7 kaatoa vappuna! Miehet on NIIIN helppoja :D
Ah niitä kaikkia komeita nuoria miehiä! 3/vrk parhaillaan. NAM! n37
Ja huomenna maanantai ja töihin vastuulliseen työhön prkle. Shh, ei kerrota kelleen, eihän ;).
Kommentit (107)
Muita naisia harmittaa ja miehiä pelottaa. Älkää miehet olko niin helppoja - heti lähdetty mukaan kun nainen vähän vinkkaa. Ihanat jakorasiamiehet, helpommin niiltä saa kuin naisilta. T bi
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:04"]Ah niitä kaikkia komeita nuoria miehiä! 3/vrk parhaillaan. NAM! n37 Ja huomenna maanantai ja töihin vastuulliseen työhön prkle. Shh, ei kerrota kelleen, eihän ;). [/quote] Yöhhh,mitä saat tosta? Etkö tajuu miten kohtelet itseäs?
[/quote]
Varmaan ainakin orkkuja. Ei järvi soutamalla kulu, hiekkapillut.
[/quote]
Itse en ainakaan ole koskaan saanut yhden yön jutuista mitään orgasmeja. Vasta parisuhteessa, kun tutustuin kunnolla petikumppaniini, niin oli seksikin kivaa. Pikapanoissa vain ärsyttää, kun olisi kiimat päällä, mutta miehellä vain kolmen minuutin muna.
Miksiköhän niin paljon alapeukkuja. Onnittelut ap! ; ) Varmaan kiva fiilis!Kunnon hyeena. (naaraat on siis alfoja)
Miehet on tosiaan niin helppoja ja siten älyttömän tylsiä. Istun nykyään mieluummin vaikka museossa kuin makaan ähisevän, hikoilevan ja eritteitään roiskivan tylsimyksen kanssa samassa bunkassa. Tai siis mä katselen tähtiä kaukoputkella.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:13"]
Jos mies olisi tämän kirjoittanut, täällä kilpaa kehuttaisiin "sonnia". Taitaa olla pelottava ajatus, että nainen ei välttämättä olekaan valloitettava kukkanen, vaan hän saattaa jopa metsästää ja ottaa nautinnon itse miehiltä ;) t vain aviomiehensä kanssa ollut mutta silti perinteisten ja sovinististen ajattelumallien kaatumisen kannalla oleva nainen
[/quote]
En koskisi pitkällä tikullakaan sellaiseen urooseen, joka kehustelisi nussineensa kolmea naista yhden illan aikana. Hyi helv... Alkaisi alapäässä kutisemaan jo pelkästä ajatuksesta.
Jos mies olisi tämän kirjoittanut, täällä kilpaa kehuttaisiin "sonnia". Taitaa olla pelottava ajatus, että nainen ei välttämättä olekaan valloitettava kukkanen, vaan hän saattaa jopa metsästää ja ottaa nautinnon itse miehiltä ;) t vain aviomiehensä kanssa ollut mutta silti perinteisten ja sovinististen ajattelumallien kaatumisen kannalla oleva nainen
[/quote]
Hei, ei varmaan olis av:lla kehuttu oikein vielä kilpaa sonnia. Just joo. Jos joku mies olis erehtyny kehasee, ni heti olis akkalauma kimpussa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:16"]
Muita naisia harmittaa ja miehiä pelottaa. Älkää miehet olko niin helppoja - heti lähdetty mukaan kun nainen vähän vinkkaa. Ihanat jakorasiamiehet, helpommin niiltä saa kuin naisilta. T bi
[/quote]
Mua ei harmita, vaan säälittää
T. Nainen
OT, sekä miehissä että naisissa on helppoja, johan aloitus puhtaasti sen osoittaa.
Mua ei haittaa, että joku iskee liukuhihna-tyyppisesti, mutta silti mua mietityttää, että miksi pitää pokata pienessä ajassa monta, pelkkä seksi mielessä? Eikö yhden kanssa voi pitää lystiä edes sen päivän?
Mutta, ei ole minulta pois, ap saa harrastaa harrastustaan ihan huolella. Ihan pienellä paikkakunnalla ei taitais onnistua ilman ikävää mainetta :) Stadissa varmaan voi aika huoletta leikkiä, jos ei bongaa uhrejaan aina samoista mestoista.
Onhan kondomi aina käytössä?
Olenhan mä helppo mutta vain yhdelle kerrallaan. Nyt et ap saisi multa vaikka tosissaan yrittäisit. Satun olemaan varattu. Oma ennätys nuorena miehenä oli 4 naista yhtenä vkl. Tavallaan on ollut kaksi yhtä aikaa. Ne vuorotteli. Se oli sitä hurjaa nuoruutta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:13"]
[/quote]
En koskisi pitkällä tikullakaan sellaiseen urooseen, joka kehustelisi nussineensa kolmea naista yhden illan aikana. Hyi helv... Alkaisi alapäässä kutisemaan jo pelkästä ajatuksesta.
[/quote]
Good for you. Yleinen normi on silti se, että mies saa kehua seksiseikkailuillaa ja naisen jos näin tekee, hän on huora. Itse olen kivasti koittanut lanseerata käyttää sanaa mieshuora, joita BTW tuntuu löytyvän paljon enemmän kuin naishuoria ( jos siis halutaan yhdistää tämä sana yhden yön suhteita harrastaviin)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:18"]
[/quote]
[/quote]
Näinpä. Mitä ihmettä tuo väittää? Kuka nainen kehuu tollasta kävelevää tautikasaa sonniksi? Ei kukaan.
Voi saatana taas. Kai sitä olis pitäny maksu pyytää vähintäänkin ja itse ei olisi saanut nauttia. Onhan se nyt sentään naisen pimppa semmoinen, ettei sillä voi nauttia maksutta, sehän on vaan höyläämistä varten. Think again.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:16"]
[/quote]
Mua ei harmita, vaan säälittää
T. Nainen
[/quote]
Tai näin ainakin haluat uskoa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:12"]
Reppanat. Mies ei tunnetusti ole kovin kranttu otus. Se että sinä sait, ei ole merkki ihanuudestasi vaan todiste siitä että naisista on alitarjontaa. Joten älä ota sitä henkilökohtaisesti.
[/quote]
Niinpä, eli miehet on helppoja kuten ap sanoi! :D
Ap, jatka samaan malliin ;D
[/quote]
Niinpä. Ap.n pointti taisikin olla se että jopa hänkin, vanha ruma akka, pystyy kaatamaan useita miehiä vapun aikana. Se jos mikä on todiste miesten helppoudesta.
N22
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:12"]
Reppanat. Mies ei tunnetusti ole kovin kranttu otus. Se että sinä sait, ei ole merkki ihanuudestasi vaan todiste siitä että naisista on alitarjontaa. Joten älä ota sitä henkilökohtaisesti.
[/quote]
Niinpä, eli miehet on helppoja kuten ap sanoi! :D
Ap, jatka samaan malliin ;D
[/quote]
Niinpä. Ap.n pointti taisikin olla se että jopa hänkin, vanha ruma akka, pystyy kaatamaan useita miehiä vapun aikana. Se jos mikä on todiste miesten helppoudesta.
N22
[/quote]
37 w voi olla paljon paremman näköinen kuin 22 w. Nähty on. N25
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:16"] Muita naisia harmittaa ja miehiä pelottaa. Älkää miehet olko niin helppoja - heti lähdetty mukaan kun nainen vähän vinkkaa. Ihanat jakorasiamiehet, helpommin niiltä saa kuin naisilta. T bi [/quote] Mua ei harmita, vaan säälittää T. Nainen [/quote] Tai näin ainakin haluat uskoa.
[/quote]
Että mitenkä? No joo, oikeastaan kyllä mua harmittaakin ap:n puolesta. Voi niinkin sanoa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:18"]
[/quote]
[/quote]
Näinpä. Mitä ihmettä tuo väittää? Kuka nainen kehuu tollasta kävelevää tautikasaa sonniksi? Ei kukaan.
[/quote]
Toiset miehet kehuu. Menkää naiset miehiselle alalle. Siellä kuulette kun jätkäjätkät kehuu kilpaa laadultaankaa kyllä usein saa kuulla kiusallisia yksityiskohtia myös niistä tyttlystävistä ja vaimoista :/
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:16"] Muita naisia harmittaa ja miehiä pelottaa. Älkää miehet olko niin helppoja - heti lähdetty mukaan kun nainen vähän vinkkaa. Ihanat jakorasiamiehet, helpommin niiltä saa kuin naisilta. T bi [/quote] Mua ei harmita, vaan säälittää T. Nainen [/quote] Tai näin ainakin haluat uskoa.
[/quote]
Että mitenkä? No joo, oikeastaan kyllä mua harmittaakin ap:n puolesta. Voi niinkin sanoa.
[/quote]
Mikä säälittää? Sai hyvää seksiä? Oletko uskovainen?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:04"]Ah niitä kaikkia komeita nuoria miehiä! 3/vrk parhaillaan. NAM! n37 Ja huomenna maanantai ja töihin vastuulliseen työhön prkle. Shh, ei kerrota kelleen, eihän ;). [/quote] Yöhhh,mitä saat tosta? Etkö tajuu miten kohtelet itseäs?
[/quote]
Kohtelen itteeni ihan niinkuin haluan :D. Voi sinua, etkö tiedä vielä, että sinäkin voit saada?!
ap
[/quote]
Siis en todella laske tuollaista meriitiksi itselleni. Olen aina valinnu seurani, ja yksi kerrallaan per suhde