Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjoittelijani pisti sitten mielenkiintoisen tekstiviestin...

19.09.2006 |

Nyt on pakko purkaa av-lakkoni, sillä en todellakaan kehtaa kertoa tästä kenellekään ystävälleni, saati miehelleni IRL. Meillä on täällä töissä eräs nuori mies harjoittelussa, ja hän on tavallaan " minun" harjoittelijani, siis minun ohjauksessani. Tämän viikon hän on toisella paikkakunnalla.

Nyt pasmani menivät sekaisin, hitto! ;) Sain poitsulta tekstiviestin, jossa hän kertoi ensin yhdestä työasiasta ja lopussa luki " Täällä menee hyvin, mut ajattelen sua koko ajan..." En oikein osaa tulkita tuota niin, että hän olisi tarkoittanut työmielessä ajattelua. Nolointa tässä on se, että olen oikeasti aika otettu viestistä. Pojulla on ikää 21 v ja minä olen kohta kolmekymppinen rouvashenkilö, joten tämä oma fiilikseni nolottaa... Mitä he*vettiä sanon, kun näemme seuraavan kerran? Jotain tyyliin " Kiva kun tulit takaisin, äiti jo huolehtikin, miten pärjäät" ? :S

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ esimiesasemassa minua ei todellakaan kiinnosta alaiseni, miehen pitää olla minua korkeammassa asemassa jotta syttyisin, kuten oma mieheni : )

Vierailija
82/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas nyt omituista, että joku ei voi syttyä muille kuin korkeammassa asemassa oleville. Ilmeisesti sitten kaikki urheilijat ja taiteilijatkin olisivat out, vaikka olisivat kuinka rikkaita ja kuuluisia. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)) Tsillä lailla. Tuo kommentti kyllä kertookin sinusta jo aika paljon.

Vierailija:

miehen pitää olla minua korkeammassa asemassa jotta syttyisin, kuten oma mieheni : )

Vierailija
84/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisi pitänyt vastata?

Vierailija
85/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pitänyt laittaa että haista paska, senkin kersa?

Vierailija
86/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin salaa toivot, että poika osoittaisi tunteitaan lisää=)

Vierailija
87/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RisaMaya:

Kuitenkin salaa toivot, että poika osoittaisi tunteitaan lisää=)

Vierailija
88/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli selvä vihje nuorelle miehelle, että Mrs on kiinnostunut, kun homma oli jäänyt jo yli vuorokaudeksi pohdituttamaan.

Olisi pitänyt olla ihan niinkuin ei olisi tajunnutkaan siinä mitään kummallista, jos siis ei halua pientä flirttiä tai jotain suurempaakin.

Vierailija
89/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä voi olla!

Vierailija
90/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki kolmekymppiset ole ylipainoisia ja lässähtäneitä muinaismuistoja, jotka löntystävät ympäriinsä verkkareissa meikittöminä ja hiirenharmaa tukka solmussa.

Vierailija
91/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vain voi sulattaa tuollaista flirttiä varatuilta ihmisiltä ja vielä esimiesasemassa olevalta. Olen ehkä tiukka femakko/ en kuitenkaan mikään läski nauta, päinvastoin (uskoo ken haluaa).

Vierailija
92/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en vain voi sulattaa tuollaista flirttiä varatuilta ihmisiltä ja vielä esimiesasemassa olevalta. Olen ehkä tiukka femakko/ en kuitenkaan mikään läski nauta, päinvastoin (uskoo ken haluaa).

Vierailija
93/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

" kiitos ajatuksista, mutta ajatellaanko tästä eteenpäin töitä."

:/

Halusit kuitenkin kertoa pojalle, että ajattelet sinäkin, niinkö..? Tuo viesti on kuin vähän antaisi köyttä kumminkin.

Vierailija
94/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap vastasi pojulle hyvin! Ja miksi ei saisi vaikka ilmaistakin, että " juu-muakin-kiinnostaisi-mutta-osaan-pitää-pään-kylmänä. Meidän välillämme ei voi koskaan olla muuta kuin työsuhde."

Esimiehelläkin saa olla tunteita ja itse ainakin katsoisin ylöspäin ihmistä, joka myöntää hämmennyksensä, mutta osaa elää sen kanssa moraalisesti oikein.

Ja edelleen: 28-vuotias ei ole mummeli. Tietysti joku peruskatkera av-mamma saattaa näyttää vanhalta haahkalta jo parikymppisenä... Mutta mä tunnen monta kaunista ja todella timmiä yli kolmekymppistäkin, jopa yli nelikymppistäkin! Fitness-elämäntavat ja hyvät geenit saavat monen kolmekymppisen näyttämään paljon paremmalta kuin makkaramahaiset kaksikymppiset.

Ja kyllä on tylsä elämä sulla; " Mua sytyttää vain itseäni korkeammin koulutetut..." Hyih!

Vierailija
95/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset kokee tuollaisen ap:n kaltaisen käytöksen ok:na, toiset ei.

Ei tässä tarvitse ketään alkaa sormella osoittelemaan ja läskimahaksi haukkumaan ja ap:ta fitnessprinsessaksi nostamaan (ellei ollut ap itse joka tietää näin olevan).

Ymmärrän hyvin, että tämä ap:n " ongelma" jakaa mielipiteitä. MEitä on moneksi.

Vierailija
96/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pojun ja tiedän millaiset välit meillä on. En todellakaan olisi laittanut hänelle mitään tylyä ja nolaavaa viestiä edes siinä tapauksessa, ettei viesti olisi hetkauttanut minua mitenkään.

Vierailija
97/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten hän olisi ymmärtänyt silloin menneen rajan yli, nyt taas hän sai lisäpotkua.

Vierailija
98/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tässä tarvitse ketään alkaa sormella osoittelemaan ja läskimahaksi haukkumaan ja ap:ta fitnessprinsessaksi nostamaan (ellei ollut ap itse joka tietää näin olevan).

Eipä tarvitsekaan! Mutta eipä tarvitse alkaa mummottelemaankaan. että noin niinkuin esimerkkinä sinullekin: Meitä on moneksi!

Vierailija
99/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. hyvin säilynyt 32v joka pitää " vähän" vanhemmista kuin ap..

Vierailija
100/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo hermoilla, muuttuuko suhteemme hirveän epäluontevaksi ja kiusaantuneeksi, mutta ei se siltä vaikuta, onneksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän