Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies esti kaikissa mahdollisissa somessa ja numero ei ole käytös!!

Vierailija
10.01.2022 |

Miten saan yhteyden? Ja miten numero ei voi olla käytössä jos hetki sitten käytti?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Oliko suhteessa henkistä väkivaltaa? Mietin kun tuttua kun olen itse käyttäytynyt noin

Vierailija
22/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitava taho sanoo ettei sinuun kannata olla yhteydessä niin ehkä sinun kannattaisi hyväksyä asia ja antaa miehelle rauha parantua. Miksi haluat vahingoittaa miestä ottamalla yhteyttä vaikka se ilmeisesti vahingoittaa miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Oliko suhteessa henkistä väkivaltaa? Mietin kun tuttua kun olen itse käyttäytynyt noin

Miehen puolelta koin, kaikki tehtiin hänen säännöillä. Hän oli arvaamaton

Vierailija
24/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hoitava taho sanoo ettei sinuun kannata olla yhteydessä niin ehkä sinun kannattaisi hyväksyä asia ja antaa miehelle rauha parantua. Miksi haluat vahingoittaa miestä ottamalla yhteyttä vaikka se ilmeisesti vahingoittaa miestä?

Tuollaisen asian voi myös keskustella eikä vaan kadota

Vierailija
25/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leave me alone. I know what I 'm doing.

Vierailija
26/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leave me alone. I know what I 'm doing.

Hän puhuu suomea kyllä

Vierailija
27/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Hänellä joku persoonallisuushäiriö? Varmaan tunnet nyt raivoa ja vihaa että mies jätti sinut näin. Ei varmaan oikeasti rakasta sinua kuitenkaan...,

Vierailija
28/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi

saada häneen yhteys?

Selvittää asia koska en ehtinyt edes lukea viimeistä hänen viestiä kun poisti keskustelun molemmilta

Hän ei näköjään halua sinun kanssa selvittää yhtään mitään. Hyväksy se ja unohda hänet ja jatka elämää.

Vierailija
29/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö käyttänyt ehkäisyä? Jos et, niin ei minuakaan huiputtajan lapsi kiinnostaisi.

Vierailija
30/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Hänellä joku persoonallisuushäiriö? Varmaan tunnet nyt raivoa ja vihaa että mies jätti sinut näin. Ei varmaan oikeasti rakasta sinua kuitenkaan...,

En tiedä tarkkaa diagnoosia kun ei ole halunnut kertoa mutta käytöksen perusteella olen tutkinut että jokin persoonallisuushäiriö voi olla

Vierailija
31/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin liuta uusia insta seuraajia on löytynyt tälle miehelle

Vierailija
32/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän esti sinut puhelimen yhteystiedoista. Numero on käytössä mutta ei sun puhelimesta. Kun kaverin asenne on tuo, suosittelen panemaan viranomaiset perään. Eikö sulle synnärillä muka tätä sanottu? Isyys selvitetään, halusi isä tai ei ja se on viranomaisasia.

Jos ei tämä ole provo niin kaikkea hyvää ja voimia.

Tuollaiselle vielä toivotat kaikkea hyvää ja voimia? Tyhmempikin tajua, että ap on täysi pösilö. Mies teki aivan oikein kun jätti tuollaisen uusavuttoman mamman.

Vierailija
33/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän esti sinut puhelimen yhteystiedoista. Numero on käytössä mutta ei sun puhelimesta. Kun kaverin asenne on tuo, suosittelen panemaan viranomaiset perään. Eikö sulle synnärillä muka tätä sanottu? Isyys selvitetään, halusi isä tai ei ja se on viranomaisasia.

Jos ei tämä ole provo niin kaikkea hyvää ja voimia.

Tuollaiselle vielä toivotat kaikkea hyvää ja voimia? Tyhmempikin tajua, että ap on täysi pösilö. Mies teki aivan oikein kun jätti tuollaisen uusavuttoman mamman.

Miten niin uusavuton? Ei ole kyse mistään raskausjutusta!

Ap

Vierailija
34/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole suomalainen

Vierailija
35/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen kun pääsit eroon pershäiriöstä. Tekee elämästä hel ve tin.

Vierailija
36/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat yhdyntää tarjoamalla.

Vierailija
37/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tarkkaa diagnoosia kun ei ole halunnut kertoa mutta käytöksen perusteella olen tutkinut että jokin persoonallisuushäiriö voi olla

Oliko hän kuintekin hurmaava?

Vierailija
38/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko hän kuintekin hurmaava?

Oli erittäin kun tavattiin mutta aika itsekäs myös sekä arvaamaton. Sanoin itse ettei ole kovin kiva ihminen.

Vierailija
39/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, mitä tarkoittaa numero ei ole käytös. Käytösnumero vai mitä ihmettä? No selvishän se, kun avasin ketjun. Lopeta se stalkkerointi!

Vierailija
40/54 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös luokkaantui kun olin loukkaantunut hänen käytöksestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme