Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko feministi? Jos et, mikä on tekosyysi?

Vierailija
03.05.2015 |

HUOM!!!
Feministi = ajaa naisten ja miesten tasa-arvoa. Fem-etuliite siksi, koska suurin osa tasa-arvo-ongelmista johtuu feminiinisten piirteiden pitämisestä heikkoina tai huonoina.
FEMINISTI EI OLE MIESVIHAAJA. JOS JOKU VÄITTÄÄ OLEVANSA FEMINISTI JA HALUAA NAISTEN YLIVALTAA, KYSEESSÄ ON MISANDRISTI.

Elikkäs, oletko feministi? Perusteluja!

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua yhdistää itseäni anita sarkeesianiin. Aate on hyvä

Vierailija
82/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sovinismista irtoaa paremmat vitsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:39"]

Feminismi on jo terminä sukupuolittunut. kutsun itseäni mielummin egalitaristiksi. n22

[/quote]

Mikä ihme on egalitaristi? Miksi fem-etuliite aiheuttaa niin paljon vihaa joillekin? Minusta se on hyvä, että asioiden nimillä on merkitys ja juuri. Fem-etuliite juontuu historiasta, koska sillä aivan aluksi pyrittiin saamaan naisille äänioikeutta ja tasa-arvoa perhekysymyksissä. Feminismi on alusta asti ajanut tasa-arvoa, koska se pyrki myös samalla edistämään seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ja sukupuoliroolien poistamista, jolloin lapsilla olisi parempi kasvuympäristö samoin kuin aikuisilla olisi mukavampi elää, koska mies saisi olla myös se "kotihiiri" ja äiti saisi olla se, joka tekee enemmän rahaa perheelleen. Aivan kummin päin perheelle vain sopii.

Tämä lassukka-meninisti-liike on jotain aivan käsittämätöntä. Eikö sitä kannattavat miehet (ja naiset) tajua, että feminismi ajaa tasa-arvoa, ei naisten ylivaltaa. Jos naiset haluaisivat ylivaltaa, niin miksi silloin edes harrastettaisiin seksiä ihmisten kanssa, joita vihataan?

Vierailija
84/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:23"]

En, olen tasa-arvon kannattaja. Feministit ajaa paljon asioita, joita en hyväksy, esimerkiksi aborttia. ja muutenkin feministeillä itselläänkään ei ole oikein selvää käsitystä siitä miten tasa-arvo saavutetaan ja mitä sillä tarkoitetaan. Minä tuen muita naisia, toisin kuin esim ne feminisitit, jotka haukkuvat heidän mielestään vääriä valintoja tekeviä naisia. Koen siis että olen osittain jopa tasa-arvoisempi kuin monet itseään feministeiksi tituleeravat.

[/quote]

Eli vastustat naisen itsemääräämisoikeutta omaan kehoon?

Vierailija
85/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:28"]En ole, koska en ole miehiä vihaava lesbo. Feministit eivät välitä miesten ongelmista paskaakaan, se on nähty parin vuosikymmenen aikana. [/quote] Taidat olla ärsyttävän yleistä ihmistyyppiä; idiootti, joka pitää häntä idioottina pitäviä idiootteina. Lue aloituksesta uudelleen, mikä on feministin ja misandristin ero. Feminismi ei myös liity seksuaaliseen suuntautumiseen mitenkään. Olen heteronainen.

[/quote]

Tuossa näkee just millaisia feministit on. En halua olla tuollainen vihaa täynnä oleva muiden haukkuja. Aloituskin on jo niin sairas... Tekosyytä vaaditaan. 

Ohis

Vierailija
86/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:09"]

Olen feministi. Eivätkö kaikki tyttölasten vanhemmat ole?

[/quote]

Ei. Tuleeko yllätyksenä? Ei edes Suomessa. Saati jos aletaan maailman mittakaavassa katsomaan. 

Vierailija
87/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ajatteleva ihminen on feministi.

Vierailija
88/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:23"]

En, olen tasa-arvon kannattaja. Feministit ajaa paljon asioita, joita en hyväksy, esimerkiksi aborttia. ja muutenkin feministeillä itselläänkään ei ole oikein selvää käsitystä siitä miten tasa-arvo saavutetaan ja mitä sillä tarkoitetaan. Minä tuen muita naisia, toisin kuin esim ne feminisitit, jotka haukkuvat heidän mielestään vääriä valintoja tekeviä naisia. Koen siis että olen osittain jopa tasa-arvoisempi kuin monet itseään feministeiksi tituleeravat.

[/quote]

[/quote]

Ei vaan puolustan sen pienen omaa oikeutta elämäänsä. Jos ne on ristiriidassa, elämä voittaa. 

Vierailija
89/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:44"]

[/quote]

Ei

Vierailija
90/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:45"]

[/quote]

Ei vaan puolustan sen pienen omaa oikeutta elämäänsä. Jos ne on ristiriidassa, elämä voittaa. 

[/quote]

Eli jo olemassa olevan henkilön elämä voi mennä piloille, esim. jos ei saa aborttia raiskauksen takia, mutta solumöykyn, jolla ei ole vielä edes tietoisuutta eikä kipuaistimusta ja joka ei pysty edes hengittämään itse, niin se saa tulla naisen tilalle? Nainen joutuu synnyttämään lapsen, jota ei halua, ja joka muistuttaa häntä jostain mitä ei halua, joka päivä väh. 18 vuoden ajan. Pahimmillaan lapsikin voi syrjäytyä, koska oletettavasti lapsuus ei voi olla kovin hyvä, jos äitiä ei kiinnosta ja isää ei näkyvissä?

Vierailija
91/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen suhteen että mielestäni naisellakin pitäisi olla mahdollisuus valita meneekö naimisiin, hankkiiko lapsia, mitä tekee työkseen (ja tietysti ne perus äänioikeudet..) jne, kuten suomessa jo onkin. Mutta ehkä joku pitäisi mua oikeana anti-feministinä kun itse taas haluan naimsiin ja ison katraan lapsia. Kotirouvan hommakaan ei olisi pahitteeksi jos mies olisi niin hyvätuloinen että voisi perheemme elättää. Nyrkin ja hellan väliin tietysti en suostuisi. Mun mielestä tosiaan pointti feminismissä on että saa itse päättää elämästään, ei se että on pakko elää itsenäisenä ja modernina, housut jalassa (siis hameet syrjään), meikittömänä, korottomissa kengissä. Toki sekin vaihtoehto on oltava yhtä lailla kuin miehillä. 

Miesten oikeuksia kannatan varsinkin lasten huoltajuus-asioissa (se nyt on oikeastaan ainut miesten maailmaan liittyvä epäoikeudenmukaisuus minkä keksin). Liian monesti erotilanteessa huoltajuus määrätään naiselle vaikka mitään estettä miehen yksinhuoltajuuteen/yhteishuoltajuuteen ei olisi. Yhteishuoltajienkin lapset asuvat lähes poikkeuksetta joko viikki-viikko tai sitten viikot äidillä ja jokatoisen viikonlopun isällä. Myös vahinkoraskauksien kohdalla mielestäni miehen pitäisi saada myös ns. "aborttimahdollisuus" vaikka nainen lapsen haluaakin. Nykyäänhän nainen saa tehdä abortin vaikka mies haluaisi pitää lapsen (ja näin sen tulee ollakkin ellei keksitä tapaa pitää sikiö elossa naisen kehon ulkopuolella) tai toisaalta pitää lapsen ja pakottaa miehen isäksi tai ainakin maksumieheksi vaikkei mies lasta tahtoisi. Mun mielestä siis oikeuden mukaista olisi että jos nainen haluaa pitää avioliiton ulkopuolella syntyneen lapsen mutta mies ei, mies saa vapaasti siirtyä takavasemmalle jolloin isyyttä ei ole tunnustettava/tutkittava eikä yksiäkään elatusmaksuja maksettava.

Vierailija
92/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:49"]

[/quote]

[/quote]

Eli jo olemassa olevan henkilön elämä voi mennä piloille, esim. jos ei saa aborttia raiskauksen takia, mutta solumöykyn, jolla ei ole vielä edes tietoisuutta eikä kipuaistimusta ja joka ei pysty edes hengittämään itse, niin se saa tulla naisen tilalle? Nainen joutuu synnyttämään lapsen, jota ei halua, ja joka muistuttaa häntä jostain mitä ei halua, joka päivä väh. 18 vuoden ajan. Pahimmillaan lapsikin voi syrjäytyä, koska oletettavasti lapsuus ei voi olla kovin hyvä, jos äitiä ei kiinnosta ja isää ei näkyvissä?

[/quote]

Abortoitu sikiö pelastettiin roskiksesta ja jäi henkiin. Nykyään hän elää onnellista elämää kolmen lapsensa ja aviomiehensä kanssa. Sinäkö olet oikea ihminen sanomaan tuollaiselle yksilölle, että hänen ei kuuluisi olla täällä? Että hän pilaisi vanhempiensa elämän?

Me emme voi tietää etukäteen mikä merkitys itse kunkin elämällä tulee olemaan. Turha spekuloida. On ällöttävää, että viereisessä huoneessa tehohoidetaan samalla viikolla syntynyttä ku viereisessä odotetaan toisen yksilön kuolemaa. Näitähän tapahtuu. Kuitenkaan kukaan ei voi määritellä ihmiselämän alkamisen rajoja. Jotain häilyviä yhteisiä sopimuksia asiasta on. Mutta mitään selkeää rajaa ei ole. Sinäkin olet solumöykkyä. Ja monilla tietoisuus on mitä on, eikä se ole syy päättää päiviä.

Vierailija
93/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lapsen voi myös antaa adoptioon. Ainoat vaihtoehdot ei ole oman lapsensa eliminoiminen kokonaan tai pitäminen.

Vierailija
94/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli aika moni uskoaan tunnustava (muunmuassa) muslimikin tippuu tuosta joukosta pois... Oletko nyt ihan varma?

Vierailija
95/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Abortoitu sikiö pelastettiin roskiksesta ja jäi henkiin. Nykyään hän elää onnellista elämää kolmen lapsensa ja aviomiehensä kanssa. Sinäkö olet oikea ihminen sanomaan tuollaiselle yksilölle, että hänen ei kuuluisi olla täällä? Että hän pilaisi vanhempiensa elämän?

Me emme voi tietää etukäteen mikä merkitys itse kunkin elämällä tulee olemaan. Turha spekuloida. On ällöttävää, että viereisessä huoneessa tehohoidetaan samalla viikolla syntynyttä ku viereisessä odotetaan toisen yksilön kuolemaa. Näitähän tapahtuu. Kuitenkaan kukaan ei voi määritellä ihmiselämän alkamisen rajoja. Jotain häilyviä yhteisiä sopimuksia asiasta on. Mutta mitään selkeää rajaa ei ole. Sinäkin olet solumöykkyä. Ja monilla tietoisuus on mitä on, eikä se ole syy päättää päiviä.

[/quote]

Abortoitu sikiö? Lähde. Jos lakien mukaan abortoi, niin ei sen ikäinen pysty vielä edes hengittämään itse. Roskiksesta kaivettu, alkaa jo nyt haista.

Vierailija
96/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

:'D

Vierailija
97/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:09"]

Olen feministi. Eivätkö kaikki tyttölasten vanhemmat ole?

[/quote]

Ei. Tuleeko yllätyksenä? Ei edes Suomessa. Saati jos aletaan maailman mittakaavassa katsomaan. 

[/quote]

Turha tätä on alapeukuttaa. Luulis teidän tietävän, että maailmalla silvotaan omia tyttäriä alapäästä ja murhataan mitättömistä syistä. Feministivanhempien tekosia?

Vierailija
98/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:58"]

Lapsen voi myös antaa adoptioon. Ainoat vaihtoehdot ei ole oman lapsensa eliminoiminen kokonaan tai pitäminen.

[/quote]

Mielestäni mieluummin adoptoi lapsen itse sitten kun siihen on valmis, eikä synnytä lasta tilanteeseen, johon se ei yksinkertaisesti kannata. Mieluummin ehkäisee vahingon ennen kuin se tapahtuukaan. Ja onko se nyt sitten todellista rakkautta, että annetaan se oma lapsi pois?

Vierailija
99/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Abortoitu sikiö? Lähde. Jos lakien mukaan abortoi, niin ei sen ikäinen pysty vielä edes hengittämään itse. Roskiksesta kaivettu, alkaa jo nyt haista.

[/quote]

No voi olla etten löydä, mutta on se silti tositarina. Varmaan googlesta löytyy. Väitinkö jossain että tuo tapahtui Suomessa ja Suomen lainsäädännön puitteissa? En muistaakseni. Hoitaja löysi sen sikiön,  nykyään aikuisen naisen, jostain sairaalajätteen joukosta. Varmaan löytyy, kun hänestä on kirjoitettu kirjakin. 

Vierailija
100/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole feministi koska en kannata kulttuurimarxismia. Feminismi ei johda mihinkään hyvään, Ruotsi on maailman feministisin valtio ja siellä kranaatit lentävät sekä raiskausten määrä on maailman huippua ja yhteiskunta muuttuu koko ajan turvattomammaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän