"Temptation Island -Sami ei olekaan palomies" :"D
Saako nyt vähän nauraa? :D
Kommentit (105)
Tämä kaikkihan käytiin läpi jo ohjelmaa koskeneen ketjun alkupuolella.
Haloo, kuka teistä oikeasti luuli tuota äijää palomieheksi? Kauhea vetistelijähän se on! Itse en uskonut alkuunkaan.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:36"]Se ammattina sankari oli kyllä NIIIN paksua :D :D :D
[/quote]
Mä oon aika varma, ettei edes oikeat palomiehet puhu itsestään sankarina. Uskon heidän olevan nöyriä tyyppejä. Eihän esim.ensihoitajatkaan ilmoita ammatikseen hengenpelastaja.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 06:55"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 05:04"]
Kun luin otsikon, niin mietin kuinka säälittävää voi jonkun elämä olla jonka elämän suuria iloja on tälläinen uutinen. Siis miettikää tuota otsikkoa temptation island Sami ei olekaan palomies. Öööööö tota mitä vittu sitten, jo se tosiasia että joku katsoo tuollaista paskaa, niin ei anna ihmisestä kovin hyvää kuvaa, saati että täällä ihan tosissaan miettii jonku vitun Samin palomiesjuttuja.
Tälläistä jotkut ihan tosissaan pohtivat ja oikein analysoivat sivukaupalla, hah hah hah hah hah :D
[/quote]
Mä en ole katsonut koko ohjelmaa.
Ihan lähtökohtaisesti on todella noloa, jos julkisuudessa väittää olevansa virkamies, mutta todellisuudessa on joku VPK:n wannabe tai vastaavaa. Ihan sama kuin joku huutelisi julkisesti olevansa lääkäri, vaikkei sitä oikeasti olisi, vaan lapsena tykännyt leikkiä lääkäriä.
[/quote]
Paitsi, että se on noloa on se väärin. Ei näin Sami ei näin
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 05:04"]Kun luin otsikon, niin mietin kuinka säälittävää voi jonkun elämä olla jonka elämän suuria iloja on tälläinen uutinen. Siis miettikää tuota otsikkoa temptation island Sami ei olekaan palomies. Öööööö tota mitä vittu sitten, jo se tosiasia että joku katsoo tuollaista paskaa, niin ei anna ihmisestä kovin hyvää kuvaa, saati että täällä ihan tosissaan miettii jonku vitun Samin palomiesjuttuja.
Tälläistä jotkut ihan tosissaan pohtivat ja oikein analysoivat sivukaupalla, hah hah hah hah hah :D
[/quote]
Just. Mitkähän on sun motiivit
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 07:29"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:36"]Se ammattina sankari oli kyllä NIIIN paksua :D :D :D
[/quote]
Mä oon aika varma, ettei edes oikeat palomiehet puhu itsestään sankarina. Uskon heidän olevan nöyriä tyyppejä. Eihän esim.ensihoitajatkaan ilmoita ammatikseen hengenpelastaja.
[/quote]
Mä olen niin samaa mieltä!
On se palomies, mutta noi herkkähipiäiset "oikeat" palomiehet taas kerran takertuu olennaisiin ongelmiin. Lähinnä tuo nillitys saa pitämään "oikeita" palomiehiä tärkeilevinä idiootteina.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:09"]On se palomies, mutta noi herkkähipiäiset "oikeat" palomiehet taas kerran takertuu olennaisiin ongelmiin. Lähinnä tuo nillitys saa pitämään "oikeita" palomiehiä tärkeilevinä idiootteina.
[/quote]
Missä pelastuslaitoksessa Sami on töissä?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:09"]On se palomies, mutta noi herkkähipiäiset "oikeat" palomiehet taas kerran takertuu olennaisiin ongelmiin. Lähinnä tuo nillitys saa pitämään "oikeita" palomiehiä tärkeilevinä idiootteina. [/quote] Missä pelastuslaitoksessa Sami on töissä?
[/quote]
Tekee palomiehen työtä -> palomies. Ihan sama vaikka olisi (ghasp) vpk:ssa.
En kyllä tiedä samin töistä yhtään mitään mutta ei nää muutkaan ketjun keskustelijat tiedä sen enempää.
Lähinnä rupeaa naurattamaan näiden virallisten palomiesjärjestöjen nykyisin jatkuva ruikutus milloin mistäkin. Milloin on liian palomiesmäiset vaatteet vpk:llä, milloin pitää erikseen antaa lausuntoa että joku tv-tyrkky ei olekaan ihan riittävän oikea palomies jne.
Jos palomiehet ei mielestään saa riittävästi arvostusta sillä että sammutetaan tulipaloja ja pelastetaan ihmisiä niin ei sitä arvostusta tule ainakaan sillä että valitetaan julkisuudessa mitä naurettavimmista asioista.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:09"]On se palomies, mutta noi herkkähipiäiset "oikeat" palomiehet taas kerran takertuu olennaisiin ongelmiin. Lähinnä tuo nillitys saa pitämään "oikeita" palomiehiä tärkeilevinä idiootteina. [/quote] Missä pelastuslaitoksessa Sami on töissä?
[/quote]
Tekee palomiehen työtä -> palomies. Ihan sama vaikka olisi (ghasp) vpk:ssa.
En kyllä tiedä samin töistä yhtään mitään mutta ei nää muutkaan ketjun keskustelijat tiedä sen enempää.
Lähinnä rupeaa naurattamaan näiden virallisten palomiesjärjestöjen nykyisin jatkuva ruikutus milloin mistäkin. Milloin on liian palomiesmäiset vaatteet vpk:llä, milloin pitää erikseen antaa lausuntoa että joku tv-tyrkky ei olekaan ihan riittävän oikea palomies jne.
Jos palomiehet ei mielestään saa riittävästi arvostusta sillä että sammutetaan tulipaloja ja pelastetaan ihmisiä niin ei sitä arvostusta tule ainakaan sillä että valitetaan julkisuudessa mitä naurettavimmista asioista.
[/quote]
Samalla lailla poliisit ärähtäisi jos pysäköinninvalvoja tai vartija esittelisi itsensä poliisiksi tositv-ohjelmassa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:24"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:12"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:09"]On se palomies, mutta noi herkkähipiäiset "oikeat" palomiehet taas kerran takertuu olennaisiin ongelmiin. Lähinnä tuo nillitys saa pitämään "oikeita" palomiehiä tärkeilevinä idiootteina. [/quote] Missä pelastuslaitoksessa Sami on töissä? [/quote] Tekee palomiehen työtä -> palomies. Ihan sama vaikka olisi (ghasp) vpk:ssa. En kyllä tiedä samin töistä yhtään mitään mutta ei nää muutkaan ketjun keskustelijat tiedä sen enempää. Lähinnä rupeaa naurattamaan näiden virallisten palomiesjärjestöjen nykyisin jatkuva ruikutus milloin mistäkin. Milloin on liian palomiesmäiset vaatteet vpk:llä, milloin pitää erikseen antaa lausuntoa että joku tv-tyrkky ei olekaan ihan riittävän oikea palomies jne. Jos palomiehet ei mielestään saa riittävästi arvostusta sillä että sammutetaan tulipaloja ja pelastetaan ihmisiä niin ei sitä arvostusta tule ainakaan sillä että valitetaan julkisuudessa mitä naurettavimmista asioista. [/quote] Samalla lailla poliisit ärähtäisi jos pysäköinninvalvoja tai vartija esittelisi itsensä poliisiksi tositv-ohjelmassa.
[/quote]
Poliisilla on aikalailla enemmän valtaa jonkun satunnaisen kansalaisen elämään kuin palomiehellä. Poliisina esiintymisestä saa myös rangaistuksen oikeudessa. Palomiehen nimikkeellä ei ole virallista suojaa.
Korjaisin tuon epäkohdan että palomiehet on nöyriä. Eivät ole! Lähisuvussa on palomies ja monia kertoja on tullut tavattua hänen kauttaan paljonkin sitä porukkaa. Siinä hilkulla ettei liian suuri ylpeys loista.. Minusta nyt ei ole niin ihmeellinen ammatti. Hyvä ammatti kyllä.
Voi luoja mikä idiootti. Miten kehtaa vielä puolustella itseään? "Ammattina sankari", ei helvetti.
Nyt ois aivan huippua kun Sami tekis jonku youtube (musiikki)videon missä se sekoilis ja pyöris vaan jotain palomieskamat niskassa! Taustalla monotonista jumputusta oudoilla soundeilla ja se rääkys vaan välillä "FIRE!!! FIRE!!". Ehkä pituudeltaa n 3 minuuttia. Varma hitti!
Sami ei osaa sammuttaa, mutta sormettaa
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:52"]
Nyt ois aivan huippua kun Sami tekis jonku youtube (musiikki)videon missä se sekoilis ja pyöris vaan jotain palomieskamat niskassa! Taustalla monotonista jumputusta oudoilla soundeilla ja se rääkys vaan välillä "FIRE!!! FIRE!!". Ehkä pituudeltaa n 3 minuuttia. Varma hitti!
[/quote]
Eikö tää oo jo tehty?:)
Hän ei oo oikein palomies, näin ystävänsä hälle sanoivat...
Siis mitä? Mä olin koko ajan siinä käsityksessä, että on VPK:llla. Mun mielestä se tuli siinä sammutustehtävässäkin esille. Ihme haloo tästäkin syntynyt.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:06"]http://www.iltalehti.fi/viihde/2015050419627053_vi.shtml
[quote author="Sami The Palomies"]
Tuomainen sanoo, ettei hän ole johtanut ihmisiä harhaan ohjelmassa. Hän on nimittäin käynyt kurssipohjaisen sopimuspalomiestutkinnon. Tuomaisen mielestä kyseessä on vastaava kokonaisuus, kuin Pelastusopistossa käytävä pelastajatutkinto.
[/quote]
[/quote]
Väittääkö yhä olevansa palomies?
[/quote]ei onneksi yhtään selittelyn makua kaverilla...