Miks toi Jutan häädieetti ohjelma ärsyttää mua??
Tykkään normaalisti kaikista läskit lähtee-ohjelmista ja Jutastakin, mutta tää hääohjelma on jotenkin ihan hiton ärsyttävä, en tiiä miks??! Ja oon niiin kyllästynyt tohon iänikuiseen rahkaan!! Ei mulla muuta :D
Kommentit (16)
Sen hääpukuspesialistin ihan sama laini joka jaksossa: "Ja nyt pyytäisinkin morsiamen tänne hypistelemään näitä ihanuuksia" :D
Onhan se jotenkin kornia kun vierekkäin töröttää timmi Jutta ja vähemmän timmi hääspesialisti.
Koko Jutta ja sen dieetit tulee korvistakin ulos, vaikka joskus pidin Juttaa mukavan positiivisen oloisena. On se varmasti vieläkin, mutta alan aina pikkuhiljaa kyllästymään johonkin liikaa esillä olevaan henkilöön.
Jutta ja puolen vuoden superdieetit on tosi hyvä, mutta tää ei iske sitten yhtään. Olen muutaman jakson katsonut mutta ei niin ei. Tosi tylsä! Ja huvittaa kun se pullero hääpukuspesialisti "nauraa" kun esim morsiammelle ei mene se puku kiinni, että joo-o, ei mee millään, on vähän tota ylimäärästä tossa keh keh.. Ja hei mites ne sen tikkujalat verrattuna yläkroppaan??
Tuntui uusimmassa jaksossa että Jutta yrittää vääntämällä vääntää ivailua sulhasen koosta. "Nyt katsotaan meneekö puku kiinni, onhan tossa tota pehmeyttä!" ja sitten "Se on kyllä aik löysä, ei istu yhtään, kyllä meillä tässä riittää hommaa!"
Onko sillä Jutalla muuta tarjolla kuin se rahka? Kannattaako niihin nettivalmennuksiin osallistua, jos ei pysty rahkaa syömään?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:07"]Sen hääpukuspesialistin ihan sama laini joka jaksossa: "Ja nyt pyytäisinkin morsiamen tänne hypistelemään näitä ihanuuksia" :D
[/quote]
Ja turhaan hypistelee kun se puku on valmiiksi jo valittu! Ihan kamalaa olis jos ei edes pukua saisi itse valita.
Mun mielestä koomisin jakso oli se jossa eivät edes menneet naimisiin koska mies ei saanut eroa entisestään (ei suomalainen liitto eli tarvittiin myös vaimon suostumus eroon).
Olen itsekin päässyt liikakiloista GFG:n avulla, mutta tämä ohjelma ei iske yhtään. Tylsää katsottavaa. On kivempi katsoa laihdurusohjelmia, joissa osallistujan terveys kohenee. Tässä on kyse vain ulkonäöstä ja pukuun mahtumisesta. Eikä aitä lopputulosta oikein pääse edes näkemään, miesten puvut piilottavat helposti liikakiloja ja naisten puvuissa paljon on kiinni puvun mallista ja hyvistä alusvaatteista.
Tyhmää mm. se, että ihmiset pannaan sopimaan vaatteisiin eikä vaatteet ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 07:41"]
Mun mielestä koomisin jakso oli se jossa eivät edes menneet naimisiin koska mies ei saanut eroa entisestään (ei suomalainen liitto eli tarvittiin myös vaimon suostumus eroon).
[/quote]
Muistan tämän parin eräältä hääfoorumilta yli viis vuotta sitten. En oikein tajua miksi he odottavat että se eukko antaa eron:D Pitäisivät vaan jonkun pakanallisen seremonian Mikä muuten oli se joku hätkhdyttävä uutinen morsiamen suhteen ohjelmassa? En ehtinyt katsoa jaksoa.
tämmöset on yleensä myös mun lemppareita, mutta tämä tosiaan tökkii. Ärsyttää se hääpuku homma. Tosi tyly jotenkin se hääpukuspesialisti. Töksäyttelee vaan, että no mä oon nyt valinnukki sulle tän valkosen smokin, ko toinen on just sanonu että haluais tumman puvun. sitte ne muka on ihmeissään: "kappas kappas, eihän tämä mene kiinni".
Hääpuku on kuitenkin monille aika tärkeä asia. Kyllä mua vituttas, jos mä laihduttasin ja sitten en saisi edes itse valita pukuani, kun pitkästä aikaa näyttäisin muuten hyvältä.
Ja onhan sekin vähän koomista, että paljon isompikokoinen naureskelee toiselle läskille, että ei tämä mene kiinni.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 08:19"]Mikä muuten oli se joku hätkhdyttävä uutinen morsiamen suhteen ohjelmassa? En ehtinyt katsoa jaksoa.
[/quote]
Tais olla raskaana.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 07:41"]
[/quote]
Muistan tämän parin eräältä hääfoorumilta yli viis vuotta sitten. En oikein tajua miksi he odottavat että se eukko antaa eron:D Pitäisivät vaan jonkun pakanallisen seremonian Mikä muuten oli se joku hätkhdyttävä uutinen morsiamen suhteen ohjelmassa? En ehtinyt katsoa jaksoa.
[/quote]
Oli raskaana muistaakseni.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 07:27"]
Onko sillä Jutalla muuta tarjolla kuin se rahka? Kannattaako niihin nettivalmennuksiin osallistua, jos ei pysty rahkaa syömään?
[/quote]
Kuulemma kananmunavalkuaisilla voi korvata rahkan.
Joo, jotenkin se ei ole sellainen hyväntuulen ohjelma toisin kuin muut laihdutusohjelmat parhaimmillaan voi olla. Yleisen ärsytyksen lisäksi mua ärsyttää se hääpukunainen joka heittelee jotain tyhmää kommenttia osallistujien painosta/koosta, vaikka voisi itse painonsa puolesta olla yksi osallistujista. Jotkut niistä osallistujista on jopa pienempiä kuin se hääpukutyyppi.