En saata uskoa, että meillä on päättäjiä, jotka väittävät suomalaisten olevan valmiita maksamaan autoilusta nykyistäkin enemmän!
Ei nappaa ainakaan minua. Työmatkat joudun kulkemaan autolla (n. 30 km/sivu). Julkinen liikenne on täällä päin huonoissa kantimissa. Kaikilla ei ole mahdollisuutta etätyöhön. Minä olen yksi heistä. Kohta sitä taas lähdetään. Onneksi edes autotalli on lämmin, ettei tarvitse raaputella laseja.
Kommentit (144)
Miten kuvitellaan, että olisi varaa sähköautoon
Itse harkitsen kahvista luopumista, koska ei ole vakituista työpaikkaa. Nytkin olen määräaikaisessa työssä. Täytyy vain kärsiä päänsärky, mikä tulee, kun jättää kahvin pois.
Suomalainen nainen ei ole ansainnut nykyään mitään, ei edes kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvitellaan, että olisi varaa sähköautoon
Itse harkitsen kahvista luopumista, koska ei ole vakituista työpaikkaa. Nytkin olen määräaikaisessa työssä. Täytyy vain kärsiä päänsärky, mikä tulee, kun jättää kahvin pois.
Suomalainen nainen ei ole ansainnut nykyään mitään, ei edes kahvia.
Ihminen on sopeutuvainen, ei ole ollut ikinä asunnossa saunaa eikä saunavuoroa, kun muutin kotoa pois. Nyt täytyy varmaan luopua kahvista. Suomi on kallis maa.
blahblahblah kirjoitti:
äänestäkää vaan vihreitä, vasemmistoa ja SDP:tä jne. Sitä saa mitä tilaa, ei pitäny tulla yllätyksenä.
Tätähän kansa tilasi, minä en. Tosin kyn palkkatuloni kuuluvat sinne top 5%, minulla on varaa maksaa, mutta periaatteesta ärsyttää aivan saatanmoinen ideologiatunarointi jonka varassa rahastetaan.
Jos olisivat oikeasti yksittäisen suomalaisen päästöistä, aloittaisivat ralennusten lämmityksestä - miten rakennussäädöksiä hallinnoiva Ympäristöministeriö mahdollistaa suoran sähkölämmityksen päälämmönlähteenä uudisrakennuksissa ?
Miksi ammattiliitot eivät vaadi, että työnantajat maksavat kodin ja työpaikan välisen matkan? Jotkut työnantajat maksavat. Kohtuutonta että palkka valuu työmatkakustannuksiin.
Nykyisessä pätkätyöyhteiskunnassa ei voi asettautua asumaan työpaikan lähelle. Seuraava työpaikka on kuitenkin toisessa paikassa. Ei voi koko ajan ostaa ja myydä asuntoa.