Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oonkohan mä kohta psykoosissa?

Vierailija
04.05.2015 |

ollu muutaman päivän välillä leijuva olo, välttelen tuttuja ihmisiä kun pelkään et tekevät mulle pahaa tai kiusallaan toimittavat pöpilään. lääkäri nosti lääkitystä ja skitsofreniaon diagnosoitu. ei oo moneen vuoteen ollu psykoosia ja nyt oon ihan pelosta sekaisin et nytkö on menoa taas :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä psyk.päivystykseen, turhaan sä siellä yksin pelkäät!

Vierailija
2/7 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:53"]

Lähde ihmeessä psyk.päivystykseen, turhaan sä siellä yksin pelkäät!

[/quote]

mut kun pääosin on ihan normaali olo. jos tää nyt menisi ohi lääkityksen nostolla?

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et välttämättä pelkää turhaan jos olet jo hulluksi leimattu ja nurkkaan ajettu.

Vierailija
4/7 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on olla psykoosissa? Mene lääkäriin ajoissa.

Vierailija
5/7 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että huomaat varoitusmerkit! Syö sitä nostettua annosta, jos ei auta, niin ota yhteys hoitajaan. Voisitko pyytää, että pääsisit useamman kerran viikossa hoitajalle, voisitte yhdessä seurata tilannetta. Älä "päästä" liian pitkälle, että selviäisit ilman sairaalareissua. Ja nuku! Jos et saa unta, se on huono juttu! Mutta tämän kaiken varmasti tiesitkin!

Vierailija
6/7 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:13"]

Millaista on olla psykoosissa? Mene lääkäriin ajoissa.

[/quote]

mulla on aina psykoosit olleet sellaisia, että pelkään hulluna kaikkea ja kaikkia. kaikki aikoo mulle pahaa. muttei ne ole hiipimällä tulleet, tälleen kun nyt tajuan että jotain on pielessä. en tajua missä leijailen, se ei ole mitään pahaa.

ap.

Vierailija
7/7 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:30"]

Hyvä että huomaat varoitusmerkit! Syö sitä nostettua annosta, jos ei auta, niin ota yhteys hoitajaan. Voisitko pyytää, että pääsisit useamman kerran viikossa hoitajalle, voisitte yhdessä seurata tilannetta. Älä "päästä" liian pitkälle, että selviäisit ilman sairaalareissua. Ja nuku! Jos et saa unta, se on huono juttu! Mutta tämän kaiken varmasti tiesitkin!

[/quote]

käyn kerran viikossa, voisin tietysti soittaa ja kysyä olisiko mahdollisuutta useampaan. ihme kyllä, oon nukkunut hyvin :)

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi