Harjoittelijani pisti sitten mielenkiintoisen tekstiviestin...
Nyt on pakko purkaa av-lakkoni, sillä en todellakaan kehtaa kertoa tästä kenellekään ystävälleni, saati miehelleni IRL. Meillä on täällä töissä eräs nuori mies harjoittelussa, ja hän on tavallaan " minun" harjoittelijani, siis minun ohjauksessani. Tämän viikon hän on toisella paikkakunnalla.
Nyt pasmani menivät sekaisin, hitto! ;) Sain poitsulta tekstiviestin, jossa hän kertoi ensin yhdestä työasiasta ja lopussa luki " Täällä menee hyvin, mut ajattelen sua koko ajan..." En oikein osaa tulkita tuota niin, että hän olisi tarkoittanut työmielessä ajattelua. Nolointa tässä on se, että olen oikeasti aika otettu viestistä. Pojulla on ikää 21 v ja minä olen kohta kolmekymppinen rouvashenkilö, joten tämä oma fiilikseni nolottaa... Mitä he*vettiä sanon, kun näemme seuraavan kerran? Jotain tyyliin " Kiva kun tulit takaisin, äiti jo huolehtikin, miten pärjäät" ? :S
Kommentit (105)
Piristäväään tällainen on. Kunhan vain jätätte homman tuohon.
En tosin mitenkään törkeästi, eikä kukaan varmaan kuvittele mitään oikeasti. Meillä töissä varsin monet on kovia flirttaileen.
Se on vaan hauskaa. Eikä ole mennyt uskottavuus.
Todennäköisesti olisin vastannut ap:n saamaan viestiin tyyliin " etkö sitten parempaa ajateltavaa keksi ;)"
Nyyh, nyyh ,nyyh!
T: 31v. aviovaimo -The Pönkittäjä-
siihen tilanteeseen että itseä huomattavasti nuorempi mies on ollut fiksu ja kiinnostava. Itse olen ollut ihastunut itseäni 8 vuotta nuorempaan mieheen ja ihastus oli täysin molemminpuolista. Mulla oli perhe ja lapsia ja miehellä avovaimo. Mitään rajaa ei ylitetty, mutta juteltiin puhelimessa ja voi sitä poskien kuumotusta. On aivan eri asia ihastua ja aivan eri asia toimia ihastuksensa mukaan.
Joskus on jopa käynyt niin, että oppilaani ovat ihastuneet minuun. Joskus se voi olla kiusallista, mutta joskus se on oikeasti ihanan imartelevaa kun älykäs nuori pitää minua viehättävänä. Tiedän ihan 100% varmasti, että kyse ei ole himosta tai ulkoisesta viehättävyydestäni, sillä niin viehättävä en ole ulkoisesti. He ovat ihastuneet korvien väliini ja siinä ei silloin paljon ikää tai elämäntilannetta ajatella. Mitään en tietystikään ole tehnyt oppilaiden kanssa, he kylläkin joskus jotain minulle.
Alkuperäinen on selvästi ihastunut nuoreen mieheen ja mies häneen. Nauttikaa tunteesta täysin siemauksin, mutta älkää pukeko sitä sanoiksi tai teoiksi. Silloin mopo ei karkaa käsistä. Ihmisellä on kyky tuntea ja siitä kannattaa nauttia. Toisaalta ihmisellä on kyky olla myös asiallinen toimissaan ja olla rikkomatta läheisiä.
Kun tunteet kolahtavat, ei siinä paljon kysellä, ollaanko esimiesasemassa vai ei.
HAHAHAHAHHAA. Voi toista onko 3-kympin kriisi tai jotain..
Sen lisäksi, että flirttailen nuorten poikien kanssa, tulen myös erinomaisesti toimeen rasittavien ahdasmielisten kantturoiden kanssa! Hymyilen niillekin nätisti.
t.66
Olen kokenut samaa kuin sinä. Paitsi, että minuun ei olla ihastuttu älyllisen olemukseni takia. :) Mutta samapa tuo minulle. Niin... ja minä en ole ollut edes puhelinkontaktissa noiden nuorten miesten kanssa. Kokisin sen vääräksi miestäni kohtaan, juuri siksi että varmaan minunkin poskiani kuumottaisi... ;)
Pointtini kuitenkin illan keskustelun aikana on ollut tämä: Flirttailu ei ole pahasta ja ihastuakin saa. Viisas ei anna ihastumisen tunteelle valtaa ja jättää leikin kesken ennen kuin se edes alkaa. Mutta naiset: Unelmoikaa!
Jos jollekin jäi epäselväksi... Mäkin tulen muuten hyvin toimeen niiden kantturoiden kanssa... Hymyllä selviää monesta tilanteesta!
Pääni on edelleen aika sekaisin, mutta onneksi tässä on vielä 5 päivää aikaa sulatella tilannetta, ennen kuin näemme taas.
Asemani puolesta pitäisi olla noteeraamatta viestiä mitenkään tai pistää peli poikki kerrasta. Tuntuisi hirveän vaivautuneelta olla sanomatta mitään, koska olemme kuitenkin niin tiiviisti tekemisissä. Toisaalta en haluaisi pamauttaa mitään tylyä tai nolaavaakaan. Mitään yhtä suloista taas en VOI kirjoittaa vaikka mikä olisi... :/
Vierailija:
Minua taas ei voi edes vitsillä pitää mummona.
T: Vielä paremmin säilynyt 31v. aviovaimo, jota nuorten miesten katseet eivät häiritse...
mä tykkään hirmuisesti nuorista miehistä, eli semmosista 20+ v. Ihania! Niille flirttailen ihan häpeämättä :) Vanhemmat miehet ei sytytä, nuoret on niin viattoman elämänhaluisia ja pilaantumattomia, raikkaita, ei vielä kyynistyneitä, tulevaisuuteen katsovia... *huoh* :)))
t:32 v. vanha kanttura
että minä sinkku ja minuun ihastui naimisissa oleva vanhempi herra, perheellinen tietenkin. Ikäeroa oli vajaat 20v. Meillä oli kovinkin flirtit tekstarit jos olimme ottaneet pari lasillista. Kerran kävimme teatterissa, mutta hyvin pidättyväisiä olimme, minä kutsuin hänet asiakkaana. En kuitenkaan voinut jatkaa asiaa sen pidemmälle koska halusin itse perustaa perhettä, en hajottaa sellaista.
Jos ajattelen mitä olisin sinun tilanteessasi tehnyt, varmaan nauraisin asialle kun tapaisin pojan töissä jotenkin tähän tyyliin että, Hahhah, olikos sitä tullut otettua pari lasia liikaa kun oli niin kivaa viestiä että...tai jotenkin että noteeraisin sen että tajusin hänen pointin, häntä tai itseäni siinä nolaamatta. Mutta huumori on minusta ainut asia, mitä sinun kannattaisi nyt viljellä, sillä sen avulla voi peittää omatkin tunteet helposti, vaikka niitä olisi nyt ja myöhemmin...
HALOO NAINEN!
Olet ollut nyt sen kivan hetken otettu, mutta nyt kröhöm ja ryhti pystyyn...olethan esimies!
Eikö sun pitäisi olla nolona ennemmän sen takia että olet VARATTU ja ESIMIES ei ikäeron takia, huokaus..
Muuten musta se on hyvä sääntö, että se mitä ei voi tehdä puolisonsa nähdentai tietäen on pettämistä.
Lupaavan polun olet aloittanut : (
Vierailija:
Eikö sun pitäisi olla nolona ennemmän sen takia että olet VARATTU ja ESIMIES ei ikäeron takia, huokaus..Muuten musta se on hyvä sääntö, että se mitä ei voi tehdä puolisonsa nähdentai tietäen on pettämistä.
Lupaavan polun olet aloittanut : (
Turha sitä siis sinänsä on nolostella. Ymmärrän hyvin, että ap:ta nolotti nimenomaan ikäero. Ihastumista on vaikea välttää, mutta joskus hävettää huomata tunteensa kohde.
Ja että mitä ei voi tehdä puolison nähden on pettämistä? Kerrotko sinä aina kaikki ajatuksesi miehellesi? Entä raportoitko aina masturboinneistasi?
Muista nyt edes nauttia ihastumisen tunteesta äläkä vain pähkäile päätäsi puhki. Tuntuu kuin leijusi ja hymyilyttää aivan kokoajan, been there done that.
t.28 vee johon vähän välitä ihastuu nuoremmat poitsut.
flirttaillut, sehän tapahtuu ihan luonnostaan jos kerran kemiaa on. Sille nyt ei vaan voi mitään, ja jos täällä on sellaisia joille ei koskaan sellaista tapahdu niin se on teidän menetyksenne. Ja tietenkään miehelle ei tuollaisista kannata kertoa.
Oikea linja on minustakin se ettet vastaa, ja jotenkin torjut jos alkaa liiaksi ehdottelemaan. (heh, voin vain kuvitella jos itse joutuisin samaan tilanteeseen en kyllä osaisi kovinkaan jäätävästi torjua, mutta kuitenkin jotenkuten kiemurtelisin -vastentahtoisesti- loitommalle ;-D)
Ei muuten tulis mieleenkään aatella et jos saan nuoremmalta mieheltä huomiota (ja sattuuhan sitä), että siinä olisi kyse jostain mummoa pannaan halvalla-jutusta. Jos jotkut kolmikymppiset pitää itseään niin kauheana että pitää tuota realistisena vaihtoehtona niin menkää itseenne ja hävetkää. Angelina Joliekin on 3-kymppinen...
RisaMaya:
Ei minusta ihastuminen puheenaiheena kuitenkaan ole ihan samalla viivalla kuin joku ruokakassin sisältö. En halua vaivata miestä tällaisilla jutuilla, elleivät ne sitten vaikuta selvästi elämääni. Tämä on tosi hämmentävä ja kiusallinenkin tilanne oman asemani, perhekuvioiden ym. takia. Ja tänään saamani viesti sekoitti tilannetta entisestään.