"Temptation Island -Sami ei olekaan palomies" :"D
Saako nyt vähän nauraa? :D
Kommentit (105)
Mites noi vpk:n jutut, tarviiko niissä olla palomiehen koulutus? Jos se on sellanen.
Onkohan se vapaapalomies? Vaikka olis niin ihan idioottia puhua itsestä palomiehenä, kun lähinnä harrastaa sitä touhua..
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:21"]
Mites noi vpk:n jutut, tarviiko niissä olla palomiehen koulutus? Jos se on sellanen.
[/quote]
Voi olla vpk:ssa. SPAL ilmeisesti aika paskantärkeä, kun on ottanut asiakseen selvittää, ettei tyyppi ole valepalomies ja oikein oikaisi asian mediassa.
On kuitenkin pikkasen eri asia harrastaa vapaapalokuntaa kuin olla palomies... Noloa valehdella ja esittää olevansa parempi kuin onkaan.
"Olen kerran lentänyt lentokoneella. Olen lentäjä." Voi myötähäpeä :D
Ainakin täkäläisillä vapaapalomiehillä on sellainen juorukerho, että heidän pelastetuksensa armoille ei juuri kukaan toivo joutuvansa. Toivottavasti ei ole samanlainen sankari kyseessä.
Onhan nyt naurettavaa väittää itseään myös lääkäriksi, jos on vain lähäri ja kerran kokeillut stetoskooppia. Tai puhua lääketieteen opiskelusta, jos on Suvi Pitkänen.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:24"]
[/quote]
Voi olla vpk:ssa. SPAL ilmeisesti aika paskantärkeä, kun on ottanut asiakseen selvittää, ettei tyyppi ole valepalomies ja oikein oikaisi asian mediassa.
[/quote]
Herää nyt pahvi!
On totaalisen eri asia käydä jossain nuorten letkuryhmissä leikkimässä palomiestä, kuin olla ihan oikea virassa oleva palomies. Poju nyt vaan yrittänyt keulia vähän väärillä asioilla ja sai siitä nyt siipeensä.
Aika noloa. Miksei voinut reilusti ilmoittaa oikeaa ammattiaan ja kertoa vaikka harrastavansa vapaapalokuntatoimintaa. Vai onko tyyppi edes käynyt paloautossa..?
Se ammattina sankari oli kyllä NIIIN paksua :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:21"]Mites noi vpk:n jutut, tarviiko niissä olla palomiehen koulutus? Jos se on sellanen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:24"]
[/quote]
[/quote]
Herää nyt pahvi!
On totaalisen eri asia käydä jossain nuorten letkuryhmissä leikkimässä palomiestä, kuin olla ihan oikea virassa oleva palomies. Poju nyt vaan yrittänyt keulia vähän väärillä asioilla ja sai siitä nyt siipeensä.
[/quote]
No kyllä jokainen tietää että se on ihan eri asia, mutta kuka siihen kiinnitti niin paljon huomiota että lähti oikein tutkimaan asiaa. Ei sekään ihan tervettä touhua ole.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:36"]Se ammattina sankari oli kyllä NIIIN paksua :D :D :D
[/quote]
Hahahhahahaa en kestä :DD
Voi nolous. Mitähän herra oikeasti tekee, ja jos on ihan omasta hatustaan vetänyt niin mitä lie Kristakin tästä mietti. Vooooi nolous...
Eiköhän Krista ole tiennyt. Aika vaikea feikata avopuolisolle tuota.
Minä olen kuullut eräältä paikalliselta, että tämä jannu on duunari Talvivaarasta. Kaivoksella toimii "palokunta", johon on voinut liittyä niin halutessaan.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:18"]Minä olen kuullut eräältä paikalliselta, että tämä jannu on duunari Talvivaarasta. Kaivoksella toimii "palokunta", johon on voinut liittyä niin halutessaan.
[/quote]
On siis harjoitellut veden kantamista sankolla?
Mitä se vielä valehteli olleensa ekaa päivää töissä palomiehenä, kun oma koti paloi?