Mies esti kaikissa mahdollisissa somessa ja numero ei ole käytös!!
Miten saan yhteyden? Ja miten numero ei voi olla käytössä jos hetki sitten käytti?
Kommentit (54)
Jos hoitava taho sanoo ettei sinuun kannata olla yhteydessä niin ehkä sinun kannattaisi hyväksyä asia ja antaa miehelle rauha parantua. Miksi haluat vahingoittaa miestä ottamalla yhteyttä vaikka se ilmeisesti vahingoittaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
. Oliko suhteessa henkistä väkivaltaa? Mietin kun tuttua kun olen itse käyttäytynyt noin
Miehen puolelta koin, kaikki tehtiin hänen säännöillä. Hän oli arvaamaton
Vierailija kirjoitti:
Jos hoitava taho sanoo ettei sinuun kannata olla yhteydessä niin ehkä sinun kannattaisi hyväksyä asia ja antaa miehelle rauha parantua. Miksi haluat vahingoittaa miestä ottamalla yhteyttä vaikka se ilmeisesti vahingoittaa miestä?
Tuollaisen asian voi myös keskustella eikä vaan kadota
Leave me alone. I know what I 'm doing.
Vierailija kirjoitti:
Leave me alone. I know what I 'm doing.
Hän puhuu suomea kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Oliko suhteessa henkistä väkivaltaa? Mietin kun tuttua kun olen itse käyttäytynyt noin
Kuulostaa tutulta. Hänellä joku persoonallisuushäiriö? Varmaan tunnet nyt raivoa ja vihaa että mies jätti sinut näin. Ei varmaan oikeasti rakasta sinua kuitenkaan...,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi
saada häneen yhteys?Selvittää asia koska en ehtinyt edes lukea viimeistä hänen viestiä kun poisti keskustelun molemmilta
Hän ei näköjään halua sinun kanssa selvittää yhtään mitään. Hyväksy se ja unohda hänet ja jatka elämää.
Etkö käyttänyt ehkäisyä? Jos et, niin ei minuakaan huiputtajan lapsi kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta. Hänellä joku persoonallisuushäiriö? Varmaan tunnet nyt raivoa ja vihaa että mies jätti sinut näin. Ei varmaan oikeasti rakasta sinua kuitenkaan...,
En tiedä tarkkaa diagnoosia kun ei ole halunnut kertoa mutta käytöksen perusteella olen tutkinut että jokin persoonallisuushäiriö voi olla
Mutta ainakin liuta uusia insta seuraajia on löytynyt tälle miehelle
Vierailija kirjoitti:
Hän esti sinut puhelimen yhteystiedoista. Numero on käytössä mutta ei sun puhelimesta. Kun kaverin asenne on tuo, suosittelen panemaan viranomaiset perään. Eikö sulle synnärillä muka tätä sanottu? Isyys selvitetään, halusi isä tai ei ja se on viranomaisasia.
Jos ei tämä ole provo niin kaikkea hyvää ja voimia.
Tuollaiselle vielä toivotat kaikkea hyvää ja voimia? Tyhmempikin tajua, että ap on täysi pösilö. Mies teki aivan oikein kun jätti tuollaisen uusavuttoman mamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän esti sinut puhelimen yhteystiedoista. Numero on käytössä mutta ei sun puhelimesta. Kun kaverin asenne on tuo, suosittelen panemaan viranomaiset perään. Eikö sulle synnärillä muka tätä sanottu? Isyys selvitetään, halusi isä tai ei ja se on viranomaisasia.
Jos ei tämä ole provo niin kaikkea hyvää ja voimia.
Tuollaiselle vielä toivotat kaikkea hyvää ja voimia? Tyhmempikin tajua, että ap on täysi pösilö. Mies teki aivan oikein kun jätti tuollaisen uusavuttoman mamman.
Miten niin uusavuton? Ei ole kyse mistään raskausjutusta!
Ap
Ole kiitollinen kun pääsit eroon pershäiriöstä. Tekee elämästä hel ve tin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkkaa diagnoosia kun ei ole halunnut kertoa mutta käytöksen perusteella olen tutkinut että jokin persoonallisuushäiriö voi olla
Oliko hän kuintekin hurmaava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän kuintekin hurmaava?
Oli erittäin kun tavattiin mutta aika itsekäs myös sekä arvaamaton. Sanoin itse ettei ole kovin kiva ihminen.
Ihmettelin, mitä tarkoittaa numero ei ole käytös. Käytösnumero vai mitä ihmettä? No selvishän se, kun avasin ketjun. Lopeta se stalkkerointi!
Hän myös luokkaantui kun olin loukkaantunut hänen käytöksestä