Ruoka-kylässä oli esillä sitron lax perunamuusissa mutta tehty pussi muusijauheeseen näin paketin keittiö roskissa
pakkauksentuotesisällöMummon muusijauheperuna (>92 %), suola (3,9 %), rypsiöljy (osittain kovetettu), emulgointiaine (E471), maltodekstriini, stabilointiane (E450), hiivauute, hapettumisenestoaine (E300), happamuudensäätöaineet (E331, E330), aromi. huomasi jo heti mausta olikeinotekoisempi väri kellervämpiemäntä myönsi lopulta kun kysyin asiassa miten helppo olisi tehdä oikeista jauhoistaperunista tuore maittoisamuusi edukkaasti nopeastiilman lisäainetta ja aroninvahvennetta
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Perunamuusihullu taas vauhdissa. Opettele jumalauta ensi suomen kieltä.
se on ENSIN hox hox
Taas?! Musta tuntuu, että se syöt jokaikinen päivä ainakin puolen kymmentä kertaa pussiperunamuussia!! Miksi ihmeessä taidat rakastaa sitä?
Taas tämä muusien valehtelija vauhdissa. Siellä psykiatrianosastolla varmaan tehdäänkin valmis muusijauheesta.
Mä luulen että ap:n kannattaa nyt vähäksi aikaa lopettaa se muusin syönti, ainakin kylässä, niin selviä mielenterveyden ongelmia on havaittavissa. Kaikenmaailman pakko-oireita on tietysti olemassa, mutta että perunamuusi-ocd!
Pengotko usein kylässä roskista ap ? Tuo on aika epäkohteliasta, löytyikö mitään muuta kivaa
Vierailija kirjoitti:
SPÄMMI POIS HETI SAATANA
miksi pitää ilkeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPÄMMI POIS HETI SAATANA
miksi pitää ilkeillä?
https://www.vauva.fi/haku?keys=muusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPÄMMI POIS HETI SAATANA
miksi pitää ilkeillä?
useat ERI ihmiset kirjoitelleet muusista
Mulla on ollut vuosia käytössä kallis ginipullo. Täytän sen aina jollain halpisginillä ja juotan kavereille laatutavarana. Yleensä ollaan niin juovuksissa että kukaan ei maista mitään enää siinä vaiheessa kun ginipullo avataan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPÄMMI POIS HETI SAATANA
miksi pitää ilkeillä?
useat ERI ihmiset kirjoitelleet muusista
Niin on. Sen kyllä erottaa mitkä on muusihullun aloittamia spämmejä
Pussimuusista voi tehä piirakkapohjan
Sama urpo joka postaa niitä Pandan juhlapöytäkonvehtihöpinöitä.
Perunamuusihullu taas vauhdissa. Opettele jumalauta ensi suomen kieltä.