Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloit seurustella miehesi kanssa niin oletan, että teillä oli melko usein seksiä. Vai sanoitko tälle miehelle jo heti alussa, että seksi ei ole muuten minulle sitten mikään parisuhteen määrittävä asia vaan voin hyvin olla ilmankin pitkiä aikoja. No et tietenkään sanonut, koska mies olisi siinä vaiheessa ghostannut. Nyt kun pappi on sanonut aamen ja lapset on tehty niin alat vinkua kuinka mies ei ymmärrä sitä, että et olekaan seksuaalisesti niin aktiivinen kuin annoit aikoinaan ymmärtää. Tätä se on kun naiset saavat sen miehen nalkkiin ja se kauan kaivattu perhe-elämä alkaa. Mihin siinä enää mitään seksiä tarvitaan? Mieshän voi aina lähteä, mutta se kynnys on aika iso, jos on 2-3 lastakin vielä. Ei kannata ihmetellä, jos se mies katkeroituu tajuttuaan, että hänet huijattiin mukaan leikkimään kotia.
Asioilla on aina kaksi eri kääntöpuolta. Minulla ei ole lapsia, mutta olen useassa eri suhteessa kokenut, että mies on muuttunut suhteen vakiintuessa merkittävästi siitä millainen hän oli suhteen alkuvaiheessa. Mies on siis tapailuvaiheessa ollut huomaavainen, antanut minulle paljon huomiota, olemme käyneet paljon syvällisiä keskusteluja, olemme viettäneet paljon aikaa yhdessä ja mies on ollut innoissaan kaikesta mitä olen ehdottanut jne. Olen ajatellut, että olen löytänyt miehen, jonka kanssa on oikeasti yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja jolle parisuhde merkitsee ystävyyttä ja syvää keskusteluyhteyttä.
Sitten ollaan muutettu yhteen. Mies jättääkin kaikki kotityöt minulle. Mies täyttää kalenterinsa kavereiden kanssa sovituilla menoilla eikä ehdottele minulle enää mitään tekemistä. Kun ehdottelen samoja tekemisiä kuin aiemmin niin alkaakin tulla "ei nyt jaksais"-vastauksia. Mies ei avaudu asioistaan ja muututaan enemmän kämppiksiksi. Jossain vaiheessa iskee pettymys, kun se yhdessä asuminen ei syventänytkään suhdetta ja tuntuu, että olen miehelle pelkkä kodinhoitaja ja tarpeiden tyydyttäjä. Seksihaluni alkavat laskea, ja mies alkaa kiukutella ja mököttää kun seksiä ei tule kuten ennen.
Itse olen todennut, että parempi vain pysyä sinkkuna. Harvat miehet kaipaavat parisuhteelta oikeasti niitä samoja asioita kuin nainen. Tapailuvaihe jaksetaan esittää, mutta sitten se menee aina siihen että miestä ei vain enää kiinnosta muu kuin seksi, ja koska minä kaipaan syvempää suhdetta niin oma kiinnostukseni seksiin taas katoaa. Minä olen onnellisempi yksin, ja te miehet voitte hommata vaikka jonkun sugar baben jonka opiskeluja rahoittaa, tuntuu että tällainen yhtälö toimii paremmin kaikkien kannalta.
Eli on menty sinun asettamiesi kriteerien mukaan. Niinpä.
ohis
Miksi mies sitten suhteen alussa antoi naiselle huomiota ja lähti tämän ehdottamiin juttuihin mukaan? Jos nuo ei alun alkaenkaan kiinnostaneet, niin mies olisi voinut jo silloin kieltäytyä.
Nainen oli silloin paljon hoikemmassa kunnossa.
Niinkö? Mieskö sitten pysyi yhtä hoikkana kuin suhteen alussa? Vaikea uskoa, kun katsoo ulkona lyllertäviä miehiä.
Et voi olla kenenkään sukupuolesta varma pelkän ulkonäön perusteella. Jos näet kadulla edelläsi kaksi lylleröä, joista toisella on ehkä hitusen miehekkäämmät vaatteet, niin kumpikin voi silti olla naisia. Sanotaan kansankielessä tyttöpariksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista on ihmisten seksielämä joiden mielestä itsetyydytys korvaa seksin toisen ihmisen kanssa? Itselle toisen ihon tunteminen on olennainen osa tyydytystä, oma käsi on vaan huono korvike.
Itsellä itsetyydytys on paremman puutteessa paras vaihtoehtoa. Mieheni ei ole kykenevä tyydyttämään erinäisistä syistä eikä halua avointa suhdetta suoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.
Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.
Eli seksiin on suostuttava, vaikka väsyttää, ällöttää ja vtuttaa? Just. Mikähän vaikutus sillä olisi naisen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin toimia toisen masturbaatioalustana viikoittain vain koska MIEHEN hyvinvointi menee naisen hyvinvoinnin edelle? Kuvottavaa.
Jos väsyttää, ällöttää ja vituttaa 3 viikkoa yhteen putkeen niin kannattaisi varmaan mennä lääkäriin?
Jos se mieslapsi kiukuttelee kun ei nainen suostu olemaan patjana, niin ei se lääkäri sille kyllä mitään voi.
Asenteesi seksiin [(patja oleminen), oletko vielä sama, joka sanoi seksistä, että se on jonkun työntämistä kehoon?] kertookin kaiken tarpeellisen sinusta ja siitä kuinka sopiva olet toimivaan ja tasa-arvoiseen parisuhteeseen.
Kyllä se nyt vaan on patjana olemista, jos siitä ei mitään saa ja siihen suostuu vain sen takia, että mies ei kiukuttele kuin pikkulapsi. Vastenmielistä.
Oletko ajatellut vaikka gynekologilla käyntiä, jos seksi on sinulle noin vaikeaa? Seksuaaliterapeuttia? Miksi olet naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloit seurustella miehesi kanssa niin oletan, että teillä oli melko usein seksiä. Vai sanoitko tälle miehelle jo heti alussa, että seksi ei ole muuten minulle sitten mikään parisuhteen määrittävä asia vaan voin hyvin olla ilmankin pitkiä aikoja. No et tietenkään sanonut, koska mies olisi siinä vaiheessa ghostannut. Nyt kun pappi on sanonut aamen ja lapset on tehty niin alat vinkua kuinka mies ei ymmärrä sitä, että et olekaan seksuaalisesti niin aktiivinen kuin annoit aikoinaan ymmärtää. Tätä se on kun naiset saavat sen miehen nalkkiin ja se kauan kaivattu perhe-elämä alkaa. Mihin siinä enää mitään seksiä tarvitaan? Mieshän voi aina lähteä, mutta se kynnys on aika iso, jos on 2-3 lastakin vielä. Ei kannata ihmetellä, jos se mies katkeroituu tajuttuaan, että hänet huijattiin mukaan leikkimään kotia.
Asioilla on aina kaksi eri kääntöpuolta. Minulla ei ole lapsia, mutta olen useassa eri suhteessa kokenut, että mies on muuttunut suhteen vakiintuessa merkittävästi siitä millainen hän oli suhteen alkuvaiheessa. Mies on siis tapailuvaiheessa ollut huomaavainen, antanut minulle paljon huomiota, olemme käyneet paljon syvällisiä keskusteluja, olemme viettäneet paljon aikaa yhdessä ja mies on ollut innoissaan kaikesta mitä olen ehdottanut jne. Olen ajatellut, että olen löytänyt miehen, jonka kanssa on oikeasti yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja jolle parisuhde merkitsee ystävyyttä ja syvää keskusteluyhteyttä.
Sitten ollaan muutettu yhteen. Mies jättääkin kaikki kotityöt minulle. Mies täyttää kalenterinsa kavereiden kanssa sovituilla menoilla eikä ehdottele minulle enää mitään tekemistä. Kun ehdottelen samoja tekemisiä kuin aiemmin niin alkaakin tulla "ei nyt jaksais"-vastauksia. Mies ei avaudu asioistaan ja muututaan enemmän kämppiksiksi. Jossain vaiheessa iskee pettymys, kun se yhdessä asuminen ei syventänytkään suhdetta ja tuntuu, että olen miehelle pelkkä kodinhoitaja ja tarpeiden tyydyttäjä. Seksihaluni alkavat laskea, ja mies alkaa kiukutella ja mököttää kun seksiä ei tule kuten ennen.
Itse olen todennut, että parempi vain pysyä sinkkuna. Harvat miehet kaipaavat parisuhteelta oikeasti niitä samoja asioita kuin nainen. Tapailuvaihe jaksetaan esittää, mutta sitten se menee aina siihen että miestä ei vain enää kiinnosta muu kuin seksi, ja koska minä kaipaan syvempää suhdetta niin oma kiinnostukseni seksiin taas katoaa. Minä olen onnellisempi yksin, ja te miehet voitte hommata vaikka jonkun sugar baben jonka opiskeluja rahoittaa, tuntuu että tällainen yhtälö toimii paremmin kaikkien kannalta.
Eli on menty sinun asettamiesi kriteerien mukaan. Niinpä.
ohis
Miksi mies sitten suhteen alussa antoi naiselle huomiota ja lähti tämän ehdottamiin juttuihin mukaan? Jos nuo ei alun alkaenkaan kiinnostaneet, niin mies olisi voinut jo silloin kieltäytyä.
Nainen oli silloin paljon hoikemmassa kunnossa.
Niinkö? Mieskö sitten pysyi yhtä hoikkana kuin suhteen alussa? Vaikea uskoa, kun katsoo ulkona lyllertäviä miehiä.
Et voi olla kenenkään sukupuolesta varma pelkän ulkonäön perusteella. Jos näet kadulla edelläsi kaksi lylleröä, joista toisella on ehkä hitusen miehekkäämmät vaatteet, niin kumpikin voi silti olla naisia. Sanotaan kansankielessä tyttöpariksi.
Suomessa ylipainoisia miehiä on enemmän kuin ylipainoisia naisia. Tilastot vahvistavat havainnot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.
Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.
Eli seksiin on suostuttava, vaikka väsyttää, ällöttää ja vtuttaa? Just. Mikähän vaikutus sillä olisi naisen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin toimia toisen masturbaatioalustana viikoittain vain koska MIEHEN hyvinvointi menee naisen hyvinvoinnin edelle? Kuvottavaa.
Ei tietenkään tarvitse suostua, jos ei halua ja mies kuvottaa. Masturbaatioalusta? WTF. Mutta miksi ihmeessä olette yhdessä? Mies tekee korjaushommat ja maksaa puolet kuluista, vai mikä? Tämä keskustelu menee minulta jotenkin ihan yli ymmärryksen. Suurin osa jankkaa onko parisuhteessa pakko olla seksiä. Ei tarvitse. Pitääkö jonkun olla vastentahtoisessa selibaatissa. Ei. Pitäisikö ongelmaa koittaa ratkoa asiallisesti -no epäilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten miehet eivät ymmärrä että se kiukuttelu vie naisilta viimeisetkin halut ja seksiä on entistä vähemmän. Jos sen sijaan auttaisivat arjen pyörityksessä niin että nainen ei olisi niin väsynyt niin kummasti piristyisi seksielämäkin.
En käsitä miten naiset eivät ymmärrä että se nalkuttaminen vie miehiltä viimeisetkin halut tehdä mitään.
Naiset ei nalkuta, se on tälläkin palstalla moneen kerran todistettu. Naiset vain rauhallisesti sanovat, että nyt pikkuisen harmittaa.
Ihmiset, joiden elämä pyörii seksin ja "saamisen" ympärillä, ovat todella vastenmielisiä ja jotenkin yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle seksi näyttää yhdeltä kotityöltä lukemattomien muiden hoidettavien kotitöiden jonossa tai hän näkee miehensä kiukuttelevana aikuistaaperona, niin seksihalut kyllä lähtevät. Mies voi itse miettiä, tekeekö hän osansa vai huuteleeko sängystä, että "tule nyt ja tee loput hommat sitten jälkeen, niin minä pääsen nukkumaan".
aina
Tää 50-luvun kommentti, vaikka kotitöitä ei ole koskaan ennen jaettu näin paljon. Plus että ne huolto- korjaus- ym. työt jää edelleen miehille.
Silti aina tää sama.... Laita nyt vielä, ettei omassa jumpassakaan ehdi käymään, kun kaikki aika menee perheen palvelussa.
Viimeksi eilen luin pitkää ketjussa, jossa monet eri miehet kertoivat miten miehille ei kuulu lasten eikä kodin hoitaminen. Sen lisäksi haluaisin kuulla, miten huolto-, korjaus- ym. töitä kerrostalossa asuvilla on.
Eikö teillä tosiaan ole mitään omaisuutta? Ei autoja, pyöriä, puhelimia, tietokoneita, mitään muita sähkövempaimia, pesukoneita, harrastusvälineitä? Viemärit, ilmanvaihto, pinnat...
Ja ps. Katso pliis reaalimaailmaa, jossa on ihan oikeita pariskuntia!
Miten omaisuus liittyy tähän? Vai oletatko, että miehet hoitavat nuo? Selitäs nyt hieman enemmän, mitä tarkoitit.
En kestäisi noin lapsellista kumppania joka ajattelee alapäällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on, että elossa oleva mies hankkii seksinsä jostain. Se on perustarve.
Väärin meni heti toisessa lauseessa.
Moni ei edes "saa" seksiä ellei ole parisuhteessa. Jotenkin kummasti silti heti kun ollaan suhteessa, aletaan olettaa, että kumppanin kehoon pitäisi aina olla oikeus. Tuoasta ajatuksesta syntynyt "nyt pitää tyydyttää MUN tarpeet" -seksi taas ei anna naiselle mitään ja laskee kiinnostus koko touhuun. Ja jos miehiä itsejään ei huvita vaikka naista huvittaisi, harvemmin heitä silloin kiinnostaa asialle jotain tehdä.Kirjoitin, että hankkii seksinsä jostain.... tietenkään kumppanin kehoon ei ole sen kummempaa oikeutta, mutta kumppanilla ei sitten myöskään ole oikeutta määrätä toista selibaattiin. Tässä on karkeasti kahden tyyppisiä ihmisiä. Sellaisia, joiden mielestä seksi on perustarve ja sellaisia, join mielestä ei. Ongelmat syntyvät, kun nämä ihmiset muodostavat parisuhteen keskenään. Itse edustan perustarve-ihmisiä ja seksittömyys suhteessa olisi ihan sama kuin jättäminen ilman ruokaa. Eli hyvin nopeasti mahdotonta. Onneksi puolisoni on samanlainen, eikä meillä tarvitse keskustella "antamisesta/saamisesta"., vaan seksi on itsestäänselvyys molemmille. Muuten... tämä vedetään jatkuvasti mies/nainen ongelmaksi. Oman kokemuksen perusteella kyse on kuitenkin yksilöistä. Oletko ihminen, jolle seksi on perustarve vai ei.
Kokeilepa joskus olla viikko ilman seksiä vs. viikko ilman ruokaa ja tule sitten kertomaan kumpi on PERUSTARVE. Jestas sentään näitä alapäänsä orjia.
Maslown tarvehierarkiassa seksi on samassa pääkategoriassa ruoan kanssa.
Voit toki mennä valittamaan alan ammattilaisille, että miksi he pitävät seksiä ihmisen päätarpeena.
Naiset ei tunnu ymmärtävän kuinka tärkeää seksi on miehille. Ongelma on oikeastaan se että seksi ei tunnu olevan läheskään yhtä tärkeää naisille.
Kyllä sen ymmärtää. Mutta kuvaannollisesti - jos mies syö enemmän kuin nainen, niin pitäisikö naisen syödä yhtä paljon kuin mies, jotta mies olisi tyytyväinen ja naisella ähky? Se on sitä biologiaa, jota soisi joskus miestenkin katsovan naisten näkökulmasta.
Älä viitsi. Koko yhteiskunta on nykyään rakentunut katsomaan naisten näkökulmasta asiaa. Eihän täälläkään juuri kukaan puhu miehen näkökulmasta yhtään. Jos toinen ei saa suhteessa mitä haluaa, se on YHTEINEN ONGELMA. Aivan kuten muissakin ongelmissa edellytätte toiselta vastuunkantoa ja puolitiehen tulemista. Seksi ei ole mitenkään eri asia.
Seksi on tärkeää. Myönnän sen ja tiedän omakohtaisesta kokemuksesta, koska olin suhteessa miehen kanssa, joka halusi seksiä huomattavasti vähemmän kuin minä. Mitä minä en ymmärrä enkä täällä ole saanut vastausta on, että miksi (jotkut) miehet alkavat kiukutella, äksyillä ja jopa ärhennellä lapsille seksin puutteen takia. Oikeastiko nämä miehet luulevat saavansa lisää seksiä tuolla tavalla? Luulisi, että jopa vähemmän älykkäätkin yksilöt huomaisivat pian ettei äksyily toimi ja muuttaisivat käytössään suuntaan joka toimii. Eikö se vanha sanontakin jo ole että hunajalla houkuttaa enemmän kärpäsiä kuin etikalla?
Luuletko tosiaan, et naiset on tässä(kin) parempia? Kyllä naiset purkaa ihan samalla tavalla työstressiä, kuukautisvaivoja, kaveriongelmiaan perheenjäseniinsä. Kun on huono olo tai jokin painaa mieltä, moni tekee niin. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Se on loppujen aika inhimillistä kuitenkin.
Ehkä tekis hyvää alkaa vähitellen näkemään asioita hieman tasa-arvoisemmin eikä aina niin, että lähtökohtaisesti nainen tekee aina oikein ja paremmuttaan ja mies väärin.
En väitä, että naiset ovat parempia, mutta väitän että seksi on herkkä asia, joka vaatii halua molemmilta osapuolilta. Miksi se on vaikea tajuta? On erittäin vaikea haluta henkilöä, joka äksyilee, räyhää ja vittuilee. Jos haluaa seksiä, tulee olla toisen osapuolen mielestä haluttava, ei luoltaantyöntävä.
Kuten sanottu, ihmiset on kuitenkin ihmisiä. Ei voi aina olla erityisen haluttava. Tulee raskauskiloja tai muita kiloja, hiukset lähtee, ryhti lysähtää, mielialat voi heilahdella kummallakin sukupuolella elinkaaren mukaan keski-iässä testoteronit laskee, joka aiheuttaa masennusta, naisilla vaihdevuodet tai niitä edeltävä tila...
Vähän inhimillisyyttä siihenkin, että ymmärtää sitä toisenkin näkökulmaa. Se täällä on unohdettu. Miehen täytyy osata tehdä kaikki oikein, oikealla tavalla naisen mielestä, eikä sekään riitä. Onko miehellä vastaava oikeus vaatia tietynlaista miellyttävää käytöstä, että lähtee tekemään yhdessä asioita (jos se on mitä nainen toivoo)?
Joskus sitä vittuilun ja ärtymyksen kierteen syntyä on vaikea arvioida, miten lähtenyt liikkeelle. Varsinkin pitkässä suhteessa. Harvoin se on vain toisen osapuolen syytä ja yhdestä tietystä asiasta lähtöisin. Jostain syystä miesten käytös nähdään aina jotenkin pahana ja tuomittavana. Naiset saavat huomattavasti enemmän ymmärrystä.
Kommenttisi alkoi hyvin. Ja sitten sorruit kuitenkin siihen samaan, kuin kaikki muutkin. Mies vs. nainen.
Joo, ei se ole kiva fakta, mutta selvästi havaittavissa. Lue nyt näitäkin ketjuja. Ihan selvää on, ettei miesten ja naisten käytöstä arvioida samalla mittarilla.
Seuraa yhteiskunnallista keskustelua. Miehille ohjeita, että jos sä vaan teet näin ja näin....
Naisten toiveita ei ehdollisteta mitenkään.
Kommenttisi, jonka esität faktana ovat liian mustavalkoisia, ehdottomia ja yleistäviä. :D
Naiset ovat mestaroineet perhe elämää tuhansia vuosi, silloin miesten opit tuntuvat hiukan: älä tule äitiäs opettamaan tasoisilta. Nykyaikaisetkin naiset ovat saaneet jos lapsesta saakka vinkkejä perheen ja kodinhoitoon.
Muutosta tapahtuu, mutta hitaasti. Laitetaan toivo siihen, että tasa-arvo vahvistuu. Jaettu vanhempain vapaa on tähän hyvää lääkettä.
Kyllä se on faktaa, että asenneilmapiiri on tällainen. Seuraapa tarkasti asiaa. Ja tuota loppua en nyt oikein ymmärrä, miten liittyy asiaan.
Miksi harjoittelijan pitäisi päättää tärkeistä asioista, kannatta perehtyä isoihin kokonaisuuksiin jos haluaa heiluttaa kapellimestarin puikkoa.
Jos Vauva sivut ovat sinun asenneilmapiirin mittari niin lue, vähän positiivisempaa ja keskustelvampaa alustaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun on mahdoton käsittää miten joku suostuu katselemaan tuollaista jälkeenjäänyttä apinaa parisuhteessa. Näitä aloituksia on ollut ennenkin.
Sun vartalo ei ole miehen omaisuutta, hänellä ei ole mitään oikeutta kiukutella siitä ettei saa sitä omaan käyttöönsä aina halutessaan. Tuo on kuvottavaa ajatuksenakin.
Seksin "puute" ei tee kenestäkään lapsellista uhmaikäistä, sillä seksi ei ole perustarve. Ei ole olemassa seksin puutetta, sillä ei ole olemassa oletustilannetta jossa seksiä aina on. Ilman pärjää hyvin, jos siis on kognitiivisilta kyvyiltään normaalin aikuisen tasolla.
Itselläni on kumppaninvalinnassa taso huimasti korkeammalla, mutta jokaiselle jotakin.
Juuri noin. Sinä jos kuka tiedät miten hyvin pärjääkään ilman seksiä, vaikka koko elämän.
Vierailija kirjoitti:
Ihme lapsiaikuisia tai trolleja täällä vastailemassa, taas. Kai se nyt on selvää että tuoreella äidillä on puhti pois ja jos miehenä on tuollainen kiukutteleva iso taapero ei itselläkään tekisi mieli. Voisi sen mulqun sijaan ajatella puolisoansa ja perhettänsä ja vaikka ojentaa auttava kätensä ettei äidin tarvitse kaikkea tehdä yksin. Saattaisi vaikka irrota sen jälkeen eh.
Puoliso on hankittu vakituista seksiä varten.
Perhe on hankittu, ja sen ylläpitoon satsataan kaikki resurssit, jotta vakituinen seksi ei kävele pois.
Kun kohdista 1 ja 2 huolimatta seksiä ei ole niin olo on petetty ja vituttaa.
Mitäs jos vatkaisit taaperoltasi pahimmat paineen pois heti aamuisin, niin voisi lähteä viilettämään taas hyvillä mielin.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttynyt äitihenkilö kirjoitti:
Täysin käsittämätöntä väittää ettei aika riitä,missä psykoosissa pyörit? Meillä mennään vessaan laitetaan ovi säppiin ja halut tappiin,kylläne meidän vanhempienkin tarpeet pitää hoitaa
Ai että, ihana mielikuva ahtaasta vessasta, lukittu ovi jota lapset rynkyttää ulkopuolelta ja kiukkuava mies joka täytyisi hoidella siinä pytyllä istuen.
Meillä kylppäri on hyvän matkaa toistakymmentä neliötä, joten voidaan touhuta myös lattialla. Ihanan lämmin lattia alla ja pääsee aktin jälkeen heti suihkuun yhdessä.
Mulla hermot kiristyy jos seksikertojen välillä on pitkä aika, se vaan rentouttaa. Toki on muitakin rentoutustapoja, mutta mikään muu ei kiristä hermoja samalla lailla. Ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme lapsiaikuisia tai trolleja täällä vastailemassa, taas. Kai se nyt on selvää että tuoreella äidillä on puhti pois ja jos miehenä on tuollainen kiukutteleva iso taapero ei itselläkään tekisi mieli. Voisi sen mulqun sijaan ajatella puolisoansa ja perhettänsä ja vaikka ojentaa auttava kätensä ettei äidin tarvitse kaikkea tehdä yksin. Saattaisi vaikka irrota sen jälkeen eh.
Puoliso on hankittu vakituista seksiä varten.
Perhe on hankittu, ja sen ylläpitoon satsataan kaikki resurssit, jotta vakituinen seksi ei kävele pois.
Kun kohdista 1 ja 2 huolimatta seksiä ei ole niin olo on petetty ja vituttaa.
Hyi helkkari jos olisi tuollainen aviomies 🤮
Hoitoon tuollaisella pakkomielteellä joutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos väsyttää, ällöttää ja vituttaa 3 viikkoa yhteen putkeen niin kannattaisi varmaan mennä lääkäriin?
Jos se mieslapsi kiukuttelee kun ei nainen suostu olemaan patjana, niin ei se lääkäri sille kyllä mitään voi.
Asenteesi seksiin [(patja oleminen), oletko vielä sama, joka sanoi seksistä, että se on jonkun työntämistä kehoon?] kertookin kaiken tarpeellisen sinusta ja siitä kuinka sopiva olet toimivaan ja tasa-arvoiseen parisuhteeseen.
Kyllä se nyt vaan on patjana olemista, jos siitä ei mitään saa ja siihen suostuu vain sen takia, että mies ei kiukuttele kuin pikkulapsi. Vastenmielistä.
Oletko ajatellut vaikka gynekologilla käyntiä, jos seksi on sinulle noin vaikeaa? Seksuaaliterapeuttia? Miksi olet naimisissa?
Missä olen sanonut, että puhun itsestäni tai että edes olisin naimisissa? Kristallipallosi on rikki ja teet päätelmiä omassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse suostua, jos ei halua ja mies kuvottaa. Masturbaatioalusta? WTF. Mutta miksi ihmeessä olette yhdessä? Mies tekee korjaushommat ja maksaa puolet kuluista, vai mikä? Tämä keskustelu menee minulta jotenkin ihan yli ymmärryksen. Suurin osa jankkaa onko parisuhteessa pakko olla seksiä. Ei tarvitse. Pitääkö jonkun olla vastentahtoisessa selibaatissa. Ei. Pitäisikö ongelmaa koittaa ratkoa asiallisesti -no epäilemättä.
Mitä on nuo mystiset korjaushommat, joita miehet aina hoitavat?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys lähinnä siitä, että voiko se tarve kasvaa yhdessä yössä niin ylitsepääsemättömäksi, että täytyy alkaa terrorisoida koko perhettä käytöksellään? Ja onko oikeasti reilun viikon tauko sellainen aika joka lasketaan jo "puutteessa elämiseksi" mielestäni ei.
2 Kuukauden aika rupeaa olemaan oikeutettu kiukuttelun aihe mutta viikko ei.
Olet ilmeisesti totuttanut puolisosi liian hyvälle ja kärsit nyt seurauksista?
Ennemin hiukan harvemmin ja vastapainoksi laatua sekä romantiikkaa niin homma pelaa.
Ei pizaakaan syödä joka toinen päivä ?
Kyllä se on faktaa, että asenneilmapiiri on tällainen. Seuraapa tarkasti asiaa. Ja tuota loppua en nyt oikein ymmärrä, miten liittyy asiaan.