Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehellä ei saa olla pitkät kynnet?

Vierailija
10.01.2022 |

Miksi naisella pitää olla pitkät kynnet?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska en haluu haavoja mun pillun sisään :/

Olen muuten samaa mieltä. Muutamaksi kuukaudeksi sain kynsiä kasvatettua pidemmiksi, niin ai kamala kun ovat teräviä kuin veitset. Hyvä kun uskalsi niiden kanssa olla. Eipä niillä paljon raaviskella ja varoa saa ettei riko herkkien paikkojen limakalvoja.

Vierailija
22/27 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne pitkät kynnet naisillakin typerät.  Tämä mielipiteeni miehenä.  Samoin isot tekoripset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla voisin kysyä että miksi naiset ei halua että miehet meikkaa tai miksi naiset ei halua että miehet käyttää naistenvaatteita?

Jos kerta me olemme tasa-arvoisia niin miksi miehille ei sallita kyseisiä asioita?

Sukupuoliroolit kyllä halutaan murtaa mutta miksi miksi meikkaus sekä vaatteet on aihe mitä ei pyritä murtamaan?

Vierailija
24/27 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapas.

Vierailija
25/27 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen = kissa

Mies = kala

Vierailija
26/27 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pitkäkyntinen, N61 kirjoitti:

Yli 60-vuotiaaksi asti pääsin elämään kuulematta tätäkin totuutta.

En ole siis koskaan kuullut, että miehellä ei saa olla pitkiä kynsiä. Missä laissa se sanotaan?

Ja että naisilla pitää olla pitkät kynnet? Mitä tästäkin nyt seuraa, kun minulla ei ole pitkiä? Pitääkö hämäyksen vuoksi laitatuttaa tekokynnet, ettei tule tuomituksi tästä rikoksesta?

Sama. Mielipide ja ikä. Vielä sukupuolikin!

Tää täytyy olla totta

N61

Vierailija
27/27 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla voisin kysyä että miksi naiset ei halua että miehet meikkaa tai miksi naiset ei halua että miehet käyttää naistenvaatteita?

Jos kerta me olemme tasa-arvoisia niin miksi miehille ei sallita kyseisiä asioita?

Sukupuoliroolit kyllä halutaan murtaa mutta miksi miksi meikkaus sekä vaatteet on aihe mitä ei pyritä murtamaan?

Minulla on yleensä t-paita, villatakki, farkut tai kotona trikoohousut eikä minua haittaa vaikka miehet käyttäisi samanlaisia vaatteita. Kengät on aina matalakantaiset kävelykengät tai lenkkarit. Meikkaa en ollenkaan vaan laitan muistaessani rasvaa naamaan. Rintaliivit on sellaiset, joita monet miehet voisivat käyttää, sen verran lennokkaasti heidän isot rinnat pomppii kävellessä.