Moniko käyttää keväällä/kesällä trikoiden alla Stringejä?
Kuinka yleistä on keväällä/kesällä on käyttää string-mallisia alushousuja juoksutrikoiden alla ja myös muiden trikoohousujen kanssa?! Ite pidän aina kesällä juoksulenkillä trikoiden alla stringejä, kun mun mielestä ne sopii 100% alushousuiksi trikoiden kanssa, rajat ei näy ja eikä myöskään hikeenny niin paljon kun jotkut v...n boxer malliset alushousut, nou way :( ja olen miesjuoksija :)
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:01"]Painu sä V.....N kun SULTA ei ole kysytty mittään.... Suakin kiinnostaa kyseinen keskustelu sen verran et luet sen ja VIELÄ vastaat??!! Hanki elämä ja mee toiselle keskustelupalstalle valittaan :D [/quote] Kelle sä huutelet? :D
[/quote]
Sulle varmaan :D
Stringit on OUT SEASON :( Hipsterit ja Boxer malliset NYT IN :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:17"]
Kuinka yleistä on keväällä/kesällä on käyttää string-mallisia alushousuja juoksutrikoiden alla ja myös muiden trikoohousujen kanssa?! Ite pidän aina kesällä juoksulenkillä trikoiden alla stringejä, kun mun mielestä ne sopii 100% alushousuiksi trikoiden kanssa, rajat ei näy ja eikä myöskään hikeenny niin paljon kun jotkut v...n boxer malliset alushousut, nou way :( ja olen miesjuoksija :)
[/quote]
Minä käytän :) Haluatko haistaa niitä 10km:n lenkin jälkeen?! Ihanan kosteat ja edestä haisee pimpsalle :) N19
Joo rajat ei näy, mutta persposket kyllä. Mikä järki?
En käytä trikoita, enkä stringejä. Mitäs nyt?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:25"]En käytä trikoita, enkä stringejä. Mitäs nyt?
[/quote]Juoksetko alasti?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:23"]
Joo rajat ei näy, mutta persposket kyllä. Mikä järki?
[/quote]
No mieti sitä vaikka loppupäivä :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:23"]Joo rajat ei näy, mutta persposket kyllä. Mikä järki?
[/quote]
Ja tavalliset alkkaritko estää sun persposkien muotoja näkymästä ? :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:25"]En käytä trikoita, enkä stringejä. Mitäs nyt? [/quote]Juoksetko alasti?
[/quote]
Joo, mitään muita vaatteita ei maailmassa ole olemassa.
Stringit on parhaimmat alushousut trikoiden alle kesällä, pääsee alapää hyvin tuulettumaan :) Carita66
Gallup: Kuinkahan moni muuten ajattelee aktiivisesti sitä, miten hyvältä näyttää juoksulenkillä miesten silmissä? ;D
Vai onko trikoot vain niin ylivoimaisesti parhaimmat juoksuvaatteet, ettei niiden käyttöön muita syitä tarvita?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:12"]Gallup: Kuinkahan moni muuten ajattelee aktiivisesti sitä, miten hyvältä näyttää juoksulenkillä miesten silmissä? ;D
Vai onko trikoot vain niin ylivoimaisesti parhaimmat juoksuvaatteet, ettei niiden käyttöön muita syitä tarvita?
[/quote]
Trikoot ovat must juoksulenkillä! Venyvät ja hengittävät. Ihan sama mitä naapurin pertti66v ajattelee.
Jaha, pervo taas vastaillut itselleen.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:23"]Joo rajat ei näy, mutta persposket kyllä. Mikä järki?
[/quote]
[/quote]Tarkoitin nyt sitä, että loistavat vaaleina mustien trikoiden läpi.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:23"]Joo rajat ei näy, mutta persposket kyllä. Mikä järki?
[/quote]
[/quote]
Tuskin kukaan laittaa valkoisia stringejä mustien trikoiden alle. Sam kuin laittaisi valkoiset rintaliivit mustan tpaidan alle.
En käytä koskaan stringejä. Epämukavat ja epäsiistit naruviritelmät. Alushousut saa olla ihan oikeat alushousut.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:23"]Joo rajat ei näy, mutta persposket kyllä. Mikä järki?
[/quote]
[/quote]
Tuskin kukaan laittaa valkoisia stringejä mustien trikoiden alle. Sam kuin laittaisi valkoiset rintaliivit mustan tpaidan alle.
[/quote]Siis voi jestas kun täytyy vääntää rautalangasta. Siis perse loistaa housujen läpi valkoisena, kun on stringit trikoiden alla. Stringien värillä ei ole väliä, vaan ihonvärillä. Tajusitko jo?
Jess!! Kerrankin tulee hyviä kommentteja :) Taitaa olla kyseisillä naisilla joitain H & M trikoohousuja ja Anttilan -70% alannus juoksutrikoita jalassa kun paistaa perse läpi :D Ei mun avopuolisolta ainakaan näy perse tai sitten alushousut vaikka käyttää stringejä trikoiden alla. Olen meinaan tasrkistanut ennen lenkille lähtöä. :) Kyllä se taitaa johtua kankaan ja materiaalin kulunaisuudesta?! T: juoksutrikoonaisen avopuoliso