Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talous vajoaa stagflaatioon

Vierailija
10.01.2022 |

Hinnat nousee koronan ja ilmastonmuutostaistelun takia, mutta palkat ei nouse.

Kuluttajan kannattaa nyt miettiä, että mihin laittaa rahansa, ne rahat jotka jää pakollisten menojen jälkeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne rahat AP:n mielestä kannattaa laittaa?

Vierailija
2/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttää kuinka sinisilmäisiä ihmiset ovat. Palkka laitetaan menemään ostellensitä sun tätä. Näitä kullan arvoisia euroja joita tarvittaisiin kohta ihan peruselämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne rahat AP:n mielestä kannattaa laittaa?

Sitä en tiedä minne ne kannattaa laittaa, mutta sen ainakin tiedän että mihin niitä ei pidä laittaa. Niitä ei pidä laittaa mihinkään rojuun ja tippien jakamiseen.

ap

Vierailija
4/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inflaatio syö säästötilillä olevia euroja.

Ja osakemarkkinat murenee maailman epävarmassa tilanteessa. Rahastot viiveellä osakkeiden perässä.

Korot saattaisi teoreettisesti nousta hieman, mutta keskuspankin tiukka politiikka nollakorkojen ylläpitämiseksi takaa ettei äkillisiä nousuja tule sielläkään.

Varmimmaksi tavaksi olen nähnyt yrittää säästää enemmän. Kaikki tässä maailmassa alkaa maksaa - myös rahan säilyttäminen ja hamstraaminen. Olkoon niin.

Vierailija
5/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aurinkopaneelien laittamista. Kuitenkin olen jokseenkin varma, että hinnat raketoi heti keväästä, joten jää laittamatta.

Vierailija
6/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inflaatio syö säästötilillä olevia euroja.

Ja osakemarkkinat murenee maailman epävarmassa tilanteessa. Rahastot viiveellä osakkeiden perässä.

Korot saattaisi teoreettisesti nousta hieman, mutta keskuspankin tiukka politiikka nollakorkojen ylläpitämiseksi takaa ettei äkillisiä nousuja tule sielläkään.

Varmimmaksi tavaksi olen nähnyt yrittää säästää enemmän. Kaikki tässä maailmassa alkaa maksaa - myös rahan säilyttäminen ja hamstraaminen. Olkoon niin.

Parhaiten arvo varmaan säilyy jalometalleissa. Hopeat kannattaa tilata Virosta (EU maa niin ei tulleja) ja Virossa hopea on verovapaata, täällä Suomessa 24% alvilla. Kultalaattoja kannattaa kans tilata joko tavexilta tai ka.rasmussenilta.

Itse olen harkinnut myös metsien/maan ostamista. Jos yhteiskunta menee levottomaksi niin pääseepähän rakentamaan oman piilopirtin vaikka ois kuinka laitonta.

Vierailija
7/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat nousee koska tavarasta on pulaa.

Katselin kahden kaupan hyllyä ja kummastakaan ei löytynyt valkopippuria.