Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen cheerleadingliiton kannanottoa odotellessa !

Vierailija
04.05.2015 |

Odotellaan kovasti Suomen Cheerleadingliiton kannanottoa Vannetukku-kohuun. Ei kai näin paljon julkisuutta saanutta asiaa voi vaan ohittaa ilman mitään kannanottoa.  ihmetettelen, jos näin tehdään.

lLiitto voisi esimerkiksi ohjeistaa jäsenjärjestöjään nuorille tytöille sopivista talkootöistä, kun kerran harkintakyky voi pettää näin pahemman kerran. Kukaan asianosainen : tyttöjen joukkue tai Vannetukku ei ole pahoitellut tekemäänsä virhettä, mikä olisi ollut paras ratkaisu asiaan ja myös lopettanut kohun jo alkuunsa.  Sen sijaan lajin harrastajat  ja Vannetukku hyökkäävät asiaa asiallisesti arvostelleita kohtaan, tässä kohtaa liitto voisi toimia tavallaan rauhanrakentajana julkisuutta kohtaan ja yrittää pelastaa sen vähän mitä enää pelastettavissa on. Mutta näköjään haluaa vaieta asian kuoliaaksi.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan SCL:n niin noloo, kun on jäsenliittonsa toiminnasta vaiti. !! Mikä liitto toimii näin, haluaa vaan olla hiljaa, että kohu tän ällölajin ympärillä hiljenee. Toivottavasti kukaan ei enää pistä tyttöään cheerin pariin!

Vierailija
82/90 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:49"]

Siis mistä edes tiedätte että tytöt ovat (?) cheerleadereita? Ja jos ovat niin kertoisitteko mistä seurasta? Itse en ole tähän cheerleadingväittämään muualla kuin täällä av:lla törmännyt. Alaikäisten tyttäjen palkkaaminen tuohon tehtävään noissa "vaatteissa" on kyllä mautonta olivatpa tytöt minkä lajin harrastajia tahansa. Jos tytöt ovat cheeerleadereita niin toivon scl:än edes puhuttelevan seuraa. Täytyy vielä tulla sanomaan että kilpacheerleading on aivan eri laji kun se lätkäpelien tanssityttöily vaikka sekin on ok harrastus täysi-ikäiselle. Harrastin cheerleadingia pitkään ja olen kilpaillut kansallisella tasolla ja maajoukkueessa mutta en ole kertaakaan esiintynyt lätkäpeleissä. Ja vielä ennen kun joku alkaa haukkumaan minua tyhmäksi bimboksi niin kerron että olen normaalikokoinen vähän nörtti fysiikan opiskelija.

[/quote]

Mä kuulin radiosta. Suomipop.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huopatossutehdasta pukkaa.....missä ovat raivokkaat cheer-puolestapuhujat. Minkään muun lajin harrastajia, kuin cheerin, ei olisi edes pyydetty grid-tytöiksi. Miksiköhän?

Vierailija
84/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä...? Vannetukku? 

Vierailija
85/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
86/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuvankaappaus otettu, jos häipyy, sääliks käy, pitää antaa scl:lle aikaa, kun on kuitenkin organisaatio eikä ihminen.

Vierailija
87/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä Hämeenlinnalainen seura?

Vierailija
88/90 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI tietää! DDDD Naurettava liitto ja naurettava laji xd! Kuinks kukaan edes kehtaa sanoa harrastavansa chiippausta.

Vierailija
89/90 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ne vai eikö ne oo cheerejä?
Ihme vääntöä täällä.

Vierailija
90/90 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku varmaksi, että nuo olivat cheerleadereitä? Olivat kovasti vanhan näköisiä sellaisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä