Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjoittelijani pisti sitten mielenkiintoisen tekstiviestin...

19.09.2006 |

Nyt on pakko purkaa av-lakkoni, sillä en todellakaan kehtaa kertoa tästä kenellekään ystävälleni, saati miehelleni IRL. Meillä on täällä töissä eräs nuori mies harjoittelussa, ja hän on tavallaan " minun" harjoittelijani, siis minun ohjauksessani. Tämän viikon hän on toisella paikkakunnalla.

Nyt pasmani menivät sekaisin, hitto! ;) Sain poitsulta tekstiviestin, jossa hän kertoi ensin yhdestä työasiasta ja lopussa luki " Täällä menee hyvin, mut ajattelen sua koko ajan..." En oikein osaa tulkita tuota niin, että hän olisi tarkoittanut työmielessä ajattelua. Nolointa tässä on se, että olen oikeasti aika otettu viestistä. Pojulla on ikää 21 v ja minä olen kohta kolmekymppinen rouvashenkilö, joten tämä oma fiilikseni nolottaa... Mitä he*vettiä sanon, kun näemme seuraavan kerran? Jotain tyyliin " Kiva kun tulit takaisin, äiti jo huolehtikin, miten pärjäät" ? :S

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon 21veehen verrattuna. Vaikka olenkin hyvin säilynyt ja erittäin nuorekas 32v. Äidittelihän ap 28vee itseään pojuun nähden, voi mielestäni 32vee jopa mummotella tuollaisen ikäeron kanssa (vaikke tietenkään ole ihan mahdollista olla mummo). Voi että olette tiukkapipoja te " tosi hotit, nuorten miesten nielijät" . Reps.

Ja ap meni vastaamaan viestiin vuorokauden viiveellä ja se oli tosi typerää . Itse en tuon tyyppistä flirttiä pidä sopivana ja ei pidä ap:kaan koska ei pysty siitä miehelleen puhumaan.

Minulla ainakaan ei olisi moiseen tarvetta, enkä ole koskaan arvostanut ihmisiä joiden pitää pönkittää omaa itsetuntoaan työflirtillä jos ovat VARATTUJA.

T. olen ollut tilanteessa puolisona ja oli tosi kurjaa kun paljastu

Vierailija
62/105 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

flirttaillut, sehän tapahtuu ihan luonnostaan jos kerran kemiaa on. Sille nyt ei vaan voi mitään,...

jos kemiaa ja tunteita on (niitä ei voi valita). On vähän eri tilanne, jos toista osapuolta pystyy välttelemään kokonaan. Mutta miettikää nyt: jos on jatkuvasti tekemisissä ja vielä synkkaa hyvin, pystyttekö muka peittämään täysin omat tunteenne? Aivan, ette, tai sitten ette ole sellaista edes kokeneet.

En nyt tarkoita viestittelyä, sillä sen pystyy välttämäänkin. Tarkoitan katseita, hymyjä, kehonkieltä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ap meni vastaamaan viestiin vuorokauden viiveellä ja se oli tosi typerää . Itse en tuon tyyppistä flirttiä pidä sopivana ja ei pidä ap:kaan koska ei pysty siitä miehelleen puhumaan.

Kyllä mies minua ymmärtää. Itse kullekin tulee joskus tällaisia tilanteita. Tärkeintä on halu laittaa oma parisuhteensa ykköstilalle ja jättää muut säpinät lähinnä elämän mausteiksi.

Vierailija
64/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli poikki heti vaan, voi hyvänen aika sun kanssas...

Vierailija
65/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ovat sulle, ap, kun saat nuoren pojan innostumaan! Minä ottaisin nyt sinuna päästäni kiinni kuitenkin, ettei ihastuminen mene pidemmälle. Se on hauska ja harmiton tunne, kunhan sen ei anna jatkua sen tietyn rajan yli....eiköhän se mene ohi ihan itsestäänkin jossain vaiheessa.

Vierailija
66/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa hän kysyi neuvoa työasiaan, mutta ei kirjoittanut mitään henkilökohtaista. Vastasin kysymykseen ja laitoin loppuun pienen asiallisen kommentin eilisestä viestistä (myönnän: tiukkaa teki). Toivon, että asia tuli selväksi...

Vierailija
67/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kiitos ajatuksista, mutta ajatellaanko tästä eteenpäin töitä."

Tilanne on inhottava, kun en halua loukata pojua mitenkään ja kun järki ja tunteet sotkevat pääni niin, että yöunetkin menevät. Ja kuitenkin täytyy pitää pokka ja luovia homma asiallisesti läpi. Eiköhän se tästä kuitenkin... :/

Vierailija
68/105 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ap jos olet paikalla niin vastaatko!

Vierailija
69/105 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nyt taas kaksi päivää tehneet yhdessä töitä, eikä viimeviikkoisista tekstareista ole puhuttu mitään. Ilmapiiri on ehkä aavistuksen vaivautunut - tyyliin katsekontakti suht vähissä ;), mutta ei se ole työntekoa haitannut. Omalta puoleltani tilanne on asettunut aloilleen aika hyvin sen jälkeen, kun juttelin tästä mieheni kanssa.

Vierailija
70/105 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

Olemme nyt taas kaksi päivää tehneet yhdessä töitä, eikä viimeviikkoisista tekstareista ole puhuttu mitään. Ilmapiiri on ehkä aavistuksen vaivautunut - tyyliin katsekontakti suht vähissä ;)

Vierailija
71/105 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lähetä viesti, että Jos nyt kuitenkin ajattelisit niitä työasioita vaan.

Ihan oikeasti, tuosta voi tulla megaluokan riesa ja vaiva, jos jäppinen alkaa enemmän sinua yrittää ja flirttailla. Tottahan nuoremman ihailu aina imartelee, mutta sinuna en lähtisi tuohon peliin mukaan alkuunkaan.

Vierailija
72/105 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sano mitään. Jos viestittely toistuu, etkä halua leikkiin lähteä niin sanot jämptisti ettet pidä tästä tavasta viestitellä.

Vierailija
73/105 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet ole kiinnostunut, niin älä ainakaan pistä pökköä pesään. Saat vielä riesan itelles. Ohjaa poitsu ruotuun.

Vierailija
74/105 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä sano mitään mutta jos toistuu niin kerro ettei ole sopivaa käytöstä työpaikalla.

Vierailija
75/105 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika yrittää reittä pitkin onneen. Älä missään nimessä jatka leikkiä, voi tulla SINULLE vaikeuksia kun yrität päättää harjoittelijasuhteen! Ainakaan itse en ota mitään tuollasia riskejä (eipä niin että kukaan omista alaisistani olisi yrittänytkään :)

t: 25 miehen esimies

Vierailija
76/105 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä on hieman samansuuntaisesta kokemusta. Mutta eipä kannata lähteä leikkiin. Kuvittele tilanne, jossa nuori nainen vikittelee vanhempaa esimiestään. Tympeä tilanne.

Vierailija
77/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ihan oikeesti, ei kannata ryhtyä mihinkään. Ei kannata, koska tuollaisista jutuista - vaikka kuinka viattomista ja pieneistä - on tosi inhottavaa maksaa lasku jälkikäteen. Ja ihan varmasti sinua nolottaisi niin hirvittävästi, plus että jos asia jotenkin kävisi ilmi... kadun itse suunattomasti suhdetta oppilaani kanssa 15 vuotta sitten!

Nauti ja kestä, nauti siitä, että sinua ihaillaan mutta kestä samalla oma halusi tehdä asialle mitään. Hymyile vaan kauniisti ja viattomasti ja ajattele mielessäsi, että Jee, vanhallakin jyrää!

Vierailija
78/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palannette asiaan sitten, kun itse olette kokeneet vastaavan tilanteen.

Vierailija
79/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

" kiitos ajatuksista, mutta ajatellaanko tästä eteenpäin töitä."

:/

T: Yksi samanlaisessa tilanteessa ollut nainen. En siis mitenkään moralisoi, tiedän vain miten homma jatkuu.

Vierailija
80/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt alat johonkin sen pojan kanssa, riskeeraat esimiehen arvovaltasi jne. pitkäksi aikaa (ehkä pysyvästi) muitten alaisten silmissä, olettaen tietysti että se tulee ilmi. Ja varmaan tulee, parikymppiset on niin lapsellisia ettei malta olla suustaan livauttamatta luottamuksellisia asioita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme