Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti...

Vierailija
03.05.2015 |

Ihan normaalisti vietettiin sunnuntai-iltaa ja katseltiin telkkaria. Mies oli ollut eilen kaveriporukalla baarissa ja on ollut tänään jotenkin vaisu, mutta kelasin että varmaan krapula vaivaa.
äsken kuitenkin aikamies alkoi itkemään yllättäen ja tunnusti käyneensä vieraissa.
Olen ihan järkyttävän vihainen ja pettynyt, enkä tiedä mitä tekisin. ollaan pari tuntia istuttu eri huoneissa ja en vieläkään tiedä mitä tehdä.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta onkin kiva miehen jatkaa kohti seuraavaa reikää, ja kolmatta, neljättä... Aina kun vähän itkua vääntää kotosalla niin anteeksi saa ja päähän ymmärtävää paijausta. Tilanteita tulee eteen ja mitään ei mahda kun mulkku näyttää tien erehtymättömästi. Siitä se on sitten mukava suhdetta jatkaa ja lapsiakin laittaa alulle. Rouva kyllä kotosalla lasten kanssa mielellään istuu ja kun rouvasta tulee vielä niin rumakin raskaana ollessaan, että miehen pitää tehdä jotakin piristävää.

Vierailija
22/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika ällöttäviä asioita ukko kertoi. Kertookohan se miehen tärkeysjärjestyksestä elämässään? Kannattaa pohtia kohtaako teidän arvot ollenkaan ja päättää jatko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo, että mies on oikein hehkuttanut reiän tiukkuuttakin sinulle, ollut viimeinen niitti. Heittäisin miehen pellolle ja takasin ei olis tulemista. 

Vierailija
24/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennuksena, että oli kuulemma vain pikainen baarinvessassa...ap

Vierailija
25/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:38"]

Nuoren mimmin kanssa. Oli kuulemma tiukempikin kuin minä :( ap

[/quote]Sorry, mutta tässä repesin! :D Kertoiko mies muitakin hekumallisia yksityiskohtia? Vaikka tämän nuoren naisen silkinpehmeästä ihosta säärien sisäpuolella, miten ihanasti nainen vaikeroi orgasmissaan kun mies hänen viivaansa nuoli, kuinka nainen osasi ihan mielettömän ihanasti lantionpohjanlihaksiaan käyttämällä saada miehelle maailman upeimman orgasmin, hyvä ettei taju mennyt siinä puuhassa jne.? No nut sitten vain ap treenaamaan niitä rakkauslihaksia! Ja opettelet myös sellaisen seksikkään vaikerruksen ja alat vähän hoitamaan itseäsi rasvaamalla ja treenaamalla paikkoja muutenkin. Alapäähänkin voisit teetättää leikkauksen, etteivät häppärit tursua niin paljon ja ole ällön näköiset. Kyllä suhteestanne vielä hyvä tulee! :)

Vierailija
26/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:31"]

Kiva kuitenkin että tunnusti

[/quote]

Ellei sitten joutunut ns. pakon edessä tunnustamaan? Silminnäkijä? Kiristävä, jopa ap:lle tuttu muija?

Vierailija
27/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:10"]

Tarkennuksena, että oli kuulemma vain pikainen baarinvessassa...ap

[/quote]Jaa, no ei se sitten mitään haittaa jos ihan nopeasti vain panivat. Sattuuhan näitä.

Vierailija
28/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, toi ap ei ole oikea ap! Vittu kun tällä foorumilla ei voi mitenkään todistaa onko ap vai ei, mutta siis.
Miehen kanssa juteltiin asiasta tosi pitkään, oli kuulemma vain pikainen pano jonkun vanhan kaverin luona, mikä heti alkoi kaduttaa. Hetken mielijohde. Mutta kuka nyt edes kännissä pettää "hetken mielijohteesta"?? Ollaan seurusteltu kaksi vuotta, luulis etten nyt kännissäkään ihan helpolla unohtuis. Kyllä se kuitenkin sano, että ottaa kännistä huolimatta täyden vastuun teostaan.
Myönnän kyllä, että työstressin takia läheisyys, hellyys ja seksi on ollut niukalla pari viime kuukautta, ei vaan ole jatkuvan ärtymyksen takia tehnyt mieli hempeillä... Vaikka ei se silti tarkoita että pitäs mennä heti vaan pettämään.
En ole ainakaan vielä jättämässä, koska kyllä hän selvästi katuu hirveästi. En vaan tiedä voiko tällaisen jälkeen luottamus palautua mitenkään.
oikea ap

Vierailija
29/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan nyt ei uskonut tuota feikki-ap'ta. Jos mies ois kehunut panoaan tiukkapilluiseksi niin kyllä viilettäisin jo kaukana taivaanrannassa.

Vierailija
30/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä helvettiä jos mun mies tunnustaisi tuollaisen tai vielä pahempi jos saisin muualta kuulla. Saisi samantien painua niin kauas kuin pääsee ja nopeasti. Ei tarvitse enää koskaan soittaa ja numeron vaihtaisin samantien toiseen ja salaiseen. Mä en kuuntelis yhtään selitystä,en antaisi mahdollisuutta puolustautua koska tuollaista asiaa ei puolustella mulle että on pantu toista. Exän ja mun 10v suhde loppui kuin seinään,sen jälkeen en miestä ole nähnyt vaikka yritti tunkea juttelemaan. Samantien kun asian kerroin käskin painumaan pois ja helvetin äkkiä. Eroon liittyvät asiat hoitui kaverin kautta esim tavaroiden jako ynmt. Paras kosto on näyttää että se oli samantien siinä,ei riitaa,ei solvaamista. Kylmä ja välinpitämätön ote heti itsestä ja äijä ulos elämästä. 

Ihan sama kuinka monta mammaa tulee tästä viestistä avautumaan mutta mun mielestä jokaisen naisen pitäisi olla vahva eikä hyväksyä tuollaista. Kerrasta poikki. En ole miehen perään itkenyt. Rakastin miestä ja meillä oli hyvä rakastava suhde jossa oli paljon seksiä,yhden kännipanon takia hän heitti hukkaan kaiken. Se viha joka mulle nousi kun asiasta kuulin oli niin sanoinkuvaamatonta että en olisi pystynyt jatkamaan suhdetta. 

Vierailija
31/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalisä. Saat aikaa miettiä, onko miehesi sinulle se, jota haluat ja miehellesi samalla aikaa miwttiä mitä elämältään haluaa. Saatte hetken etäisyyttä asiaan. Itselläsi on varmasti olo, kuin joku olisi pesäpallomailalla takaraivoon pamauttanut elu et edes tajua, mitä on tapahtunut. Vaikka et vihaa nyt tuntisikaan niin sekin aika tulee ja oletat että toinen on anteeksipyynnön velkaa aina. Eli jos nyt otat hieman aikaa itsellesi ja pohdit voitko elää asian kanssa. Pettäminen sinänsä on hirveä asia mutta jos tunnet miestäsi kohtaan rakkautta vielä etäisyyden jälkeen ja pystyt antamaan oikeasti anteeksi niin miksi et antaisi. Luottamus on jotain, mikä on ansaittava, ajan kuluessa näet voitko luottaa enää.

Vierailija
32/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää kerran,pettää toisenkin..koita ap jatkaa elämää,voimia.kyllä niitä hyviäkin miehiä löytyy.

Vierailija
33/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:21"]Voi sitä helvettiä jos mun mies tunnustaisi tuollaisen tai vielä pahempi jos saisin muualta kuulla. Saisi samantien painua niin kauas kuin pääsee ja nopeasti. Ei tarvitse enää koskaan soittaa ja numeron vaihtaisin samantien toiseen ja salaiseen. Mä en kuuntelis yhtään selitystä,en antaisi mahdollisuutta puolustautua koska tuollaista asiaa ei puolustella mulle että on pantu toista. Exän ja mun 10v suhde loppui kuin seinään,sen jälkeen en miestä ole nähnyt vaikka yritti tunkea juttelemaan. Samantien kun asian kerroin käskin painumaan pois ja helvetin äkkiä. Eroon liittyvät asiat hoitui kaverin kautta esim tavaroiden jako ynmt. Paras kosto on näyttää että se oli samantien siinä,ei riitaa,ei solvaamista. Kylmä ja välinpitämätön ote heti itsestä ja äijä ulos elämästä. 

Ihan sama kuinka monta mammaa tulee tästä viestistä avautumaan mutta mun mielestä jokaisen naisen pitäisi olla vahva eikä hyväksyä tuollaista. Kerrasta poikki. En ole miehen perään itkenyt. Rakastin miestä ja meillä oli hyvä rakastava suhde jossa oli paljon seksiä,yhden kännipanon takia hän heitti hukkaan kaiken. Se viha joka mulle nousi kun asiasta kuulin oli niin sanoinkuvaamatonta että en olisi pystynyt jatkamaan suhdetta. 
[/quote]

Yleensä "mammat tulee avautumaan" sellaisille ihmisille, jotka itse pyytävät muilta apua tilanteeseensa. Mammat antaa silloin muutaman näkökulman tilanteeseen. Miksi kuvaan mamma tulia sulle avautuu, kun et 1. pyydä neuvoa ja 2. tunnet itsesi jo valmiiksi hyvin, että sulla on omat päätökset valmiina. Good for you. Jokainen sitten ottaa päätöksistään vastuun ja siinä se. Kaikkea hyvää sulle !

Vierailija
34/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:49"]

Kympiltä tulikin av:n vakiovastaus. Ap, en minäkään jakaisi lusikoita heti, nyt kunnon keskustelu peliin.. Propsit sun miehelle, kun noin spontaanisesti tunnusti. Nyt pallo on sulla, pystytkö antamaan anteeksi.

[/quote]

Saan nyt tästä kuraa niskaani, mutta ihan keskustelua herättääkseni: onko se oikeasti hyvä juttu, että mies tunnusti spontaanisti? Jotenkin ihailtavaa, kehuttavaa? Minusta tuo on paskan siirtämistä toisen niskaan, ei mitään muuta. Itse tekohan ei muutu yhtään sen paremmaksi, vaikka mies olisi tunnustamisen jälkeen tehnyt kymmenen kuperkeikkaa.

Ei sillä, kullakin on oma suhtautumisensa siihen, keneltä haluaa pettämisestä ensimmäisenä kuulla, vai haluaako ollenkaan. Mutta se, että pettäjä tulee itkua tihrustaen tunnustamaan tekonsa ei tee minusta pettäjästä yhtään sen suoraselkäisempää. 

Vierailija
35/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:21"]Voi sitä helvettiä jos mun mies tunnustaisi tuollaisen tai vielä pahempi jos saisin muualta kuulla. Saisi samantien painua niin kauas kuin pääsee ja nopeasti. Ei tarvitse enää koskaan soittaa ja numeron vaihtaisin samantien toiseen ja salaiseen. Mä en kuuntelis yhtään selitystä,en antaisi mahdollisuutta puolustautua koska tuollaista asiaa ei puolustella mulle että on pantu toista. Exän ja mun 10v suhde loppui kuin seinään,sen jälkeen en miestä ole nähnyt vaikka yritti tunkea juttelemaan. Samantien kun asian kerroin käskin painumaan pois ja helvetin äkkiä. Eroon liittyvät asiat hoitui kaverin kautta esim tavaroiden jako ynmt. Paras kosto on näyttää että se oli samantien siinä,ei riitaa,ei solvaamista. Kylmä ja välinpitämätön ote heti itsestä ja äijä ulos elämästä. 

[/quote]

Yleensä "mammat tulee avautumaan" sellaisille ihmisille, jotka itse pyytävät muilta apua tilanteeseensa. Mammat antaa silloin muutaman näkökulman tilanteeseen. Miksi kuvaan mamma tulia sulle avautuu, kun et 1. pyydä neuvoa ja 2. tunnet itsesi jo valmiiksi hyvin, että sulla on omat päätökset valmiina. Good for you. Jokainen sitten ottaa päätöksistään vastuun ja siinä se. Kaikkea hyvää sulle !
[/quote]

*kukaan mamma
.
*tulis

Vierailija
36/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturiukoilla on taipumus uusia tekonsa. Haluatko saada itsellesi sukupuolitaudin, herpeksen tai vaikka kondylooman? Anna heti kylmää kyytiä ukolle. Kaiva ukolta hoitonsa puhelinnumero ja soita sille tulikivenkatkuinen puhelu.

Vierailija
37/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:33"]Petturiukoilla on taipumus uusia tekonsa. Haluatko saada itsellesi sukupuolitaudin, herpeksen tai vaikka kondylooman? Anna heti kylmää kyytiä ukolle. Kaiva ukolta hoitonsa puhelinnumero ja soita sille tulikivenkatkuinen puhelu.
[/quote]

No en kyllä kaiva. Ei minun mieheni virheet ole sen naisen vastuulla, en ole yksi niistä ämmistä jotka hyökkäävät toisen naisen kimppuun.
Päätettiin että laitetaan parisuhde hetkeksi jäähylle, saan siten aikaa kunnolla miettiä, oliko meidän suhde tässä. Alan kyllä kallistua siihen että jätän hänet, mutta mietin vielä.
Kiitos näkökulmista ja neuvoista!
ap

Vierailija
38/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma syys kun pihtasit.

Vierailija
39/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että älä anna anteeksi. Mun mies petti, annoin anteeksi ja alle 2kk myöhemmin alkoi vikitellä jo uutta salarakasta

Vierailija
40/57 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:41"]Oma syys kun pihtasit.
[/quote]

Jaa. Saisinko perusteluja tähän?
minäkö kävin miehen tyrkkäsemässä toisen naisen syliin?
Jokaisessa parisuhteessa on aikoja, kun kaikki ei mee kuten strömsöissä. Suosittelen ettet koskaan seurustele, jos sun mielestä on ok pettää heti kun tulee vähän arkisia ongelmia suhteeseen. Pitäs olla vähän enemmän selkärankaa hoitaa asiat.
ap