi vaikuttaa ihan siihen vaimon omaan hyvinvointiin... Aika hukassa oli esim ne päivät ennen että jaksoin kerätä lapset autoon ja häipyä jonnekin ja antaa vaimolle vapaapäivän, nykyään sellainen tuntuu oikein hyvältä. M36v
Nainen itki, kun joutui harrastamaan seksiä kanssasi. Kuulostaapa tyytyväiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.
Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.
Vauva- ja pikkulapsiarjessa unen puute ja siitä seuraava järjetön väsymys on ehdottomasti tärkein syy seksin vähenemiseen. Meillä mies isyyslomansa aikana totesi tämän kantapään kautta: ei lämmennyt minun vonkauksilleni jostain syystä enää siinä vaiheessa, kun oli kolme viikkoa nukkunut vain repaleita siellä täällä. Sitä vastoin alkoi nalkuttaa kotitöistä…
😂 Hauska esimerkki. Noin se menee.
Meilläkin minä lopetin vonkaamisen kun vaimo ei lämmennyt. Vaimo kun alkoi ehdottelemaan kuukausien tauon jälkeen että olisiko taas aika... totesin vain ettei huvita.
Muutaman kerran se yritti mutta ei yritä enää 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.
Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.
Vauva- ja pikkulapsiarjessa unen puute ja siitä seuraava järjetön väsymys on ehdottomasti tärkein syy seksin vähenemiseen. Meillä mies isyyslomansa aikana totesi tämän kantapään kautta: ei lämmennyt minun vonkauksilleni jostain syystä enää siinä vaiheessa, kun oli kolme viikkoa nukkunut vain repaleita siellä täällä. Sitä vastoin alkoi nalkuttaa kotitöistä…
Meilläkin minä lopetin vonkaamisen kun vaimo ei lämmennyt. Vaimo kun alkoi ehdottelemaan kuukausien tauon jälkeen että olisiko taas aika... totesin vain ettei huvita.
Muutaman kerran se yritti mutta ei yritä enää 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Sulta taisi mennä tuon kirjoittajan esimerkin pointti suhahtaen ohi. Mutta ei se mitään.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä:
Olen huomannut itsessäni saman piirteen, eli alan kiukutella jos seksistä alkaa olla jo tovi (sanotaan nyt semmoinen 1,5-2 viikkoa).
Ymmärrän että kiukuttelu ei varmasti paranna tilannetta, ja yleensä sitten tämä alkaa hävettää minua. Tunnen olevani itsekäs vaatiessani jotain tällaista. Sitten sitä yrittää "tsempata" päivän-kaksi, kunnes taas sitä alkaa kinuta ja jos edelleen vastaus on ei, niin sama toistuu.
Joskus kiukustuksissa alkaa miettiä että miksei minun haluillani ja tarpeillani ole mitään väliä? Miksi ainoastaan toinen voi siitä päättää? Onko minulla lupa olla pettynyt tai harmissani tilanteesta?
Pelkän läheisyyden halukin vähenee "kuivalla kaudella", joka on jännä koska "normaalitilanteessa" en näe sitä läheisyyttä ja hellyyttä mitenkään seksuaalisena toimintana tai pyrkimyksenä siihen.
Itse taas en enää halua minkäänlaista läheisyyttä, koska se ihan poikkeuksetta johtaa vonkaamiseen ja vastentahtoiseen, epätyydyttävään seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyysvapaa oli ylivoimaisesti helpoin ja mukavin elämänvaihe sen jälkeen kun siirryin työelämään. Jos joitakin väsyttää, niin fine, mutta ei vauvan hoito kaikille ole vaikeata. Luonnollisesti vauva vaikuttaa siihen paljon, meillä oli perusterveelliset vauvat, jotka nukkui yönsä hyvin.
Koko tämä keskustelu kuvaa varmasti joidenkin perhe-elämää, joka tietysti on erittäin ikävää. Mutta onnellisia perheitä, joissa on aktiivinen seksielämä, on paljon. Ei pienet lapset aiheuta automaattisesti ongelmia seksielämään. Sen takia ei kannata liikaa pelätä millaiseksi suhde muuttuu, kun saadaan lapsia.
Ikävä tosiasia on, että kaikki eivät omaa hyviä parisuhdetaitoja ja se on juurisyy onnettomin suhteisiin. Niitä voi harjoitella, mutta joillekin se on ylivoimaista. Sen takia puoliso kannattaa valita hyvin huolella (erityisesti miehet huom).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloit seurustella miehesi kanssa niin oletan, että teillä oli melko usein seksiä. Vai sanoitko tälle miehelle jo heti alussa, että seksi ei ole muuten minulle sitten mikään parisuhteen määrittävä asia vaan voin hyvin olla ilmankin pitkiä aikoja. No et tietenkään sanonut, koska mies olisi siinä vaiheessa ghostannut. Nyt kun pappi on sanonut aamen ja lapset on tehty niin alat vinkua kuinka mies ei ymmärrä sitä, että et olekaan seksuaalisesti niin aktiivinen kuin annoit aikoinaan ymmärtää. Tätä se on kun naiset saavat sen miehen nalkkiin ja se kauan kaivattu perhe-elämä alkaa. Mihin siinä enää mitään seksiä tarvitaan? Mieshän voi aina lähteä, mutta se kynnys on aika iso, jos on 2-3 lastakin vielä. Ei kannata ihmetellä, jos se mies katkeroituu tajuttuaan, että hänet huijattiin mukaan leikkimään kotia.
Asioilla on aina kaksi eri kääntöpuolta. Minulla ei ole lapsia, mutta olen useassa eri suhteessa kokenut, että mies on muuttunut suhteen vakiintuessa merkittävästi siitä millainen hän oli suhteen alkuvaiheessa. Mies on siis tapailuvaiheessa ollut huomaavainen, antanut minulle paljon huomiota, olemme käyneet paljon syvällisiä keskusteluja, olemme viettäneet paljon aikaa yhdessä ja mies on ollut innoissaan kaikesta mitä olen ehdottanut jne. Olen ajatellut, että olen löytänyt miehen, jonka kanssa on oikeasti yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja jolle parisuhde merkitsee ystävyyttä ja syvää keskusteluyhteyttä.
Sitten ollaan muutettu yhteen. Mies jättääkin kaikki kotityöt minulle. Mies täyttää kalenterinsa kavereiden kanssa sovituilla menoilla eikä ehdottele minulle enää mitään tekemistä. Kun ehdottelen samoja tekemisiä kuin aiemmin niin alkaakin tulla "ei nyt jaksais"-vastauksia. Mies ei avaudu asioistaan ja muututaan enemmän kämppiksiksi. Jossain vaiheessa iskee pettymys, kun se yhdessä asuminen ei syventänytkään suhdetta ja tuntuu, että olen miehelle pelkkä kodinhoitaja ja tarpeiden tyydyttäjä. Seksihaluni alkavat laskea, ja mies alkaa kiukutella ja mököttää kun seksiä ei tule kuten ennen.
Itse olen todennut, että parempi vain pysyä sinkkuna. Harvat miehet kaipaavat parisuhteelta oikeasti niitä samoja asioita kuin nainen. Tapailuvaihe jaksetaan esittää, mutta sitten se menee aina siihen että miestä ei vain enää kiinnosta muu kuin seksi, ja koska minä kaipaan syvempää suhdetta niin oma kiinnostukseni seksiin taas katoaa. Minä olen onnellisempi yksin, ja te miehet voitte hommata vaikka jonkun sugar baben jonka opiskeluja rahoittaa, tuntuu että tällainen yhtälö toimii paremmin kaikkien kannalta.
Eli on menty sinun asettamiesi kriteerien mukaan. Niinpä.
ohis
Miksi mies sitten suhteen alussa antoi naiselle huomiota ja lähti tämän ehdottamiin juttuihin mukaan? Jos nuo ei alun alkaenkaan kiinnostaneet, niin mies olisi voinut jo silloin kieltäytyä.
Nainen oli silloin paljon hoikemmassa kunnossa.
Niinkö? Mieskö sitten pysyi yhtä hoikkana kuin suhteen alussa? Vaikea uskoa, kun katsoo ulkona lyllertäviä miehiä.
Et voi olla kenenkään sukupuolesta varma pelkän ulkonäön perusteella. Jos näet kadulla edelläsi kaksi lylleröä, joista toisella on ehkä hitusen miehekkäämmät vaatteet, niin kumpikin voi silti olla naisia. Sanotaan kansankielessä tyttöpariksi.
Ja kadulla lyllertävät tyttöparit vaikuttavat teidän parisuhdeseksiinne… Niin, miten? Ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuntuu ankealta kun oikeastaan kukaan ei mainitse näissä ketjuissa rakkautta, siis ne joille seksi on jotenkin vaikeata tai siinä on ongelmia.
Onko niin, että kun ollaan rakastuneita tai ainakin ihastuneita niin seksi sujuu molemmilta. Ja kun rakkaus loppuu, joko toiselta tai molemmilta, niin seksi ei suju, oikeastaan kumpaankaan suuntaan.
Mutta kun on se perhe, klpset, asunto ja asuntovelka ym. ehditty hankkia niin siinä sitten kärvistellään.
Niin kauan kuin kärvistellään. Pitempään tai lyhyempään.Niin se varmasti on. Tämä on karkea yleistys, mutta minusta näyttää että naisten rakkaus loppuu lopulta totaalisemmin, koska se perustuu enemmän muuhun kuin seksiin. Kun kumppanuus yhteinen tekeminen, arjessa saatu arvostus ja tuki loppuu niin loppuu kunnioitus ja rakkauskin. Minä en voisi harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa, jota en kunnioita. Luulen että miehille se ei ole kynnyskysymys. Kun maksullinenkin seksi kelpaa.
Miksi et voisi? Tarpeeksi liukkaria niin kyllä se onnistuu... Kuvitteletteko te naiset että miehelle seksi on samaa onko alla maksullinen nainen vai oma pitkäaikainen vaimo? Jos niin olette kyllä hyvin pahasti väärässä. Minulla on kokemusta maksullisista ja minulla on kokemusta lukuisista syrjähypyistä ei maksullisten kanssa ja ne opettivat sen ettei ilman tunteita voi harrastaa hyvää nautinnollista seksiä. Oli aina kovat odotukset ja sitäkin suuremmat pettymykset, aina oman vaimon kanssa todella hyvää, muttei vaimo ymmärtänyt silloin että sitä seksiä pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli seksiin on suostuttava, vaikka väsyttää, ällöttää ja vtuttaa? Just. Mikähän vaikutus sillä olisi naisen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin toimia toisen masturbaatioalustana viikoittain vain koska MIEHEN hyvinvointi menee naisen hyvinvoinnin edelle? Kuvottavaa.
Ei tietenkään tarvitse suostua, jos ei halua ja mies kuvottaa. Masturbaatioalusta? WTF. Mutta miksi ihmeessä olette yhdessä? Mies tekee korjaushommat ja maksaa puolet kuluista, vai mikä? Tämä keskustelu menee minulta jotenkin ihan yli ymmärryksen. Suurin osa jankkaa onko parisuhteessa pakko olla seksiä. Ei tarvitse. Pitääkö jonkun olla vastentahtoisessa selibaatissa. Ei. Pitäisikö ongelmaa koittaa ratkoa asiallisesti -no epäilemättä.
Sinulla on nyt jokin ongelma ymmärryksessä. Onko tässä ketjussa kukaan (muu kuin kenties sinä) sanonut, että parisuhteeseen ei kuulu seksi? Ei. Tässä on keskusteltu siitä, onko oikein, että toinen osapuoli kiukuttelee (pahimmassa tapauksessa jopa lapsilleenkin), ellei saa seksiä omasta mielestään riittävän usein. Minun nähdäkseni HIEMAN eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Todella vaikea suhtautua miehiin kuin tasavertaisiin aikuisiin, kun perustarpeisiin lasketaan lenkki ja kalja.
Se että sinulla on/ollut tällainen mies elämässäsi ei tarkoita että me muutkin olemme sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on näitä ketjuja joissa rehellisesti kerrotaan millaista lapsiperheen seksielämä on. Ettei kukaan vain vahingossa mene perustamaan perhettä ja kuvittele saavansa seksiä.
Miksi olettamus on edes olisi se, että perhe toisi seksiä?
Perhe tuo rikkautta ja yhteisöllisyyttä.
Hah!
Mielestäni vaimo voisi nyt hieman joustaa ja tyydyttää ukkonsa edes käsipelillä. Ei siinä kauan kestä esim suihkuhuoneessa hoidat homman.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehelle totuus: ei naista saa haluamaan seksiä mököttämällä ja kiukuttelemalla. Siellä keinolla saa korkeintaan säälipi11ua, mutta eräille riittää sekin.
Muistuta miehelle, että romantiikka ja erotiikka ovat paljon tehokkaampia keinoja.
Kun seksi lakkaa, loppuu myös romantiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sitä miettiä hieman myös parisuhteen kannalta. Miksi pitää toivoa, mieheltä osallistumista esim. kotitöihin ns. kuivankauden kautta. Entä jos apua tulisikin kun seksikin sujuu, ehkä pientä kiusoittelua. Turha kaivaa linnakkeita
Ihanko oikeasti mielestäsi mies ostaa seksiä tekemällä kotitöitä? Siis siinä samassa taloudessa missä itsekin asuu, syö, nukkuu ja sotkee? Kyllä aikuisen ihmisen pitää osallistua kotitöihin, koska on aikuinen, täysivaltainen ihminen eikä jonkin palkinnon toivossa. Tai käännetäänpä niin päin, että nainen tekisi vain silloin kiitokseksi kotitöitä, kun on saanut HYVÄÄ seksiä. Kävisikö näin? Älä typistä miestä äidin pikku apupojaksi, joka auttaa äitiä kotitöissä. Kyllä mies on aikuinen ihminen, joka tekee oman osuutensa yhteisestä taloudenhoidosta.
Mutta mihinkään muuhun se mies ei sitten kelpaakaan? Mikä parisuhde se sellainen on, että leikitään kotia, mutta kun toinen kaipaa rakkautta myös läheisyyden muodossa niin ei enää kiinnostakaan leikkiä sitä samaa kotia? Jos haluaisin elää kämppiksen kanssa niin vuokraisin parhaan kaverini kanssa asunnon ja eläisin siellä.
Ja jos minä haluaisin elää sellaisen ihmisen kanssa, jolle seksi on sitä, että hän tyydyttää tarpeensa minuun aina kun haluaa, varmaankin olisin tulkinnut homman työksi ja määrittelisin palvelulle myös maksun. Mutta koska en ole maksullinen, en tee näin. En myöskään ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, joten haluan siitä seksistä myös itselleni jotakin.
En ole koskaan kuullut miehestä, joka vuodesta toiseen tyydyttäisi kumppaninsa ilman että itse saa puuhasta nautintoa. Moni nainen tekee näin syystä tai toisesta. Itse en tähän lähde, vaikka monelle miehelle tuollainen yksipuolisesti vastaanottava ”seksi” näyttäisi tämänkin ketjun viestien perusteella riittävän enemmän kuin hyvin.
Tämähän se probleema juuri usein on meidän naisten näkökulmasta. Mutta monien miesten näyttää olevan sitä vaikea ymmärtää. Jos seksi ei tuo tyydytystä, niin ei sitä tosiaan hyväntekeväisyytenä viitsi loputtomiin harrastaa. Parisuhteessa seksi usein tylsistyy, mutta tuottaa silti miehelle sen paineiden purun. Nsiselle tylsä seksi on ihan vain tylsää ja epätyydyttävää pakkopullaa.
Mutta ei tämä ole naisille ongelma. Eivät naiset täällä käynnistä joka toinen päivä uutta keskustelua aiheesta, että kun panettaa niin perkeleesti, mutta mies ei tuo tyydytystä.
Tosiasiallinen ongelman lähde on siinä, että naisia ei vain seksi enää parisuhteessa kiinnosta. Miksi tätä on niin vaikea sanoa ääneen? Näitä, kata pyötä, vie roskat, siivoa ja hoida lapset juttuja on kuulkaa kokeilut joka taloudessa vuosikausia. Seksittömyys on ja pysyy.
Kun nainen haluaa lopettaa seksin niin kyllähän miehenkin täytyy tyytyä selibaattiin
Onkohan vielä lisäksi pornoaddikti? Kuulostaa nimittäin siltä, että mies kuvittelee, että tosielämässäkin on saatava seksiä kaikki-mulle-heti-nyt -tyylillä. Ahdistavaa vallankäytön yrittämistä ja painostusta. Eikö ole tajunnut, että seksiä ei voi harrastaa milloin vain niin kauan kuin lapset asuu kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä:
Olen huomannut itsessäni saman piirteen, eli alan kiukutella jos seksistä alkaa olla jo tovi (sanotaan nyt semmoinen 1,5-2 viikkoa).
Ymmärrän että kiukuttelu ei varmasti paranna tilannetta, ja yleensä sitten tämä alkaa hävettää minua. Tunnen olevani itsekäs vaatiessani jotain tällaista. Sitten sitä yrittää "tsempata" päivän-kaksi, kunnes taas sitä alkaa kinuta ja jos edelleen vastaus on ei, niin sama toistuu.
Joskus kiukustuksissa alkaa miettiä että miksei minun haluillani ja tarpeillani ole mitään väliä? Miksi ainoastaan toinen voi siitä päättää? Onko minulla lupa olla pettynyt tai harmissani tilanteesta?
Pelkän läheisyyden halukin vähenee "kuivalla kaudella", joka on jännä koska "normaalitilanteessa" en näe sitä läheisyyttä ja hellyyttä mitenkään seksuaalisena toimintana tai pyrkimyksenä siihen.
Itse taas en enää halua minkäänlaista läheisyyttä, koska se ihan poikkeuksetta johtaa vonkaamiseen ja vastentahtoiseen, epätyydyttävään seksiin.
Sama, en anna vaimolle läheisyyttä tai hellyyttä.
En lukenut koko ketjua, mutta puutteellisessa parisuhteessa elän. Itse olisin se kovasti aktiivinen puoliso ...... Terveisin N.46 jolla myös lapsi