Mies esti kaikissa mahdollisissa somessa ja numero ei ole käytös!!
Miten saan yhteyden? Ja miten numero ei voi olla käytössä jos hetki sitten käytti?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, mitä tarkoittaa numero ei ole käytös. Käytösnumero vai mitä ihmettä? No selvishän se, kun avasin ketjun. Lopeta se stalkkerointi!
En ole stalkannut tai edes pysty kun estetty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Oliko suhteessa henkistä väkivaltaa? Mietin kun tuttua kun olen itse käyttäytynyt noin
Miehen puolelta koin, kaikki tehtiin hänen säännöillä. Hän oli arvaamaton
Kuulostaa tutulta. Hänellä joku persoonallisuushäiriö? Varmaan tunnet nyt raivoa ja vihaa että mies jätti sinut näin. Ei varmaan oikeasti rakasta sinua kuitenkaan...,
En tiedä tarkkaa diagnoosia kun ei ole halunnut kertoa mutta käytöksen perusteella olen tutkinut että jokin persoonallisuushäiriö voi olla
Mikähän häiriö sua vaivaa? Mies on estänyt sun yhteydenotot jokaisella kanavalla, väität myös kärsineesi henkisestä väkivallasta hänen taholtaan ja silti pyrit pitämään yhteyttä.
Asiat pitää pystyä keskustella eikä vain kadota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Oliko suhteessa henkistä väkivaltaa? Mietin kun tuttua kun olen itse käyttäytynyt noin
Kuulostaa tutulta. Hänellä joku persoonallisuushäiriö? Varmaan tunnet nyt raivoa ja vihaa että mies jätti sinut näin. Ei varmaan oikeasti rakasta sinua kuitenkaan...,
En tiedä tarkkaa diagnoosia kun ei ole halunnut kertoa mutta käytöksen perusteella olen tutkinut että jokin persoonallisuushäiriö voi olla
Mikähän häiriö sua vaivaa? Mies on estänyt sun yhteydenotot jokaisella kanavalla, väität myös kärsineesi henkisestä väkivallasta hänen taholtaan ja silti pyrit pitämään yhteyttä.
Ei tartte. Kyllä voi lopettaa yhteydenpidon jos teillä ei ole yhteisiä lapsia tai yhteistä omaisuutta tai kotia. Ei aikuisella ole mitään velvollisuutta pitää yhteyttä entiseen seurustelukumppaniinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kaikesta ei tarvi keskustella. Jos keskustelussa ei ole mitään järkeä ja se aiheuttaa vain kipua, niin miksi pitäisi?
Kyllä ulkomailta on vaikea saada elareita
Oot nyt yyhoo
Mutta kyllä pitää toisenkin antaa sanoa jotain, jos toinen saa vain puhua niin se on epäreilua tal edes antaa mahdollisuutta lukea viestiä. Ei keskustelua voi poistaa vain molemmilta ilman että toinen ehtii lukea.
Lopeta jo. Se että miehen terapeutti on suositellut lopettamaan yhteydenpidon, ja sun tyylisi jankata täällä kertovat jo paljon. Olet läheisriippuvainen uhriutuja, kenties patologinen valehtelija, ja mies on katkaissut välit suojautuakseen.
Stalkkeri ei kyllä yleensä koe tekevänsä mitään väärää, että miksi mä edes vaivaudun tähän ketjuun...
Kaikki viestit ei välttämättä ole aloittajan, tännehän voi kirjoittaa kuka vaan
Joo olisi reilua ja aikuista keskustella. Mutta onko teillä muutenkaan ollut kovin reilua ja aikuista? Ja vaikuttaako siltä, että mies aikoo keskustella? Hyväksy tosiasiat. Mies ei tule keskustelemaan, koska sellainen hän on.
Vierailija kirjoitti:
Hän esti sinut puhelimen yhteystiedoista. Numero on käytössä mutta ei sun puhelimesta. Kun kaverin asenne on tuo, suosittelen panemaan viranomaiset perään. Eikö sulle synnärillä muka tätä sanottu? Isyys selvitetään, halusi isä tai ei ja se on viranomaisasia.
Jos ei tämä ole provo niin kaikkea hyvää ja voimia.
Tämä. Raskaus on yksi yleisimmistä murhamotiiveista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi sinä olet se jolla on persoonallisuushäiriö ja jonka aiheuttamasta henkisestä väkivallasta toinen pyrkii eroon.