Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka pidätte kissaanne irti

Vierailija
04.05.2015 |

Miten suhtaudutte naapuriin, joka pyytää asiallisesti pitämään kissanne pois hänen pihaltaan?
Jos viis veisaatte tästä tai suhtaudutte asiaan asenteella "kun ei me oikein voida rajata sen ulkona liikkumista, eikä sisälläkään aijota pitää 24/7", niin vihastutteko naapurillenne siitä, jos hän yrittää itse saada kissan karttamaan pihaa esimerkiksi antamalla vesiletkulla "kylvyn", eli kuitenkin vahingoittamatta kissaanne?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:08"]

Kissa ei tosiaan tee mitään pökäleitä. Kissan kakka on sellaista ohutta luirua, jota tuskin maasta erottaa. Kissa myös peittää aina kakkansa. Hiekkalaatikkoon kissa voi kakata. Mutta tietenkin jokainen vastuullinen aikuinen pitää hiekkalaatikon peitettynä aina, kun lapsi ei siellä leiki. Hiekkalaatikkoon kun voi kakata lintu, hiiri, rotta, siili ym. Ja ne vasta tauteja levittävät.

[/quote]

Meidän kissalla tulee pökäleitä. Ne on pieniä palloja peräkkäin.

Vierailija
42/45 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:04"]Mä olen sanonutkin yhdelle naapurille, että antaa vettä kissalle, kun siitä tuli ongelma. Itse mietin lähinnä sitä, että onkohan ne oikeasti kissan pökäleitä? Kuulostaa meinaan todella oudolta, että kissa kakkaisi tuollaiseen paikkaan eikä edes peitä. Kenkään voi hyvinkin pissata, mutta ne pökäleet on varmaan aiheuttanut joku muu elukka. [/quote] No mikähän muu elukka? Kyllä meidän pihassa ainakin ihan kissan paskaa on. Meneekö kissoilla siis maha sekaisin kermasta? Taidanpa laittaa pihalle niin hyvällä tuurilla ripuloivat sitten siellä omassa kodissaan..

[/quote]

Älä kosta kusipää lemmikinomistajien vittumaisuutta viattomalle eläimelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:06"]Minä tapan joka saatanan katin joka minun pihalle tulee. Olen tämän jo tehnyt selväksi näillä seuduilla. Oikein ilolla odotan, että pääsen hakkaamaan pesismailalla niitä.
[/quote] mä voisin antaa sulle näytön, miten tapellaan ison miehen kanssa.Tervetuloa kissaystävälliseen naapurustoon.

Vierailija
44/45 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö kissa ja jollain leikkaamaton kolli. Kollin yölliset mouruamiset ja seiniin kuseskelut on saanut minut kissan vihaajaksi. Inhoan tuollaisia kissoja ja omistajia, mutta rakastan omaa kissaani. Kissan kusi seinässä haisee sisälle asti.

Vierailija
45/45 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä vouhotusta ulkokissoista. Asun omakotitaloalueella ja hyvin monessa taloudessa on kissoja jotka kulkevat usein vapaana. Alue kun on turvallista, kaukana autoteistä ja lähellä metsää ja luontoa missä kissat viihtyvät.

Pihalleni on tullut lukuisat kerrat kissoja, eivätkä ne haittaa minua juuri lainkaan. Miksi haittaisivat? Tosi harvoin olen löytänyt kakkakikkareita tai ja kissan pissaa ei edes maassa huomaa ruohikolla. Kakkakikkareet saa helposti siivottua pois koirankakkapusseilla, joita oman koiran kanssa lenkkeilessä käytän monta kertaa päivässä.  Eivät ole kissat istutuksiakaan talloneet. Kunhan kiertelevät, katselevat ja nuuskivat paikkoja, metsästävät jotain ötököitä ja loikoilevat pihakeinussa tai nojatuolissa. Välillä kurkistelevat uteliaana ikkunasta sisään ja muutama tulee sisäänkin. Jotkut säikähtävät, jos menen esim. silittelemään, mutta toiset tykkäävät kun paijataan. Ainakin itselleni ovat enemmän päivän piristeitä kuin maanvaiva. 

Lapset ovat sitten asia erikseen. Naapuritalojen lapset leikkivät joskus ihan liki piha-aluettamme ja joskus ihan pihalle asti tulevat. Kissat ovat sentään hiljaisia eläimiä, mutta lapset huutavat, särkevät paikkoja roskaavat ja meluavat, ja olenpa pari kertaa nähnyt lasten virtsaavan ja ulostavankin ulkona. Kyllä paljon mieluummin elukoiden pa*kaa siivoaa kuin ihmislasten. Tosin sekin tilanne ratkesi niin että pyysin lapsia olemaan hiljempaa ja viettämään aikaansa muualla kuin pihallani. Kuuntelivat kyllä, eikä mitään poliisiakaan tarvittu.

Että taitaa olla asenteessa vika jos tekee kauhean ongelman tuollaisista asioista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi