Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjoittelijani pisti sitten mielenkiintoisen tekstiviestin...

19.09.2006 |

Nyt on pakko purkaa av-lakkoni, sillä en todellakaan kehtaa kertoa tästä kenellekään ystävälleni, saati miehelleni IRL. Meillä on täällä töissä eräs nuori mies harjoittelussa, ja hän on tavallaan " minun" harjoittelijani, siis minun ohjauksessani. Tämän viikon hän on toisella paikkakunnalla.

Nyt pasmani menivät sekaisin, hitto! ;) Sain poitsulta tekstiviestin, jossa hän kertoi ensin yhdestä työasiasta ja lopussa luki " Täällä menee hyvin, mut ajattelen sua koko ajan..." En oikein osaa tulkita tuota niin, että hän olisi tarkoittanut työmielessä ajattelua. Nolointa tässä on se, että olen oikeasti aika otettu viestistä. Pojulla on ikää 21 v ja minä olen kohta kolmekymppinen rouvashenkilö, joten tämä oma fiilikseni nolottaa... Mitä he*vettiä sanon, kun näemme seuraavan kerran? Jotain tyyliin " Kiva kun tulit takaisin, äiti jo huolehtikin, miten pärjäät" ? :S

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei voi edes vitsillä pitää mummona.

T: Vielä paremmin säilynyt 31v. aviovaimo, jota nuorten miesten katseet eivät häiritse...

Vierailija
102/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Ei minkään tarvitse muuttua yhden viattoman viestin takia.

Pää kylmänä vaan ja jatka päiväunelmointiasi salaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaveri alkoi keuhkoomaan että me mitään mammoja olla!!!

Johon sanoin, että oikeassahan pojat on, kahden lapsen äiti-uihmisiä ollaan juu. Kaverilla ikää 37 ja oli kova paikka, haloo! Missä on itsetunto.

Kerran mulle sanoi yks poika kun kuuli ikäni (olin silloin 24v, että voi ei, ei hän eläkeläistä huoli.)! Ja mua vaan nauratti.

Löysätkää akat pipaa : )

Vierailija
104/105 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin kaveri alkoi keuhkoomaan että me mitään mammoja olla!!!

J

Mamma onkin vähän eri asia kuin mummo. Vai? Mietipä ite taukki!

Vierailija
105/105 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli IHAN pakko etsiä tämä ketju..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä