Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen cheerleadingliiton kannanottoa odotellessa !

Vierailija
04.05.2015 |

Odotellaan kovasti Suomen Cheerleadingliiton kannanottoa Vannetukku-kohuun. Ei kai näin paljon julkisuutta saanutta asiaa voi vaan ohittaa ilman mitään kannanottoa.  ihmetettelen, jos näin tehdään.

lLiitto voisi esimerkiksi ohjeistaa jäsenjärjestöjään nuorille tytöille sopivista talkootöistä, kun kerran harkintakyky voi pettää näin pahemman kerran. Kukaan asianosainen : tyttöjen joukkue tai Vannetukku ei ole pahoitellut tekemäänsä virhettä, mikä olisi ollut paras ratkaisu asiaan ja myös lopettanut kohun jo alkuunsa.  Sen sijaan lajin harrastajat  ja Vannetukku hyökkäävät asiaa asiallisesti arvostelleita kohtaan, tässä kohtaa liitto voisi toimia tavallaan rauhanrakentajana julkisuutta kohtaan ja yrittää pelastaa sen vähän mitä enää pelastettavissa on. Mutta näköjään haluaa vaieta asian kuoliaaksi.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:49"]

Onko se kuva poistettu jossa näkyi kahden tytön hameen alle? Kummallakin oli STRINGEISSÄ kyseisen firman LOGO.

[/quote]

Kuvia on poistettu ko. firman sivuilta, voimme vain ihmetellä että miksi...

Vierailija
62/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

seliselimies vauhdissa... Jimin videossa (yllä) esiintyy vannetukun tj..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä liioitellaan. 15 v osaa itse päättää osallisttuuko vai ei. Itse teininä olisin ollut innoissani jos olisin moiseen päässyt.
Ei ne nyt enää mitään ihan kakaroita ole. Jäitä hattuun mammat. Peace!

Vierailija
64/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:51"]Täällä liioitellaan. 15 v osaa itse päättää osallisttuuko vai ei. Itse teininä olisin ollut innoissani jos olisin moiseen päässyt.
Ei ne nyt enää mitään ihan kakaroita ole. Jäitä hattuun mammat. Peace!
[/quote]
Voi kyllä 15 v on ihan syystä vielä lainmukaan lapsi. Jos joku 45v mies ostaisi 15v tytöltä palveluksia, joissa ei ole suoraa seksuaalista tekoa, mutta mies maksaa tytölle pikkupikkuvaatteisiin pukeutumisesta, tyrkkytanssahtelusta ja kuvien ottamisesta, niin olisiko tämä sinusta ihan ok, kun tyttö on jo teini eikä enää pieni lapsi? Koska tuossa tapahtui tämä vain julkisesti ja niitä neli-viisikymppisiä pervoäijiä oli enemmän kuin yksi per tyttö.

Vierailija
65/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:40"]

"täti," viikonlopun aikana ei ole ko. tyttöjä haukuttu. Onko vannetukulla hiljaista kun on aikaa istua täällä "ohjailemassa" keskustelua? :D

P.S. http://www.jimtv.fi/ohjelmat/poliisit/866-urheiluautomies-kiukuttelee-kuopion-partion-minnalle-mina-oon-paljon-huolellisempi-ku-naa-paskahattukuskit

hahahaa

[/quote] Ööh, et osaa lukea? Puhuin cheerleadereistä, en ko. tytöistä. LOL!

Vierailija
66/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:42"]

[/quote] Ok, kiitos selvennyksestä! Ei jaksa mitään linkkejä availla.

Vierailija
67/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:40"]

"täti," viikonlopun aikana ei ole ko. tyttöjä haukuttu. Onko vannetukulla hiljaista kun on aikaa istua täällä "ohjailemassa" keskustelua? :D

P.S. http://www.jimtv.fi/ohjelmat/poliisit/866-urheiluautomies-kiukuttelee-kuopion-partion-minnalle-mina-oon-paljon-huolellisempi-ku-naa-paskahattukuskit

hahahaa

[/quote] Ööh, et osaa lukea? Puhuin cheerleadereistä, en ko. tytöistä. LOL!

[/quote] Lisään vielä, että kyllä toki ko. tyttöjäkin niissä ketjuissa sivuttiin. Mutta lukutaitohan todettiin jo.

t: täti, oikeammin mummu.

Vierailija
68/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:42"]

[/quote]

V  vttu mikä tyyppi, provosoitui kun sattui olemaan naispoliisi. 

Vierailija
69/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:52"]

vannetukku käyttää myös täysi-ikäisiä "esittelijöitä" mutta Hot and rod messuilla oli käytössä alaikäiset cheerleaderit

[/quote] Toisin sanoen sivut, joita linkkaatte, eivät liitykään tähän kohuun mitenkään?

[/quote]

kuvat joissa valkotossuisia tyttöjä ovat 2015 hot and rod messuilla edustaneita cheerleadereita

[/quote] Nice.... alunperin kun tänne laitettiin kuva tytöistä korkokengissä.

Hitto, taas ihan turha kohu ja haukuttu cheerejä suotta.

[/quote]

En mä ainakaan cheerleadereita hauku vaan tätä vannetukkua, ja ehkä kritiikkiä sinne, joka on  tämän takana cheerleadereista. Luulisi, että pitää olla vanhempien lupa ja siksi myös kritiikkiä vanhemmille. 
[/quote]justiin niin, vanhemmat ja joukkejohto hakoteillä, tarvitsisivat liiton paimennusta!

Vierailija
70/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:07"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:58"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:52"] vannetukku käyttää myös täysi-ikäisiä "esittelijöitä" mutta Hot and rod messuilla oli käytössä alaikäiset cheerleaderit [/quote] Toisin sanoen sivut, joita linkkaatte, eivät liitykään tähän kohuun mitenkään? [/quote] kuvat joissa valkotossuisia tyttöjä ovat 2015 hot and rod messuilla edustaneita cheerleadereita [/quote] Nice.... alunperin kun tänne laitettiin kuva tytöistä korkokengissä. Hitto, taas ihan turha kohu ja haukuttu cheerejä suotta. [/quote] En mä ainakaan cheerleadereita hauku vaan tätä vannetukkua, ja ehkä kritiikkiä sinne, joka on  tämän takana cheerleadereista. Luulisi, että pitää olla vanhempien lupa ja siksi myös kritiikkiä vanhemmille.  [/quote]justiin niin, vanhemmat ja joukkejohto hakoteillä, tarvitsisivat liiton paimennusta!

[/quote] Varsinkin kun todettiin jo, ettei ne ollutkaan cheerejä =D

Vierailija
71/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä edes tiedätte että tytöt ovat (?) cheerleadereita? Ja jos ovat niin kertoisitteko mistä seurasta? Itse en ole tähän cheerleadingväittämään muualla kuin täällä av:lla törmännyt. Alaikäisten tyttäjen palkkaaminen tuohon tehtävään noissa "vaatteissa" on kyllä mautonta olivatpa tytöt minkä lajin harrastajia tahansa. Jos tytöt ovat cheeerleadereita niin toivon scl:än edes puhuttelevan seuraa.

Täytyy vielä tulla sanomaan että kilpacheerleading on aivan eri laji kun se lätkäpelien tanssityttöily vaikka sekin on ok harrastus täysi-ikäiselle. Harrastin cheerleadingia pitkään ja olen kilpaillut kansallisella tasolla ja maajoukkueessa mutta en ole kertaakaan esiintynyt lätkäpeleissä. Ja vielä ennen kun joku alkaa haukkumaan minua tyhmäksi bimboksi niin kerron että olen normaalikokoinen vähän nörtti fysiikan opiskelija.

Vierailija
72/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheerleadingin tarkoitushan on tosiaan harjoitella noita kuvioita ja sitten esiintyä vain oman porukan kesken suljetussa salissa.

Miksi vanteiden esittely messuilla on 15v tytöiltä kielletty ammatti?

Vierailija
73/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liibalaabaa,luuletteko mammat oikeasti että vannetukun myyntiin vaikuttaa teidän paskanjauhanta millään tavalla?
ei varmasti ja ammattiloukkaantujat voisi selvittää ettei teidän autoissa vaan ole vannetukusta hankittuja renkaita tai vanteita.

Vierailija
74/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:49"]

Siis mistä edes tiedätte että tytöt ovat (?) cheerleadereita? Ja jos ovat niin kertoisitteko mistä seurasta? Itse en ole tähän cheerleadingväittämään muualla kuin täällä av:lla törmännyt. Alaikäisten tyttäjen palkkaaminen tuohon tehtävään noissa "vaatteissa" on kyllä mautonta olivatpa tytöt minkä lajin harrastajia tahansa. Jos tytöt ovat cheeerleadereita niin toivon scl:än edes puhuttelevan seuraa. Täytyy vielä tullasanomaan että kilpacheerleading on aivan eri laji kun se lätkäpelien tanssityttöily vaikka sekin on ok harrastus täysi-ikäiselle. Harrastin cheerleadingia pitkään ja olen kilpaillut kansallisella tasolla ja maajoukkueessa mutta en ole kertaakaan esiintynyt lätkäpeleissä. Ja vielä ennen kun joku alkaa haukkumaan minua tyhmäksi bimboksi niin kerron että olen normaalikokoinen vähän nörtti fysiikan opiskelija.

[/quote] KIRJOITA GOOGLEEN SANAT PERÄKKÄIN VÄLILYÖNNILLÄ: CHEERLEADING VANNETUKKU ja katso mitä löytyy, tonhan nyt älyy jokainen.

Vierailija
75/90 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä vauhkotaan. Tytöt eivät ole verkkareissa, vaan erittäin provosoidusti pukeutuneita. Tarkoituskin on katsoa pakaroita, kun niitä esitellään.

Vierailija
76/90 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taatusti tätä sakkia....

Vierailija
77/90 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

blog.xpression.fi/mita-vannetukun-olisi-pitanyt-tehdä

Vierailija
78/90 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha vannetuku poisti fb-sivunsa senkin akat

Vierailija
79/90 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, että vannetukkua koskevat keskustelut häviävät täältä?

Vierailija
80/90 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:29"]

Hahaha vannetuku poisti fb-sivunsa senkin akat

[/quote]

Vai sulkiko FB ne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi