Kerro elämäsi rakkaudesta <3
Kommentit (19)
Mies joka kohtelee minua kuin kultakimpaletta, minun mieheni<3333
Olen nainen ja minulla on kolme lasta. Erosin miehestäni 2006.
Rakastuin umpihullusti naiseen, joka ei näille homoseksuaalisille tunteille lämmennyt.
Suren vieläkin joka päivä, etten tätä naista voinut saada.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:05"]Toivottavasti vielä edessä. N33
[/quote] eikö ole noinkaan iäkkäällä ollenkaan tullut vastaan ;o
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:08"]Olen nainen ja minulla on kolme lasta. Erosin miehestäni 2006.
Rakastuin umpihullusti naiseen, joka ei näille homoseksuaalisille tunteille lämmennyt.
Suren vieläkin joka päivä, etten tätä naista voinut saada.
[/quote]
:(
En tiedä... tuntuu että niitä on kaksi..
minkä ikäisenä olette tavanneet elämänne rakkautenne?
Ihastukseni, hän on täydellinen minulle mutta tilanne on vähän haastava..
Vaimoni, ihanuuteni. Toista hänenlaistaan ei ole. Älykäs, seksikäs ja lumoava. Joskus tuntuu kuin hän olisi jotain muuta kuin vain ihminen.
M38v
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:23"]Vaimoni, ihanuuteni. Toista hänenlaistaan ei ole. Älykäs, seksikäs ja lumoava. Joskus tuntuu kuin hän olisi jotain muuta kuin vain ihminen.
M38v
[/quote]
IHANA MIES! ONNEKAS VAIMO <3
Rakas ihana komea mieheni, jo 18 vuoden ajan <3!
Tapasin 20 vuotiaana. Ensimmäistä kertaa joku kohtelee kuin kultakimpaletta ja kukkaa kämmenellä :) ehdottomasti tälle vastaan tahdon ja perheen perustan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:23"]Vaimoni, ihanuuteni. Toista hänenlaistaan ei ole. Älykäs, seksikäs ja lumoava. Joskus tuntuu kuin hän olisi jotain muuta kuin vain ihminen.
M38v
[/quote]
Oletko koskaan pettänyt häntä? Tai petätkö?
Ehkäpä mä sitten 90-vuotiaana kuolinvuoteella osaan sen kertoa, tuntuu että elämässä nyt vaan tapahtuu kaikenlaista. Miehiä tulee ja menee. Sitten sen näkee kuka jäi eniten sydämmelle sykkimään.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:23"]Vaimoni, ihanuuteni. Toista hänenlaistaan ei ole. Älykäs, seksikäs ja lumoava. Joskus tuntuu kuin hän olisi jotain muuta kuin vain ihminen.
M38v
[/quote]
Oletko koskaan pettänyt häntä? Tai petätkö?
[/quote]
En eikä tulisi mieleenkään.
Toivottavasti vielä edessä. N33