Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nopeasti saisit seksikumppanin baarista?

Vierailija
03.05.2015 |

Mitä arvelet kauan menisi? Itse arvelisin 30-60 minuuttia, jos yrittämällä yrittäisin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka 10 sekunnissa. Eka mies ku tulee vastaan ja sanoisin "harrastetaanko seksiä" varmasti suostuisi! Paitsi jos olisi varattu nii ei välttämättä

Vierailija
22/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että yhden illan aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan, että saisin jonkun onnettoman uroon juotettua umpihumalaan. Tämän luokan hanke vaatisi varmaa vielä jatkoja kossun merkeissä pilkun jälkeen 

Vierailija
24/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saisi luultavasti ollenkaan. Vuosien ajan kävin yksin baareissa, ja yksin sain istua useimmiten koko illan.

Mutta jos mä nyt niin epätoivoinen olisin että vain seksiä haluaisin, niin mun ei kyllä tarvitsisi lähteä sinne baariin asti. On mulla kuitenkin useampi niin epätoivoisen miehen numero, ettei tarvitsisi kuin kilauttaa paikalle.

Vierailija
25/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sitten joskus halunneet seksiseuraa, mutta ette ole saaneet, joilla tuohon menisi about 10 minuuttia tai alle?

Vierailija
26/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin hakemassa "panokavetin" baarista, niin siinä tunnin aikana kun juttelun kavereiden kanssa, niin kaksi tuli ehdottelemaan... Enkä ollut edes mitenkään laittautunut... N31

Vierailija
27/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että saisin. Mutta en myöskään haluaisi. Joten tilanne on ihan balanssissa.

Vierailija
28/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:43"]

Yli 15 vuotta menisi nähtävästi. Omaa sukupuolta en ole koskaan yrittänyt. Saattaisi käydä nopeammin mutta morkkis olisi varmaan karmiva :(

[/quote]

Olen mies, niin noin varmaan kävisi minullekin.

En koskaan huomaa, jos naiset ovat yrittäneet iskeä minua, jos sellaista on vahingossa tapahtunut.

Esim. kerran baarin tanssilattialla joraillessani yksi nuori neito tuli hieromaan takamustaan minua vasten ja hänen kaverinsa taas painautui selkääni vasten. Minä väistin alta pois ihmetellen, ettei täällä nyt niin täyttä ole, että ihan kiinni pitäisi olla. Sama toistui vielä toisen kerran ja sen jälkeen suuntasin tanssilattialta baaritiskille tympääntyneenä, etten saa edes tanssia rauhassa. Seuraavana päivänä yksin kämpiltäni heräillessäni tuli mieleen, että olikohan tyttösillä jotain suunnitelmia minua kohtaan?

Pari kertaa olen joutunut miehen pokausyrityksen kohteeksi ja he ovat selkeästi sanoneet, että lähdetäänkö panemaan. Olen kieltätytynyt kohteliaasti moisesta kunniasta todeten, että naiset ovat (mikäli vain vastakaikua tulisi) se minun juttuni.

Vierailija
29/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minuutissa. Jos kelpaisi trendibaarista kuka tahansa niin eka joka ei ole varattu varmasti lähtisi mukaan. Jos pitäisi etsiä joku jonka oikeasti haluaisi mukaansa niin kestäisi jo kauemmin. N23

Vierailija
30/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kehtaisi ehdottaa, joten en ikinä.

Seksi on naiselle arka paikka ja sitä ei saa tuoda esille. Näin opetetaan kaikille pojille jo nuorena suoraan tai epäsuorasti. Naisen lyöminen seksiehdotuksella on vakava juttu ja sitä saa käyttää vain itsepuolustuksena, jos nainen on täysi kusipää ja väkivaltainen. Jos naista lyö seksiehdotuksella, niin nainen voi joutua psykiatriseen hoitoon. Näin opetetaan miesten itsepuolustuskursseilla.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
31/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saisi.

Tosin en ole koskaan yrittänytkään, koska en voisi. 

Tutustun mieluummin selviin miehiin.

Vierailija
32/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin käyn missään, mutta veikkaisin että parissa minuutissa, koska kertaakaan ei ole yksin tarvinnut olla jos kaveri on vessaan lähtenyt tai jotain. Ja baarista riippumatta. Pikkuisen päälle kolmekymppinen, mutta nuoremman näköinen perheenäiti olen, jiten mukaan en ketään ole ottanut ;)

Vierailija
33/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vuoden sisään joku hirveän humalainen erehtyisi lähtemään mukaan.
mies

Vierailija
34/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kenet vaan niin varmaan 5min, mutta jos sellaisen jonka itsekin haluaisin niin en varmaan saisi. En ole erikoisen näköinen, osa tykkää osa ei.

Vierailija
35/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan enää nykyisin saisi helpolla. Voisi mennä useampi ilta yrittäessä.

Rahalla sais noin tunnissa.

Vierailija
36/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen kauaa menis, max 30 min. Miehet täällä on niin kauheita mulkkuja.

Vierailija
37/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika äkkiä, koska aina on seuraa ollut tarjolla vaikkei sitä olisi halunnutkaan. Enkä ole mikään missimittainen edes, naamasta kyllä ihan nätti mutta vähän alkaa ikä painaa.

Vierailija
38/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilman rahaa taitaisi saada.

Vierailija
39/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viitisen vuotta sitten (jo yli 30v.) kävin baareissa, olisin parin tunnin sisällä saanut seksiseuraa jos olisin halunnut. Nyt en tiiä. :D

Vierailija
40/40 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:59"]

Jos kenet vaan niin varmaan 5min, mutta jos sellaisen jonka itsekin haluaisin niin en varmaan saisi. En ole erikoisen näköinen, osa tykkää osa ei.

[/quote]

Sama. Helpommat miehet on just niitä, joita ei ikinä kuitenkaan ite huolis.