Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 kaatoa vappuna! Miehet on NIIIN helppoja :D

Vierailija
03.05.2015 |

Ah niitä kaikkia komeita nuoria miehiä! 3/vrk parhaillaan. NAM! n37

Ja huomenna maanantai ja töihin vastuulliseen työhön prkle. Shh, ei kerrota kelleen, eihän ;).

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 42v perheellinen nainen ja minusta tuo kuulostaisi ihanalta viikonlopulta. Sitten voisn palata perheeseen. Sen sijaan vielä 30-vuotiaana olisin mieluummin viillellyt ranteet auki kuin kokenut tuollaista. En ymmärrä enää ap:n tuomitsijoita.

Vierailija
22/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:58"]

Aijai ap sohaisit muurahaispesään . Perinteinen naisen rooli on alistua ja joka tätä roolia rikkoo on uhka. Tällainen nainen mitätöidään mm huora ja lutkanimityksillä. Suosittelen tutustumaan naisten historiaan. Ihan samoja teemoja tulee esiin, ennen vanhaan naiset vaan yritettiin saada ruotuun, jos ei muulla niin syyttämällä heitä hysteerisiksi ja jopa hysterektomialla eli vaginan irtileikkuulla. Tätä tekivät myös toiset naiset, jotka joko hakivat miessukupuolen hyväksyntää tai pelkäsivät normista poikkeavien naisten normeja uhkaavaa käytöstä. Monia taitaa tosiaan pelottaa se ajatus, että nainen voi olla aktiivinen toimija, ei pelkästään seksissä vaan myös esim ihan muutenkin aloitteen tekemisessä. Ihan kivikautinen käsitys 2000-luvulla, että mies metsästää ja nainen toimii saaliina. Pysyn yhä väitteensä, että tällaisen aloituksen tehnyttä miestä ei kutsuttaisi huoraksi tai lutkaksi. T

[/quote]

Ei tällä mitään tekemistä sen kanssa, että irtosuhteet eivät ole kaikkien mielestä ok. Kyllä voi olla naiset nauttia ja olla aktiivisia ilman tollasta saastaista elämää. Ihme, että modernit naiset eivät tätä ymmärrä! Se on jokotai.

[/quote]

'

Miksi se naisen elämä olis yhtään saastaisempaa kuin miehen vastaava, samat värkit siinä on jaossa? Soosoo tossukka :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mietityttämään näin apna mistä kuvitelma, että olen ikisinkku? Kun enhän sitä ole. Vain eronnut.

ap

Vierailija
24/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastikko sait orgasmin jokaisen miehen kanssa? Missä harrastitte seksiä? Kauanko meni? Käytittekö ehkäisyä? Missä tapasit nämä miehet?

Itse en ole koskaan saanut irtosuhteista orgasmia. Ja orgasmin takia tykkään harrastaa seksiä. Sinkkuna lopulta siirryin yhden kanssa fb-systeemiin, se toimi paljon paremmin. Kun muutin uuteen kaupunkiin, niin siellä sitten tapasinkin tulevan aviomieheni, eikä ole sen jälkeen tehnyt mieli avata salaista puutarhaani yhdellekkään toiselle kaksilahkeiselle.

Vierailija
25/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:08"]

Lu-lu-lutka

[/quote]

Kerrohan, oletko mies vai nainen? Jos olet nainen: häpeä. Jos olet mies: sanooko kaksinaismoralismi sinulle mitään?

[/quote]

Miksei nainen voi olla naisesta sitä mieltä, että toinen on lutka? Haluan kuulla älykkäät perustelut tähän.
[/quote]
Jos pyydät perusteluja miksi slutshaming on väärin, tuskin sellaisia on olemassakaan jotka sulle kelpaisi. Nainen on naiselle susi.

Vierailija
26/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vanhanaikaisia ihmisiä täällä. Ymmärrän ettei itse tykkää irtoseksistä, mutta en käsitä miten voi _kiinnostaa_ niin paljon muiden tekemiset että ne pitää suureen ääneen tuomita.

Vierailija
27/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:26"]

Iki-ihanassa Minä Claudiuksessa on mm. kohtaus, jossa Claudiuksen vaimo Messalina haastaa Rooman kuuluisimman porton (Pythia?) kilpaan, kumpi kaataa enemmän äijiä yhden illan aikana. Kuultuaan, et tiedossa ei ole rahaa, Pythia kieltäytyy ja sanoo: Ero meidän välillä, arvon rouva, on se, että naiminen on minulle työtä, mutta teille se on harrastus. Minä en tee sitä ilmaiseksi, mutta harrastuksestani, joka muuten sattuu olemaan puutarhanhoito, en minäkään ota maksua.

Lopulta Pythia saa rahansa, saa, vaikka häviääkin kilpailun. Tiuskaisee pois lähtiessään: Amatöörit!

Ja Messalinahan oli rautainen mimmi. Sisuskalut Pythian mukaan 'tehty vissiin kreikkalaisen merimiehen nahkasaappaista'.

[/quote]DDD Tää on muuten toinen kerta lyhyen ajan sisällä, kun joku puhuu Minä Claudiuksesta ylistävästi. Pitänee vilkaista, on ilmeisesti purkitettua teatteria?

Vierailija
28/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävää.

Naaras määrittelemässä asemaansa muiden naaraiden joukossa, ja vieläpä millä perustein.

Vauva.fi on kuin Animal Planet tekstin muodossa.

Vierailija
29/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/7 kanssa oli hyvää seksiä, loput oli sohijoita,. Kaksi oli parempia. Heille saatan vielä joskus soittaa jos siltä tuntuu. Anteeksi jos pimperoni tuntee jotakin mitä suurimman osan ei. Ei ole minun suruni, minä saan tehdä kehollani mitä haluan, se ei kuulu kenellekään :D ei myöskään ex miehelleni. *PUS*

ap

Vierailija
30/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:12"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:08"] Lu-lu-lutka [/quote] Kerrohan, oletko mies vai nainen? Jos olet nainen: häpeä. Jos olet mies: sanooko kaksinaismoralismi sinulle mitään? [/quote] Miksei nainen voi olla naisesta sitä mieltä, että toinen on lutka? Haluan kuulla älykkäät perustelut tähän. [/quote] Jos pyydät perusteluja miksi slutshaming on väärin, tuskin sellaisia on olemassakaan jotka sulle kelpaisi. Nainen on naiselle susi.

[/quote]

Ei kun mun mielestä "slut shaming" (en tunne tätä termiä mutta tarkoitan naisen toiminnan paheksuntaa) on oikein jos on sitä mieltä. Ei se että ei pidä siitä, että joku nainen harrastaa tiheään seksiä, minusta vielä häpäise sitä tiheästi seksiä harrastavaa. Eli jos sanon sinua lutkaksi niin miksi sinun pitäisi hävetä?

Vierailija
31/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. Kukaan mies ei halua naista, jota puolet kaupungin miehistä on polkenu ;)
Mutta, meitähän on moneen junaan. Anna mennä vaan. Tee niinkuin lystää, mutta respectit ei tule olemaan kovin korkeella tulevaisuudessa.

Vierailija
32/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:12"]

Säälittävää. Kukaan mies ei halua naista, jota puolet kaupungin miehistä on polkenu ;) Mutta, meitähän on moneen junaan. Anna mennä vaan. Tee niinkuin lystää, mutta respectit ei tule olemaan kovin korkeella tulevaisuudessa.

[/quote]

Selkeesti 7 jo halusi :D

Vierailija
33/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini antoi yksinkertaisen neuvon kun mietitään partnerimatematiikka; kun jaat, älä kerro!
Helppo yhtälö

Vierailija
34/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:12"]

Säälittävää. Kukaan mies ei halua naista, jota puolet kaupungin miehistä on polkenu ;) Mutta, meitähän on moneen junaan. Anna mennä vaan. Tee niinkuin lystää, mutta respectit ei tule olemaan kovin korkeella tulevaisuudessa.

[/quote]

Selkeesti 7 jo halusi :D
[/quote]

7 halusi panopuuksi, mutta kukaan ei tee horosta vaimoo.

Vierailija
35/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 50 v., eikä satunnaiset oikein iske enää - eivät ole iskeeneet oikeastaan koskaan, lyhyen aikaa teini-iässä oli joku hurvitteluvaihe menossa. Oon hoitanut seksihommelit parin luotettavan fb:n kanssa. Nautin tästä järjestelystä täysin rintarauhasin. Asun kissan kanssa, talous on turvattu, työasiat sujuvat, ongelmia ei ole.

Ja keskiviikkona saatan käydä yhen Peran kanssa teatterissa, sit syömässä ja sit yö jatkuu kämpillä. Perjantaina menen sitten ton yhen Maken kaa leffaan, sit käydään baarissa ja tullaan sit kämpille. Sit ton yhen Aken kaa me suunnitellaan parhaillaan vkl-matkaa joko Berliiniin tai Roomaan. Ake on noista parasta matkaseuraa ja syksyllä lähdetäänkin sen kanssa Aasian kiertomatkalle.

Niin Pera kuin Ake ja Makekin ovat itsenäisiä, vapaita miehiä, jotka nauttivat myös elämästään, eivät järjestä mustasukkaisuuskohtauksia tai mitään muutakaan tuhruista ja nuhruista ihmissuhdesoppaa, eivätkä roiku. Täydellistä, sopii minulle tässä ja nyt, vielä kun pää ja perse kestää.

Vierailija
36/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava, 95!!! 

Vierailija
37/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:12"] Säälittävää. Kukaan mies ei halua naista, jota puolet kaupungin miehistä on polkenu ;) Mutta, meitähän on moneen junaan. Anna mennä vaan. Tee niinkuin lystää, mutta respectit ei tule olemaan kovin korkeella tulevaisuudessa. [/quote] Selkeesti 7 jo halusi :D [/quote] 7 halusi panopuuksi, mutta kukaan ei tee horosta vaimoo.

[/quote]

Kuule kun nainen on jo 40-45+ ja ollut kerran parisuhteessa, niin ei ole niin väliksikään mitä tuollaiset epävarmat pikkukikkelit on mieltä :D Nyt nautitaan miehistä ja miesten ihailusta ja himoista ja uusi suhdekin (mahdollinen) perustuu jo aaaivan muille asioille kuin siveyden tasolle entisessä elämässä ;) (Jos on sille perustunut koskaan. Se vaikkei suhde siveyden tasolle perustukaan, ei tarkoita, että ollaan naitu ympäriinsä). 

Vierailija
38/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kaatoa, hienoa homma! Kuinka kauan olet keilaillut?

Vierailija
39/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:31"]

Oon 42v perheellinen nainen ja minusta tuo kuulostaisi ihanalta viikonlopulta. Sitten voisn palata perheeseen. Sen sijaan vielä 30-vuotiaana olisin mieluummin viillellyt ranteet auki kuin kokenut tuollaista. En ymmärrä enää ap:n tuomitsijoita.

[/quote]

mä olen 37-vuotias perheellinen nainen, ja myöskin pitäisin tuollaisesta seikkailusta oikein kovasti. En ole minkäänlaisissa aikeissa erota, mutta seksiä seitsemän eri miehen kanssa pitäisin silti äärimmäisen kiihottavana.

Vierailija
40/107 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole oikeutta moralisoida toisten seksielämää! Elä ja anna toisten elää!

Ärsyttää tuo toisten sosiaalinen nokittaminen oli syy sitten autojen, asuinneliöiden tai anaaliseksiyhdyntöjen määrä. Enkä mitenkään hehkuta vapaata seksiä.

Häpeäisitte lutkaksi haukkujat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi