Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko feministi? Jos et, mikä on tekosyysi?

Vierailija
03.05.2015 |

HUOM!!!
Feministi = ajaa naisten ja miesten tasa-arvoa. Fem-etuliite siksi, koska suurin osa tasa-arvo-ongelmista johtuu feminiinisten piirteiden pitämisestä heikkoina tai huonoina.
FEMINISTI EI OLE MIESVIHAAJA. JOS JOKU VÄITTÄÄ OLEVANSA FEMINISTI JA HALUAA NAISTEN YLIVALTAA, KYSEESSÄ ON MISANDRISTI.

Elikkäs, oletko feministi? Perusteluja!

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:58"]

Lapsen voi myös antaa adoptioon. Ainoat vaihtoehdot ei ole oman lapsensa eliminoiminen kokonaan tai pitäminen.

[/quote]

Mielestäni mieluummin adoptoi lapsen itse sitten kun siihen on valmis, eikä synnytä lasta tilanteeseen, johon se ei yksinkertaisesti kannata. Mieluummin ehkäisee vahingon ennen kuin se tapahtuukaan. Ja onko se nyt sitten todellista rakkautta, että annetaan se oma lapsi pois?

[/quote]

no on mielummin ku tappaa. Ei tietenkään tavoite ole, että tänne kukaan syntyis ei-toivottuna.

Vierailija
102/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:45"]

Eli vastustat naisen itsemääräämisoikeutta omaan kehoon?

[/quote]

Ei vaan puolustan sen pienen omaa oikeutta elämäänsä. Jos ne on ristiriidassa, elämä voittaa. 

[/quote]

Eli jo olemassa olevan henkilön elämä voi mennä piloille, esim. jos ei saa aborttia raiskauksen takia, mutta solumöykyn, jolla ei ole vielä edes tietoisuutta eikä kipuaistimusta ja joka ei pysty edes hengittämään itse, niin se saa tulla naisen tilalle? Nainen joutuu synnyttämään lapsen, jota ei halua, ja joka muistuttaa häntä jostain mitä ei halua, joka päivä väh. 18 vuoden ajan. Pahimmillaan lapsikin voi syrjäytyä, koska oletettavasti lapsuus ei voi olla kovin hyvä, jos äitiä ei kiinnosta ja isää ei näkyvissä?

[/quote]

Abortoitu sikiö pelastettiin roskiksesta ja jäi henkiin. Nykyään hän elää onnellista elämää kolmen lapsensa ja aviomiehensä kanssa. Sinäkö olet oikea ihminen sanomaan tuollaiselle yksilölle, että hänen ei kuuluisi olla täällä? Että hän pilaisi vanhempiensa elämän?

Me emme voi tietää etukäteen mikä merkitys itse kunkin elämällä tulee olemaan. Turha spekuloida. On ällöttävää, että viereisessä huoneessa tehohoidetaan samalla viikolla syntynyttä ku viereisessä odotetaan toisen yksilön kuolemaa. Näitähän tapahtuu. Kuitenkaan kukaan ei voi määritellä ihmiselämän alkamisen rajoja. Jotain häilyviä yhteisiä sopimuksia asiasta on. Mutta mitään selkeää rajaa ei ole. Sinäkin olet solumöykkyä. Ja monilla tietoisuus on mitä on, eikä se ole syy päättää päiviä.

[/quote]

Abortoitu sikiö? Lähde. Jos lakien mukaan abortoi, niin ei sen ikäinen pysty vielä edes hengittämään itse. Roskiksesta kaivettu, alkaa jo nyt haista.

[/quote]

No voi olla etten löydä, mutta on se silti tositarina. Varmaan googlesta löytyy. Väitinkö jossain että tuo tapahtui Suomessa ja Suomen lainsäädännön puitteissa? En muistaakseni. Hoitaja löysi sen sikiön,  nykyään aikuisen naisen, jostain sairaalajätteen joukosta. Varmaan löytyy, kun hänestä on kirjoitettu kirjakin. 

[/quote]

Jos esität väitteen tai viittaat johonkin uutiseen, on sinun tehtäväsi linkata se tai osoittaa se minulle. Sekin on tositarina, että abortoitu sikö ei voi yksinkertaisesti elää roskiksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko termin feministi unohtaa? Suomen kaltaisessa maassa jossa 99, 99 prosenttia kansasta kuitenkin kannatta sukupuolten välistä tasa-arvoa. Termi itsessään aiheuttaa eriäviä mielipiteitä, eikö energian voisi mielummin käyttää niihin tasa-arvo ongelmiin, eikä siihen että riidellään mitä itse termi tarkoittaa.

Vierailija
104/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:13"]

Voisiko termin feministi unohtaa? Suomen kaltaisessa maassa jossa 99, 99 prosenttia kansasta kuitenkin kannatta sukupuolten välistä tasa-arvoa. Termi itsessään aiheuttaa eriäviä mielipiteitä, eikö energian voisi mielummin käyttää niihin tasa-arvo ongelmiin, eikä siihen että riidellään mitä itse termi tarkoittaa.

[/quote]

No ei itse asiassa kannata. Punavihreässä kuplassa eniten ja sen lisäksi yksittäiset alueet/ryhmät kannattavat kyllä tätä tasa-arvoa. Menepä pohjoisempaan tai itäisempään suomeen, niin ei mene kauaa kun alat kuulemaan nainen keittiöön -vitsejä.

Vierailija
105/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:45"]

Eli vastustat naisen itsemääräämisoikeutta omaan kehoon?

[/quote]

Ei vaan puolustan sen pienen omaa oikeutta elämäänsä. Jos ne on ristiriidassa, elämä voittaa. 

[/quote]

Eli jo olemassa olevan henkilön elämä voi mennä piloille, esim. jos ei saa aborttia raiskauksen takia, mutta solumöykyn, jolla ei ole vielä edes tietoisuutta eikä kipuaistimusta ja joka ei pysty edes hengittämään itse, niin se saa tulla naisen tilalle? Nainen joutuu synnyttämään lapsen, jota ei halua, ja joka muistuttaa häntä jostain mitä ei halua, joka päivä väh. 18 vuoden ajan. Pahimmillaan lapsikin voi syrjäytyä, koska oletettavasti lapsuus ei voi olla kovin hyvä, jos äitiä ei kiinnosta ja isää ei näkyvissä?

[/quote]

Abortoitu sikiö pelastettiin roskiksesta ja jäi henkiin. Nykyään hän elää onnellista elämää kolmen lapsensa ja aviomiehensä kanssa. Sinäkö olet oikea ihminen sanomaan tuollaiselle yksilölle, että hänen ei kuuluisi olla täällä? Että hän pilaisi vanhempiensa elämän?

Me emme voi tietää etukäteen mikä merkitys itse kunkin elämällä tulee olemaan. Turha spekuloida. On ällöttävää, että viereisessä huoneessa tehohoidetaan samalla viikolla syntynyttä ku viereisessä odotetaan toisen yksilön kuolemaa. Näitähän tapahtuu. Kuitenkaan kukaan ei voi määritellä ihmiselämän alkamisen rajoja. Jotain häilyviä yhteisiä sopimuksia asiasta on. Mutta mitään selkeää rajaa ei ole. Sinäkin olet solumöykkyä. Ja monilla tietoisuus on mitä on, eikä se ole syy päättää päiviä.

[/quote]

Abortoitu sikiö? Lähde. Jos lakien mukaan abortoi, niin ei sen ikäinen pysty vielä edes hengittämään itse. Roskiksesta kaivettu, alkaa jo nyt haista.

[/quote]

No voi olla etten löydä, mutta on se silti tositarina. Varmaan googlesta löytyy. Väitinkö jossain että tuo tapahtui Suomessa ja Suomen lainsäädännön puitteissa? En muistaakseni. Hoitaja löysi sen sikiön,  nykyään aikuisen naisen, jostain sairaalajätteen joukosta. Varmaan löytyy, kun hänestä on kirjoitettu kirjakin. 

[/quote]

Jos esität väitteen tai viittaat johonkin uutiseen, on sinun tehtäväsi linkata se tai osoittaa se minulle. Sekin on tositarina, että abortoitu sikö ei voi yksinkertaisesti elää roskiksessa.

[/quote]

Aika mielenkiintoista sun elämä, kun aina jutellessasi jonkun kanssa joka asia pitää sulle linkata. Varmaan aika hidastempoisia keskusteluja käyt ihmisten kanssa. Ei ole multa mitään pois, ettet usko. En saa tällä hetkellä sitä linkattua, mutta löysin nopealla haulla muutamankin näitä juttuja.Myös sen, josta puhuin. Lisäksi Esim Italiassa oli 20 h elänyt abortoitu sikiö, joka kuoli tosin 2 vrk löytymisen jälkeen.

Yhtä hyvin voisin pyytää sulta linkkejä sun väittämiin :D Miten sinä perustelet, että ei voi käydä siten miten todistettavasti on käynyt monen kohdalla? 

Vierailija
106/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei anna olla.

Vierailija
107/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina mieltänyt itseni feministiksi, mutta muut eivät varmastikaan ajattele että olisin feminsti, en sovi samaan ajattelukategoriaan. En kannata aborttia, en kannata julkista päivähoitoa jne...

Esim abortti, naisella on ehdoton oikeus OMAAN ruumiiseensa, ei sikiön...

Vierailija
108/115 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:36"]

Feministeille ei riitä, että asiat on tasa-arvosia vaan ne pitää olla paremmin kuin miehellä.

raiskaus on pahemp asia kuin murha.

[/quote]

Kyllä raiskaus on pahempi kuin murha. Mutta ei tarvitse olla paremmin kuin miehille vaan samalla lailla. :) Itseäni ei tosin feministit varmastikaan feministiksi halua myöntää.

[/quote]

Raiskaus pahempi kuin murha!? Ei jessus...

[/quote]

Kyllähän se on. Raiskaukessa nainen voi menettää koko seksuaalisuutensa joka on yksi olennaisimmista osista ihmisyydessä. Eli jos menettää seksuaalisuutensa, menettää suuren osan minuudestaan, mahdollisen parisuhteensa, lapsentekokyvyn, yhdyntä voi muuttua kivuaaliaaksi jatkoa ajatelellen. Raiskaus on henkinen murha ja henkinen kuolema on pahempi kuin fyysinen.

[/quote]

Raiskauksessa siinä kärsii ainoastaan se yksi henkilö. Murhassa jää suremaan vanhemmat, sisarukset, muut sukulaiset, kaverit, miehet/vaimot/poikaystävät/tyttöystävät, mahdolliset äidittömät/isättömät lapset. Mahdolliset silminnäkijät näkevät painajaisija sekä käyvät psykiatrin luona. Suurin osa näistä ei edes tiedä jos sinut raiskataan tai on raiskattu.

Kaiken tämän lisäksi voivottelet, eli siinä on se pieni prosentti seota, mutta ainakin eräs tuttuni on raiskattu ja kovin on iloinen ja elämänmyönteinen ihminen ja pahoja asioita ei kannata jäädä muistelemaan ja eteenpäin on vaan mentävä.

En vähättele raiskausta, mutta murha on pahinta mitä ihmiselle voi tehdä.

Vierailija
109/115 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:39"]

Feminismi on jo terminä sukupuolittunut. kutsun itseäni mielummin egalitaristiksi. n22

[/quote]

Mikä ihme on egalitaristi? Miksi fem-etuliite aiheuttaa niin paljon vihaa joillekin? Minusta se on hyvä, että asioiden nimillä on merkitys ja juuri. Fem-etuliite juontuu historiasta, koska sillä aivan aluksi pyrittiin saamaan naisille äänioikeutta ja tasa-arvoa perhekysymyksissä. Feminismi on alusta asti ajanut tasa-arvoa, koska se pyrki myös samalla edistämään seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ja sukupuoliroolien poistamista, jolloin lapsilla olisi parempi kasvuympäristö samoin kuin aikuisilla olisi mukavampi elää, koska mies saisi olla myös se "kotihiiri" ja äiti saisi olla se, joka tekee enemmän rahaa perheelleen. Aivan kummin päin perheelle vain sopii.

Tämä lassukka-meninisti-liike on jotain aivan käsittämätöntä. Eikö sitä kannattavat miehet (ja naiset) tajua, että feminismi ajaa tasa-arvoa, ei naisten ylivaltaa. Jos naiset haluaisivat ylivaltaa, niin miksi silloin edes harrastettaisiin seksiä ihmisten kanssa, joita vihataan?
[/quote] Egalitaristi puolustaa sekä naisten että miesten oikeuksia. Eli ei keskity vain naisten ongelmiin, vaan puhuu myös esim isien oikeuksista.

Vierailija
110/115 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sovinisti. N55v.

Vierailija
111/115 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subunistit on rennompia.

Vierailija
112/115 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nistit saunan taakse!!!

Vierailija
113/115 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan takana on palju, mennään paljuun!!!

Vierailija
114/115 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Niin kauan kun miehiäkin syrjitään, olen egalitaristi.

Vierailija
115/115 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole feministi, olen täyspäinen.

Sukupuoli ei ole ongelma, se on ominaisuus, jonka kanssa vain on elettävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme