Työaika pitenee, kiitos sipilän
Onneksi olkoon kaikille teille jotka äänestitte sipilää. Olipa hieno teko. Samalla palkalla ollaan kohta pikkasen enempi töissä ja kohta palkatkin laskee. Olipas taas viisas valinta
Kommentit (46)
Muija ei tee kuin 32h/viikko, kaupan alalle vaan lisää tunteja.
Miten tuo vaikuttaa kun itse teen 40h/viikko vähintään ja olen tuntipalkkalainen.
Ei taida SAK nikottelematta niellä.
Jos tällainen tosiaan menee läpi, lapset ovat ensimmäisiä kärsijöitä. Paitsi tietenkin suurituloisten lapset, joille pystytään rahalla hankkimaan kaitsija illoiksi/aamuiksi. Eli lisää yksin päivänsä viettäviä lapsia, jee.. pitkällä aikavälillä syntyy tosiaan aikamoiset säästöt, not.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:17"]
Muija ei tee kuin 32h/viikko, kaupan alalle vaan lisää tunteja. Miten tuo vaikuttaa kun itse teen 40h/viikko vähintään ja olen tuntipalkkalainen.
[/quote]
Kuukausipalkkaa vastaan tehdään enempi töitä. Kaupassa ei anneta enmpi tunteja koska katsotaan että jaksat paremmin tehdä lyhyitä vuoroja. Pidemmistä vuoroista sinusta ei saada yhtä paljon irti. Fysiikka tulee vastaan ja se ei ole kannattavaa toimintaa.
Niin mutta ne hetket, kun ajaa Prisman parkkiin velka-bemarilla ja näkee muiden ilmeistä, "tuo on varmasti Kokoomuksen äänestäjä"
Kyllä siinä alkaa leimaantua väkisinkin parempiosaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:13"]
Jos leikkaukset vaikuttavat tasapuolisesti kaikkiin, niin ok.
[/quote]
Ei, ei. Maajusseille korotetaan tuet. Pienipalkkaisille korotetaan verot. Se on sitä solidarisuutta