Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut käyttää eteerisiä öljyjä pyykkiä tuoksuttamaan kuivausrummussa. Miten se tapahtuu?

Vierailija
10.01.2022 |

Niin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan etiikan kanssa joskus. Siis loraus etikkaa ja muutama pisara tuoksua. Huuhteluaine en sijaan siis.

Vierailija
2/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kasviuutteista on toksisia, itse kasvi tai joku muu ainesosa siinä. Riippuu määrästäkin, ei liikaa. Vaikka markkinoidaan hyviä vaikutuksia. Voi myös allergisoida joitakin ja jää kuivausrumpuun ikuisiksi ajoiksi sama tuoksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan etiikan kanssa joskus. Siis loraus etikkaa ja muutama pisara tuoksua. Huuhteluaine en sijaan siis.

Joo toi on tuttua mutta kiinnostaa miten tuota kuivausrummun yhteydessä käytetään.

Vierailija
4/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se olla joku tuoksupussi tai pehmeä tuoksupallo mihin sitä laitetaan?

Vierailija
5/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko se olla joku tuoksupussi tai pehmeä tuoksupallo mihin sitä laitetaan?

En ole tuollaisista kuullutkaan, pikainen googletuskaan ei kyllä tarjonnut tietoa miten noita voisi kuivausrumpukäytössä käyttää.

Vierailija
6/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Add a few drops of your favorite essential oil to a clean cotton washcloth, then toss it into your dryer along with the item you want to freshen. Start the Iron Dry or Damp Dry cycle, and in just a few minutes, your clothes will look and smell much fresher!29 May 2020

Vierailija
7/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin meinasin käyttää niin, että tiputtaisin pari tippaa kosteaan kankaaseen ja pyykkien kanssa kuivumaan, mutta netissä varoitellaan niin paljon tulipaloriskistä, etten uskalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi